דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים בחוכמה – 22 התרופות של סבתא מרגיעה ומרגיעה
dbddd daddadddd ddddbded  ddaadaddaddaa dadc daddaad deda

כאבי שיניים בחוכמה – 22 התרופות של סבתא מרגיעה ומרגיעה

קיום שיני בינה יכולה להיות חוויה כואבת.כמערכת הטוחנות השלישית והאחרונה, הם יכולים לגרום לדלקת, נפיחות ורגישות.במקרים מסוימים זה יכול אפילו להוביל לזיהום.אבל לא כל התקווה הולכת לאיבוד!ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע ולהרגיע את הכאב הקשור לכאבי שיניים בינה.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן דרך מצוינת להקל על כאבי שיניים בינה.סעדים אלה מכוונים לגורם הבסיסי לכאב ועוזרים להפחתת דלקת ונפיחות, כמו גם לספק הקלה מרגישות ואי נוחות.

  • הפוך משחה באמצעות ג’ינג’ר ומים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.
  • מרחי קומפרס של מים קרים או קרח.זה יעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מרוך.
  • מערבבים כורכום ומים על משחה ומורחים אותו על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.
  • שתו תה קמומיל.זה יעזור להרפות את השרירים ולהפחית דלקת ונפיחות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הן דרך נהדרת לספק הקלה מכאבי שיניים בינה.סעדים אלה בטוחים וטבעיים ויכולים לעזור להפחית דלקת ורגישות.

  • הכינו משחה באמצעות ציפורן ומים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.
  • הכינו תה בעזרת עלי מנטה.זה יעזור להרפות את השרירים ולהפחית דלקת ונפיחות.
  • החל קומפרס של Echinacea.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מרוך.
  • מערבבים שמן קמומיל ועץ התה לעיסה ומורחים אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.

טיפ:

חשוב לציין כי בעוד שסעדים אלה יכולים לספק הקלה מכאבי שיניים בחוכמה, אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי מקצועי.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לייעוץ של רופא שיניים או רופא.

טיפולים אלטרנטיביים

טיפולים אלטרנטיביים הם דרך נהדרת נוספת להפחתת כאבי שיניים בחוכמה.טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי נוחות.

  • דיקור סיני הוא טיפול ריפוי סיני עתיק המשתמש במחטים דקים כדי לעורר נקודות ספציפיות על הגוף.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.
  • ארומתרפיה היא השימוש בשמנים אתרים לקידום הרפיה ולהפחתת לחץ.זה יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית דלקת ונפיחות.
  • רייקי היא טכניקת ריפוי יפנית הפועלת לאיזון האנרגיה של הגוף ולקידום ריפוי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.
  • יוגה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.זה יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית דלקת ונפיחות.

התרופות של סבתא לכאבי שיניים חוכמה

כאבי שיניים בינה יכולים להיות מרגיזים, ולעתים זה יכול להיות קשה למצוא הקלה.אבל אם אתם מחפשים כמה אלטרנטיבות טבעיות כדי להקל על אי הנוחות שלכם, תשמחו לדעת שיש כמה תרופות מנוסות ואמינה שהועברו לאורך הדורות.להלן 22 מהתרופות המנוסות של סבתא לכאבי שיניים חוכמה שעשויים לספק הקלה מסוימת.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה קלה ויעילה לכאבי שיניים בינה.מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

2.שקיות תה

שקיות תה יכולות להועיל מאוד בהקלה על כאבי שיניים בינה.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה במים חמים במשך מספר דקות, ואז מניחים אותו על אאזור הפה של הפה שלך.הטאנינים בתה יסייעו בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

3.חבילת קרח

שימוש בחבילת קרח יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מכאבי שיניים בינה.הניחו חבילת קרח או שקית של ירקות קפואים על האזור הפגוע בפה במשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.זה יעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

4.שום

שום ידוע בתכונותיו הרפואיות, והוא יכול להועיל מאוד בהקלה על כאבי שיניים בינה.כל שעליכם לעשות הוא לרסק כמה שיני שום על משחה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע בפה.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות של שום יכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

5.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים כתרופה לכאבי שיניים.יש לו תכונות אנטי -חיטוי ומשכך כאבים חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור המושפע בפה שלך.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם הרפואיות, והם יכולים להוות תרופה נהדרת לכאבי שיניים בינה.כל שעליך לעשות הוא להשרות כמה כפות זרעי חילבה במים לילה.למחרת בבוקר, מסננים את התערובת והשתמשו במים כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

7.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם קצת מים חמים להכנת משחה.לאחר מכן, החל את הדבק הזה ישירות על האזור המושפע בפה שלך ותן לו לשבת במשך 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

8.שמן מנטה

שמן מנטה של

שמן מנטה יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי השיניים של החוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן מנטה עם קצת מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים בינה יכולים להיות דרך נהדרת להקל על אי הנוחות שלך באופן טבעי.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילות בהקלה על כאבי שיניים בינה.אז בפעם הבאה שאתה סובל מכאבי שיניים בחוכמה, נסה את אחד מהתרופות הללו ובדוק אם זה יכול לספק לך הקלה מסוימת.

שאלות נפוצות

ש: מהן הסעדים של סבתא לכאבי שיניים חוכמה?


ת: התרופות של סבתא לכאבי שיניים בינה כוללות שטיפות מי מלח, שקיות תה, חבילות קרח, שום, שמן ציפורן, זרעי חילבה, כורכום ושמן מנטה.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילות בהקלה על כאבי שיניים בינה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן