דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב תחתון – 12 תרופות סבתות שימושיות ופופולריות בין כל הגילאים
dbddd dd daaddaaddf  daadaddaddaa daddaaddaa daddeddadddaa d

כאבי גב תחתון – 12 תרופות סבתות שימושיות ופופולריות בין כל הגילאים

הכאב בגב התחתון היה תלונה נפוצה במשך מאות שנים, וסבתות העבירו סעדים במשך מאות שנים.במאמר זה נדון ב -12 תרופות סבתות מועילות ופופולריות לכאבי גב תחתון בכל הגילאים.תרופות אלה פשוטות, טבעיות וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים.

כמו בכל טיפול רפואי, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

1.טיפול חם וקור

ניתן להשתמש בטיפול חם וקור כדי להקל על כאבי גב תחתון.טיפול חם עוזר להרפות שרירים ולהפחתת הדלקת, בעוד שטיפול קר מסייע בהפחתת הנפיחות ולהרדים את האזור.כדי להשתמש בטיפול חם וקור, החלף בין דחיסה חמה וקרה, או החל כרית חימום או חבילת קרח על האזור המושפע.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול כאבי גב תחתון.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, רכיבה על אופניים ויוגה יכולים לעזור לחזק את השרירים מאחור ולהפחית את הכאב.חשוב לזכור להתחמם לפני כל אימון ולהפסיק אם יש כאב או אי נוחות.

טיפ: התחל לאט והגדיל את העוצמה בהדרגה.

3.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית את כאבי הגב התחתון.העיסוי עוזר להרפות את השרירים ולהגביר את זרימת הדם לאזור הפגוע.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ושיפור השינה.

4.תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, כמו כורכום, ג’ינג’ר וקמומיל, להפחתת דלקת וכאב.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה תוספה או לצרוך אותם בתה.

5.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים דקים מאוד לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחתת כאב ודלקת.

6.תרגילי מתיחה וחיזוק

תרגילי מתיחה וחיזוק יכולים לעזור להפחתת כאבי גב תחתון.מתיחות עוזרות לשחרר שרירים הדוקים, תוך חיזוק תרגילי עוזרים לחזק ולתמוך בשרירים ובמפרקים מאחור.

7.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להרפות את הגוף ולהפחית את כאבי הגב התחתון.מלח אפסום עוזר להרפות את השרירים, להפחית את הדלקת ולהפחית את הלחץ.

8.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס, להפחתת כאב ודלקת.ניתן להשתמש בשמנים אלה במפזר, מיושמים באופן אקטואלי או להוסיף לאמבטיה חמה.

9.שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים מסוימים יכולים לעזור להפחתת כאבי גב תחתון.אכילת מזונות אנטי דלקתיים, כמו ירקות עלים ודגים שומניים, יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.הפחתת סוכר ומזון מעובד יכולה גם לעזור.

10.טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי הוא סוג של טיפול ידני המתמקד בעמוד השדרה ובמפרקים אחרים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולהגביר את הניידות.

11.טיפולים אקטואליים

ניתן להשתמש בטיפולים אקטואליים, כמו קרמים וג’לים, להפחתת דלקת וכאב.ניתן ליישם טיפולים אלה ישירות על העור ויכולים לספק הקלה מכאב ואי נוחות.

12.שינה

קבלת מספיק שינה יכולה לעזור להפחית את כאבי הגב התחתון.שינה מסייעת להפחתת לחץ ודלקת, וגם מסייעת לגוף לרפא.חשוב לקבל לפחות 7-8 שעות שינה ללילה.

טיפ

טיפ: וודא שהחדר השינה שלך נוח והמזרן שלך תומך.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות שסבתות עברו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את כאבי הגב התחתון.כמו בכל טיפול רפואי, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.עם השילוב הנכון של טיפולים, ניתן לנהל את כאבי הגב התחתון ואפילו למנוע.

הסעדים של סבתא לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם מחלה שכיחה שיכולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים, ובעוד שאין תרופה אחת בגודל אחד, ישנן כמה שיטות מנוסות ואמינה שהועברו לדורות, לעתים קרובותמכונה “הסעדים של סבתא.”במאמר זה נחקור 12 תרופות סבתות פופולריות ושימושיות לכאבי גב תחתון.

1.טיפול בחום וקור

אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאבי גב תחתון הוא טיפול בחום וקור.לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור יכול לעזור להפחית את הדלקת, להקל על עוויתות שרירים ולעורר את זרימת הדם לאזור.החום עוזר להרפות את השרירים, ואילו הקור עוזר להפחית את הדלקת.

2.אמבטיות מלח אפסום

תרופה פופולרית נוספת היא אמבט מלח אפסום.מלח אפסום מכיל מגנזיום, המסייע בהרגעת השרירים ולהפחתת הדלקת.השרידה באמבט מלח אפסום יכולה גם לעזור להפחית את הכאב ולהרגיע שרירים מתוחים.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים בגב התחתון ולהפחית את הכאב.תרגילים פשוטים כמו הליכה, שחייה או יוגה יכולים לעזור לחזק ולמתוח את השרירים בגב התחתון, שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות.

4.עיסוי

עיסוי הוא גם תרופה פופולרית לכאבי גב תחתון.עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו כורכום, ג’ינג’ר ופלפל קאיין יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורת גלולה או לבשל לתה.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים זעירות לעור.זה עוזר לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

7.טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי יכול לעזור להפחית את כאבי הגב התחתון על ידי יישור מחדש של עמוד השדרה ושיפור היציבה.כירופרקט יכול לעזור בזיהוי כל התאמה שגויה בעמוד השדרה ואז להשתמש במניפולציה ידנית כדי לתקן אותם.

8.מתיחות

מתיחות יכולות לעזור להפחית את הכאב ושיפור הגמישות.מתיחות רגילות יכולות לעזור להפחית את ההידוק בשרירים ולשפר את טווח התנועה, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב.

9.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול לעזור גם להפחתת כאבי גב תחתון.אכילת תזונה אנטי דלקתית יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב.

10.שיפור יציבה

שיפור היציבה שלך יכול לעזור גם להפחתת כאבי גב תחתון.תנוחה לקויה יכולה לשים מאמץ נוסף על השרירים, מה שעלול להוביל לכאב ונוקשות.שיפור היציבה שלך יכול לעזור להפחית את המתח הזה ולשפר את היציבה הכוללת שלך.

11.עטיפות מלח אפסום

עטיפות מלח Epsom יכולות לעזור גם להפחתת כאבי גב תחתון.עטיפת האזור הפגוע בעטיפת מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב.

12.תוספי מזון

תוספי מזון כמו גלוקוזאמין וכונדרויטין יכולים גם לעזור להפחתת כאבי גב תחתון.תוספי מזון אלה עוזרים להפחתת הדלקת ולשפר את בריאות המפרקים, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב.

מסקנה

כאבי גב תחתון יכולים להיות מחלה בעייתית, אך ישנם הרבה תרופות מנוסות ואמינה שהועברו לאורך הדורות.מטיפול בחום וקור לתוספי מזון, ישנם תרופות רבות ושונות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.חשוב לזכור שכולם שונים ומה שעובד עבור אדם אחד עלול לא לעבוד עבור אחר, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש.מהם הסעדים של סבתא פופולרית לכאבי גב תחתון?

א.כמה תרופות פופולריות של סבתא לכאבי גב תחתון כוללים טיפול חום וקור, אמבטיות מלח אפסום, פעילות גופנית, עיסוי, תרופות צמחי מרפא, דיקור סיני, טיפול כירופרקטי, מתיחות, שינויים בתזונה, שיפור יציבה, עטיפות מלח אפסום ותוספי מזון.

ש.האם זה בטוח להשתמש בתרופות של סבתא עבור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן