דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גידול – 14 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול יעיל
dbddd dddddc  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa dadc daddaad dc

כאבי גידול – 14 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול יעיל

כאבי הגדילה של גיל ההתבגרות

ההתבגרות אף פעם לא קלה.גיל ההתבגרות, בפרט, יכול להיות זמן סוער מאוד לבני נוער.זוהי תקופת מעבר מילדות לבגרות המאופיינת בשינויים פיזיים, רגשיים וחברתיים.זה גם כאשר מופיעים כאבי גדילה.כאבי גידול הם כאבים כואבים ופועמים בדרך כלל ברגליים או בגב התחתון הנפוץ ביותר אצל ילדים בגילאי 8 עד 16.

למרות שנחשבים כי כאבי גדילה נגרמים כתוצאה מעצמות גידול, הגורם המדויק להן אינו ידוע ויכול להיות קשה לאבחון.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור להקל על אי הנוחות של כאבי גדילה.להלן ארבע עשרה מהתרופות היעילות והסבתות הנפוצות ביותר לכאבי גדילה.

1.בקבוק מים חמים

בקבוק מים חמים הוא דרך נהדרת לעזור להרגיע את אי הנוחות של כאבי גדילה.מלאו את הבקבוק במים חמים, עטפו אותו במגבת והניחו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.החום יעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.

2.עיסוי

עיסוי בעדינות של האזור המושפע יכול גם לעזור להקל על הכאב.השתמש בלחץ אור ועיסוי בתנועה סיבובית.

3.אמבטיה מלח אפסום

הוסף מעט מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג למשך 15-20 דקות.המלח עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית מסייעת בחיזוק השרירים ויכולה לעזור להקל על כאבי גידול.תרגילי מתיחה ושפעה נמוכה כמו שחייה ויוגה יכולים לעזור להפחית את אי הנוחות.

5.טיפול חם וקור

חבילות חמות וקרות לסירוגין יכולות לעזור להפחית את הכאב.התחל עם חבילה חמה למשך 15 דקות ואחריה חבילה קרה למשך 15 דקות.

6.תרופות צמחיות

עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, כורכום וקליפת ערבה לייצור תה או תמיסות שיכולים לעזור להפחית את הכאב.

7.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ולבנדר לייצור שמני עיסוי או להתפזר כדי לעזור להפחית את הכאב.

8.תנוחה נכונה

שמירה על תנוחה נכונה יכולה לעזור להפחית את הכאב.הקפד לשבת ישר ולשמור על כפות הרגליים שטוחות על הרצפה.

9.תוספי תזונה

תוספי תזונה מסוימים כמו ויטמינים B6 ו- D, סידן ומגנזיום יכולים לעזור להפחית את הכאב.

10.הימנע מקפאין

קפאין יכול להחמיר את הכאב, אז נסו להימנע ממנו.

11.הישאר לחות

הישארות לחות חשובה כדי לעזור להפחית את הכאב.וודא שאתה שותה הרבה מים לאורך היום.

12.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ על השרירים ולהחמיר את הכאב.דאג ללבוש בגדים רופפים.

13.קבל המון מנוחה

חשוב למנוח מספיק חשוב לעזור להפחית את הכאב.וודא שאתה מקבל 8-10 שעות שינה כל לילה.

14.הרם את הרגליים

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב.נסה לשמור על רגליים מוגבהות בזמן מנוחה או שינה.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לעזור להפחית את הכאב של כאבי גידול, נסה להישאר פעיל ולשמור על גופך בתנועה.פעילות קבועה מסייעת בחיזוק השרירים ויכולה לעזור להפחית את הכאב.

כאבי גדילה יכולים להיות לא נוחים ומפריעים לבני נוער, אך בעזרת הסעדים של סבתא אלה, ניתן לנהל ולהקל על הכאב.זכור להתייעץ עם רופא אם הכאב נמשך או הופך להיות חמור יותר.

חלק 2: הסעדים של סבתא לכאבי גדילה

כאבי גדילה יכולים להיות דבר קשה לילדים ולהורים כאחד.בעוד שהכאבים עצמם עשויים שלא להיות מסכני חיים, הם יכולים להיות מאוד לא נוחים ומסיחים את דעתם.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של כאבי גדילה.להלן 14 מהתרופות המשמעותיות ביותר של סבתא לטיפול יעיל בכאבי גדילה.

1.חם גOmpresses

אחד התרופות הוותיקות והפשוטות ביותר לכאבי גדילה הוא השימוש בקומפרסים חמים.השריית בד במים חמים ואז החלתו על האזורים הפגועים יכולה לעזור להרגיע את הכאב ולהרגיע את השרירים.תרופה זו בטוחה לכל הגילאים וניתן להשתמש בה לעתים קרובות ככל שצריך.

2.עיסוי

טיפול יעיל נוסף לכאבי גדילה הוא עיסוי.עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים ולהקל על המתח, ובכך להקל על הכאב.במידת האפשר, זה יכול להיות מועיל למתן עיסוי מקצועי לבצע את העיסוי.עם זאת, הורים יכולים גם ללמוד כיצד לתת עיסוי לילדיהם בבית.

3.אמבטיות חמות

השריית אמבטיה חמה יכולה להיות גם דרך נהדרת להקל על הכאב הקשור לכאבי גדילה.הוספת מלחי אפסום למים יכולה לעזור להירגע עוד יותר מהשרירים.חשוב להבטיח שהמים לא יהיו חמים מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לכוויות.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב מכל אורח חיים בריא, וזה יכול להועיל גם בהתמודדות עם כאבי גדילה.מתיחה קלה ופעילות גופנית קלה יכולים לעזור לחזק את השרירים ולהפחית את הכאב.חשוב להבטיח שהתרגילים מתאימים לגיל ולא מאומצים מדי.

5.טיפול בחום

טיפול בחום הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי גדילה.החלת כרית חימום או התקלחות חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.חשוב לא להשאיר את החום יותר מדי זמן מכיוון שזה יכול לגרום לכוויות.

6.תרופות צמחיות

ישנם עשבי תיבול רבים שניתן להשתמש בהם כדי להקל על הסימפטומים של כאבי גדילה.ידוע כי קמומיל, לבנדר וג’ינג’ר מועילים בהפחתת הכאב והדלקת.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תמיכים או מיושמים בצורה אקטואלית בצורה של קומפרסים.

7.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם דרך נהדרת להפחית את הכאב הקשור לכאבי גידול.ניתן להוסיף אותם לאמבטיה חמה או להשתמש בהם כדחיסה באזורים המושפעים.המגנזיום במלחים עוזר להרפות את השרירים ולהקל על הכאב.

8.חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.חשוב לוודא שחבילת הקרח אינה קר מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לכוויות.חשוב גם לא להשאיר את חבילת הקרח עוד יותר מדי זמן, מכיוון שזה יכול לגרום לכביש כפור.

9.דיאטה

מה שאדם אוכל יכול להשפיע עמוקות על כאבי הגידול שלו.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור לספק לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לצמוח ולהתפתח כראוי.אכילת מזונות עשירים בסידן, כמו חלב, יכולה לעזור בחיזוק העצמות ולהפחתת הכאב הקשור לכאבי גדילה.

10.מתיחות

מתיחות יכולות להועיל בהקלה על הכאב הקשור לכאבי גידול.מתיחת השרירים המושפעים יכולה לעזור להפחית את המתח ולשפר את הגמישות.חשוב להבטיח כי המתיחות עדינות ומתאימות לגיל.

11.מנוחה

קבלת מנוחה מספקת חיונית לכל ילד שגדל.חשוב להבטיח שהילד ישן מספיק ולוקח הפסקות קבועות מפעילויות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי גדילה.

12.הידרציה

להישאר לחות הוא חלק חשוב מכל אורח חיים בריא, וזה יכול להועיל במיוחד בהפחתת הכאב הקשור לכאבי גדילה.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על התייבשות הגוף ויכולה גם לעזור לשטוף רעלים.

13.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת הכאב הקשור לכאבי גידול.ידוע כי לבנדר, קמומיל וג’ינג’ר מועילים בהפחתת הדלקת והקלה על כאבים.ניתן להשתמש בשמנים אלה במגוון דרכים, כמו בשמן עיסוי או

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן