דף הבית » תרופות סבתא » כאבי פנטום – 16 תרופות של סבתא מוסמכת להכנה מהירה
dbddd dadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedbdaa dcddbda

כאבי פנטום – 16 תרופות של סבתא מוסמכת להכנה מהירה

כאבי פנטום: 16 תרופות של סבתא מוסמכת להכנה מהירה

סבל מכאבי פנטום יכול להיות חוויה מציקה.נראה כי הכאב יכול להגיע משום מקום ויכול להיות חמור למדי.זה יכול להיות קשה לדעת להתמודד עם כאב כזה ואיך לטפל בו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ששימשו את הסבתות לאורך הדורות כדי לעזור להקל על כאבי פנטום.תרופות אלה יכולות לעזור לך לנהל את כאבי הפנטום שלך ולמצוא הקלה במהירות.

תרופות המשתמשות בצמחי מרפא ומרכיבים טבעיים

ישנם מספר עשבי תיבול טבעיים ומרכיבים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על כאבי פנטום.חלק מהמרכיבים הנפוצים ביותר כוללים כורכום, פלפל קאיין, ג’ינג’ר, שום ולימון.ניתן להשתמש במרכיבים אלה במגוון דרכים לסייע בהקלת כאבי פנטום.לדוגמה, ניתן לערבב את הכורכום במים ולהחיל על שטח הכאב.ניתן להוסיף פלפל קאיין לאמבט חם או למרוח ישירות על אזור הכאב.ניתן לברר זנגביל לתה או להרתיח למשחה ולהחיל על אזור הכאב.ניתן להרתיח שום במים וניתן להשתמש במים לשתייה או ליישם באופן מקומי.ניתן להוסיף לימון למים חמים ולצרוך אותו כתה או לשפשף ישירות על אזור הכאב.

תרגילים פיזיים ומתיחות

ניתן להשתמש בתרגילים פיזיים ומתיחות כדי לסייע בהקלה על כאבי פנטום.מתיחת אזורי הגוף המושפעים מהכאב יכולה לעזור להפחית את המתח ולספק הקלה.תרגילים גופניים יכולים גם לעזור להפחית את הכאב ולחיזוק אזור הגוף שנפגע.חשוב לוודא שאתה מבצע את התרגילים ונמתח נכון וכי אינך מתיחה יתר או עוברת יתר על המידה את אזור הגוף שנפגע.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה אחד ייחודי ומועיל להקלה על כאבי פנטום הוא להשתמש בחבילת חום או בחפיסה קרה.ניתן להשתמש בחבילת חום כדי לספק חום לאזור הכאב וכדי לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.ניתן להשתמש בחבילה קרה להפחתת דלקת וכאב.חשוב לוודא שאתה משתמש בטמפרטורה הנכונה לאזור הכאב ולא להשאיר את החבילה דולקת יותר מדי.

אלה רק כמה מהתרופות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת כאבי פנטום.ישנם תרופות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הכאב ולמצוא הקלה.חשוב לדבר עם הרופא שלך או איש המקצוע הרפואי לפני שתשתמש בסעדים כלשהם כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

חלק 2 – תרופות להכנה מהירה

כאבי פנטום יכולים להיות קשים לניהול, אך ישנם תרופות רבות שניתן להכין במהירות ובקלות.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות ביתיות מזה מאות שנים כדי להקל על כאבי פנטום.להלן 16 תרופות של סבתא מוסמכת להכנה מהירה.

1.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית המסייעת להרגיע שרירים וכאבי מפרקים.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שקדים או חוחובה ולשפשף על האזור הפגוע.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לספק הקלה מכאבי פנטום.

2.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.ניתן להציב אותם ישירות על אזור הכאב למשך 15-20 דקות בכל פעם.זה עוזר להרדים את האזור ולהפחית את עוצמת הכאב.

3.רפידות חום

רפידות חום הן דרך נהדרת להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.הם פועלים על ידי הגדלת זרימת הדם לאזור, המסייע להרגיע את השרירים ולהפחית את הדלקת.ניתן להניח רפידות חום על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.

4.שמן מגנזיום

שמן מגנזיום הוא תרופה נהדרת להקלה בכאב.זה עוזר להרפות את השרירים ולהפחית דלקת.ניתן ליישם שמן מגנזיום ישירות על אזור הכאב או לערבב בשמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת ו- Sלא מהכאב.ניתן להכין אותו על ידי הרתחת ג’ינג’ר טרי במים למשך 15 דקות ואז מתאמץ.ניתן לצרוך את זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה תוספה.כורכום מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

7.ארניקה

ארניקה היא תרופה טבעית נהדרת להקלה על כאבים ודלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם ישירות לאזור הכאב.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה תוספה.פלפל קאיין מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

9.שמן מנטה

שמן Peppermint שמן הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על אזור הכאב או לערבב בשמן נשא כמו שמן או שמן חוחובה.שמן מנטה מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על אזור הכאב או לערבב בשמן נשא כמו חוחובה או שמן קוקוס.שמן לבנדר מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על אזור הכאב או לערבב בשמן נשא כמו שמן או שמן חוחובה.שמן קוקוס מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

12.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן להכין אותו על ידי רתיחת קמומיל במים למשך 15 דקות ואז להתאמץ.ניתן לצרוך את זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב.

13.שורש ולריאן

שורש Valerian שורש הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם ישירות לאזור הכאב.שורש ולריאן מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

14.נביחת ערבה

קליפת ווילו היא תרופה טבעית נהדרת להקלה בכאב.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם ישירות לאזור הכאב.קליפת עץ ערבה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן