דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן – 13 התרופות של סבתא מצוינת ומסורתית
dbddd dddf  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddedadda

כאבי בטן – 13 התרופות של סבתא מצוינת ומסורתית

כאבי בטן: 13 תרופות של סבתא מצוינת ומסורתית
לא משנה מה גילך, כאבי בטן יכולים להיות מעצבנים ולא נוחים.ילדים ומבוגרים כאחד יכולים לסבול מכאבי בטן, נפיחות, גז ובחילה.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שסבתא שלך אולי נהגה לספק הקלה.להלן 13 תרופות של סבתא מצוינת ומסורתית לכאבי בטן.

1.תה קמומיל

תה קמומיל שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-עקסמודיות המסייעות להרגיע את הקיבה ולהקל על כאבי בטן.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הנפיחות, הגז והבחילה.להכנת תה קמומיל, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים.אפשר לתה לתלול לפחות 10 דקות לפני השתייה.

2.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי בטן.יש לזה השפעה מרגיעה על שרירי הקיבה ועוזר להפחית את הנפיחות והגז.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים.תן לתה תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.

טיפ מועיל:

בנוסף לשתיית תה מנטה, אתה יכול גם להשתמש בו כדחיסה כדי לעזור להרגיע את כאבי הבטן.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה בתה מנטה ולהניח אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן מכיוון שהיא מסייעת להפחתת בחילות ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את שרירי הקיבה ולהפחית את הגז והנפיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לכאבי בטן, מגרדים כפית של שורש ג’ינג’ר טרי והכריע אותו בכוס מים רותחים.אפשר לתה לתלול במשך 10 דקות לפני השתייה.אתה יכול גם להוסיף דבש ולימון לטעם נוסף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל כאבי בטן.זה עוזר להפחתת דלקת, כמו גם להפחית את הנפיחות והגז.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להקל על כאבי בטן ואי נוחות.

מה גורם לכאבי בטן?

כאבי בטן הם תלונה שכיחה שיכולה להיות בעלת סיבות רבות.הגורמים השכיחים לכאבי בטן כוללים קלקול קיבה, גז, אכילת יתר, הרעלת מזון, זיהום או נגיף.גורמים אפשריים אחרים לכאבי בטן כוללים עצירות, חוסר סובלנות ללקטוז, כיבים, תסמונת המעי הרגיז ולחץ.

13 התרופות של סבתות מסורתיות לכאבי בטן

כאבי בטן יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אך ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתיות שעשויות לעזור להקל על הכאב.להלן 13 תרופות של סבתא מסורתית לכאבי בטן:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי להקל על עצבני העיכול ולהפחית את הבחילות והתכווצויות הבטן.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים ושותה את התה.

2.קמומיל

קמומיל הוא עשב טבעי אנטי-פסמודי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות בבטן.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים ושותה את התה.

3.מנטה

מנטה הוא אנטי -פסמודי טבעי ויכול לעזור להפחית התכווצויות בקיבה.כדי להשתמש במנטה כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית של עלי מנטה מיובשים במים חמים ושותים את התה.

4.שומר

שומר הוא אנטי -פסמודי טבעי ויכול לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ונפיחות.כדי להשתמש בשומר כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית זרעי שומר מרוסקים במים חמים ושותה את התה.

5.ליקריץ

ליקוריץ הוא אנטי -פסמודי טבעי ויכול לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ונפיחות.כדי להשתמש בשושן כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית של שורש ליקריץ במים חמים ושותה את התה.

6.תפוח גחומץ ider

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולהקל על עיכול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית ויכולה לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולהקל על קלקוליות.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על התכווצויות בקיבה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

9.לימון

לימון הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולהקל על עיכול.כדי להשתמש בלימון כתרופה לכאבי בטן, מערבבים מיץ של חצי לימון בכוס מים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

10.דבש

דבש הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולהקל על עיכול.כדי להשתמש בדבש כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כפית דבש בכוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

11.קינמון

קינמון הוא אנטי -פסמודי טבעי ויכול לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ונפיחות.כדי להשתמש בקינמון כתרופה לכאבי בטן, מערבבים כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

12.ציפורן

ציפורן הן אנטי -פסמות טבעיות ויכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ונפיחות.כדי להשתמש בציפורן כתרופה לכאבי בטן, תלול כפית ציפורן במים חמים ושותה את התה.

13.יוגורט

יוגורט הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולהקל על עיכול.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה לכאבי בטן, אכלו כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק שלוש פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן