דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים בחוכמה – 5 תרופות סבתות אמינות לטיפול מהיר
dbddd daddadddd ddddbded  daadaddaddaa daddaaddaa ddedda

כאבי שיניים בחוכמה – 5 תרופות סבתות אמינות לטיפול מהיר

מה זה כאבי שיניים בחוכמה?

כאבי שיניים בחוכמה הם בעיה שכיחה שמשפיעה בדרך כלל על אנשים בגילאי 17-25. זה נגרם כתוצאה מהתפרצות מערך הטוחנות השלישי והאחרון, המכונה גם שיני בינה.שיניים אלה ממוקמות בחלק האחורי של הפה ולעתים קרובות אין להן מספיק מקום להתפרץ נכון.זה יכול להוביל לכאב ואי נוחות כאשר השיניים נדחפות אל שיניים אחרות או עצם הלסת.תסמינים שכיחים של כאבי שיניים בחוכמה כוללים נפיחות, כאבים פועמים, קושי בפתיחת הפה, רגישות ונוקשות בלסת ונשימה רעה.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים חוכמה

כשמדובר בהקלה על כאבי שיניים בחוכמה, חשוב לקחת בחשבון את הסעדים המכובדים בזמן שהועברו לאורך דורות.להלן חמש תרופות של סבתא אמינות לכאבי שיניים בינה שיכולים לספק הקלה מהירה ולעזור לך לחזור לחיים נורמליים.

1.ציפורן

ציפורן הם אחד התרופות העתיקות ביותר לכאבי שיניים בינה.ציפורן מכילות יוגנול, תרכובת עם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלויים בכמה שיפורות במים חמים ולהשתמש בכדור כותנה כדי לטבול את התמיסה על האזור הנגוע.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה פשוטה ויעילה לכאבי שיניים בחוכמה.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת ולנקות את האזור, ואילו המים החמים יכולים לספק הקלה מסוימת מהכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח לכוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו מספר פעמים ביום.

3.שקית תה

שימוש בשקית תה חם הוא דרך נהדרת להפחית כאב ונפיחות הקשורים לכאבי שיניים בינה.הטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית את הדלקת וחום התיק יכול לעזור להרפות את האזור.כדי להשתמש בתרופה זו, כבל שקית תה במים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי שיניים חוכמה.לתרכובות הפעילות בשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.

5.כורכום

כורכום הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי שיניים בינה.לתרכובת הפעילה בכורכום, כורכומין, יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה, ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שכאבי שיניים בינה יכולים להיות מאוד לא נוחים וחיוני לפנות לייעוץ רפואי אם הכאב נמשך.בנוסף, אם תבחר להשתמש בתרופות טבעיות, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבורך.

לבסוף, חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה כדי למנוע סיבוכים נוספים.זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי באופן קבוע, ושימוש בשטיפת פה חיטוי.על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול לעזור להבטיח ששיני החוכמה שלך יישארו בריאות ונטולות מכאב.

2.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר כדי להקל על כאבי שיניים כתוצאה מיצוי שיני בינה.תרופות אלה מיוצרות בדרך כלל משילוב של עשבי תיבול ומרכיבים טבעיים אחרים שניתן למצוא בחנות מזון הבריאות המקומית שלך.

2.1 קמומיל

קמומיל הוא צמח פורח שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, ומאמינים כי הוא מפחית נפיחות וכאב.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כמה כפיות של העשב המיובש במים רותחים ומאמץ.אפשר לתה להתקרר ולגום לאורך כל היום.אתה יכול גם למרוח קומפרס קר עם התה המקורר על האזור המושפע.

2.2 PEPPERMINT

מנטה היא עשב נוסף שיכול לעזור להקל על כאבי שיניים בחוכמה.השמן האתרי של מנטה מכיל מנטול, שיש לו משכך כאבים ואנטי-תכונות דלקתיות.אתה יכול להכין תה מנטה על ידי תלול 2 כפיות העשב המיובש במים רותחים.אפשר לתה להתקרר ולגום לאורך כל היום.אתה יכול גם למרוח קומפרס קר עם התה המקורר על האזור המושפע.

2.3 Echinacea

Echinacea שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.להכנת תה, תלולה כפית אחת של העשב המיובש במים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים לאורך כל היום.אתה יכול גם למרוח קומפרס קר עם התה המקורר על האזור המושפע.

3.תרופות לבית

תרופות ביתיות הן דרך יעילה להקל על כאבי שיניים בחוכמה.סעדים אלה עשויים לכלול דברים כמו קומפרסים קרים, שטיפות מי מלח ושכבי כאבים ללא מרשם.

3.1 קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה בכאב.לייצור דחיסה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

3.2 שטיפות מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים ¼ כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו אותם סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק אותו לאחר שטיפה וחזרו על מספר פעמים ביום.

3.3 משככי כאבים ללא מרשם

משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עקוב אחר הוראות החבילה למינון ותדר.

סיכום

ניתן להקל על כאבי שיניים בחוכמה עם מגוון תרופות, כולל תרופות צמחי מרפא, תרופות ביתיות ושכבי כאבים ללא מרשם.קמומיל, מנטה ואכינצאה יכולים לשמש כתרופות צמחיות, ואילו קומפרסים קרים, שטיפות מי מלח ושלל מכאבים ללא מרשם יכול לשמש כתרופות ביתיות.חשוב לזכור לעקוב אחר הוראות החבילה לכל משככי כאבים ללא מרשם.

שאלות נפוצות

ש: מה זה כאבי שיניים בחוכמה?

א: כאבי שיניים בינה הם סוג נפוץ של כאבי שיניים הנגרמים כתוצאה מדלקת באזור שיני החוכמה, שהם מערך הטוחנות האחרון שבדרך כלל מתפרץ בין הגילאים 17-25. כאבי שיניים חוכמה יכוליםיש להקל על מגוון תרופות, כולל תרופות צמחי מרפא, תרופות ביתיות ושכבי כאבים ללא מרשם.

ש: מהן כמה תרופות צמחי מרפא לכאבי שיניים חוכמה?

A: תרופות צמחי מרפא לכאבי שיניים בינה כוללים קמומיל, מנטה ואכינצאה.על פי ההערכה, עשבי תיבול אלה מפחיתים דלקת ומספקים הקלה מכאב.להכנת תה, פשוט תלולות כמה כפיות של העשב המיובש במים רותחים ומאמץ.אפשר לתה להתקרר ולגום לאורך כל היום.אתה יכול גם למרוח קומפרס קר עם התה המקורר על האזור המושפע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן