דף הבית » תרופות סבתא » כאבים בתקופה כרונית – 10 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וישן
dbddddd ddaadaddad dbdaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcd

כאבים בתקופה כרונית – 10 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וישן

כאבים בתקופה כרונית – 10 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וישן

כשמדובר בהתמודדות עם כאבים של תקופה כרונית, זה יכול להיות קשה למצוא הקלה.נשים רבות פונות לתרופות מרשם, שיכולות להיות יקרות ובעלות תופעות לוואי לא נעימות.אבל, ישנן אלטרנטיבות.הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים והם עדיין יעילים כיום כמו שהיו אז.להלן 10 תרופות של סבתא שיכולות לספק טיפול מהיר וישן לכאבים של תקופה כרונית.

H2: תה ג’ינג’ר
תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להרגיע את התכווצויות, להפחית את הנפיחות ולהקל על הכאב של התכווצויות תקופתיות.שתיית כוס תה ג’ינג’ר לפני או במהלך התקופה שלך יכולה לעזור להפחית את עוצמת ההתכווצויות שלך.כדי להכין אותו, פשוט הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר במים במשך כעשר דקות, מסננים ומוסיפים קצת דבש כדי להמתיק אותו.

H2: בקבוק מים חמים
בקבוק מים חמים יכול להיות מציל חיים בכל הנוגע לכאבים תקופתיים.פשוט הניחו את הבקבוק על הבטן או הגב התחתון ותנו למים החמים לספק הקלה עד 15 דקות.הקפידו לשמור על הבקבוק עטוף במגבת כך שהוא לא ישרוף את עורכם.

H3: טיפ: הוסף כמה שמנים אתרים לבקבוק המים החמים לקבלת אפקט מרגיע נוסף.

H2: אמבטיית מלח אפסום
אמבטיית מלח אפסום היא אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על הכאב של התכווצויות הווסת.מלא את האמבטיה שלך במים חמים והוסיפו שתי כוסות מלח אפסום.משרים באמבטיה במשך כעשרים דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים שלך.

H2: פעילות גופנית
פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת כאבים בתקופה.זה מגביר את זרימת הדם לרחם ומסייע בהפחתת התכווצויות.צאו לטיול מהיר או עשו כמה יוגה קלה או תרגילי מתיחה.

H2: אקופרסורה
אקופרסורה היא טכניקה סינית עתיקה הכרוכה בהפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.החלת לחץ על הבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים לתקופה.

H2: כרית חום
רפידות חום פועלות פלאים לכאבים תקופתיים.מרחי כרית חום על הבטן התחתונה שלך עד 20 דקות.הקפידו לשמור על הכרית עטופה במגבת כדי להימנע משריפת עורכם.

H2: תוספי מגנזיום
מגנזיום הוא מינרל המסייע להרפות את שרירי הרחם ולהפחית את הדלקת.נטילת תוספי מגנזיום במהלך התקופה שלך יכולה לסייע בהפחתת התכווצויות ותסמינים אחרים לתקופה.

H2: חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים של תקופה.שתו כוס מים מעורבבים עם שתי כפות חומץ תפוחים פעמיים ביום במהלך התקופה שלכם.

H2: תה קמומיל
תה קמומיל הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים שלך.הכינו כוס תה קמומיל ושתו אותו פעמיים ביום במהלך התקופה שלכם.

H2: דחיסת מלח אפסום
דחיסת מלח Epsom יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את התכווצויות.מערבבים כוס אחת של מלח אפסום במים חמים ומשרתים בד בתערובת.החל את הדחיסה על הבטן התחתונה שלך עד 20 דקות.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, הקפידו לדבר עם רופא לפני שתנסו מישהו מהם.כמו כן, זכור כי ייתכן שהתרופות הללו אינן מתאימות לכולם וייתכן שלא יעבדו עבור כולם.הגוף של כולם שונה ומה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.

חלק 2: הסעדים של סבתא לכאבים כרוניים לתקופה

כאבים של תקופה כרונית יכולים להיות מתישים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.מאמבטיות חמות וקומפרס קרים ועד תה צמחים ושמנים טבעיים, עשרה הסעדים של סבתא יכולים לספק טיפולים מהירים ומיושנים לכאבים של תקופה כרונית.

1.אמבטיות חמות

אמבטיה חמה יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על הכאב בתקופה.החום עוזר להרפות את השרירים ברחם ולהפחית התכווצויות.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למים יכולה לעזור להירגע עוד יותר על הגוף ולהקל על המתח.

2.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים שימשו זה מכבר כדי לסייע בהקלת הכאב בתקופה.החלת הצטננותדחיסה לבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית התכווצויות.לחלופין, לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם וגם לספק הקלה.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את הכאב בתקופה.לתה כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת להפחית את הכאב התקופה.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, יוגה ושחייה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית התכווצויות.

5.רפידות חימום

רפידות חימום הן דרך נהדרת לספק הקלה מכאבים תקופתיים.החום עוזר להרפות את השרירים ברחם ולהפחית התכווצויות.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ותסמינים אחרים.

6.דיקור סיני ועיסוי

דיקור סיני ועיסוי יכולים להיות דרכים נהדרות להפחתת כאב תקופתית באופן טבעי.דיקור סיני יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם, ואילו עיסוי יכול לעזור להפחית את המתח ולהרגיע את השרירים.

7.שמנים טבעיים

שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין ופפרמינט יכולים להיות דרכים נהדרות להפחתת כאב תקופתי באופן טבעי.החלת כמה טיפות של השמן על הבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.

8.ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והכאב.שתיית תה ג’ינג’ר או כורכום יכולה לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.

9.ויטמין B6

ויטמין B6 יכול לעזור להפחית את הכאב התקופה.נטילת תוסף ויטמין B6 יכולה לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים.

10.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול גם לעזור להפחית את הכאב התקופה.אכילת מזונות אנטי דלקתיים יותר כמו ירקות עלים, אגוזים וזרעים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחית התכווצויות.

עשרת הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הכאב התקופה באופן טבעי.מאמבטיות חמות וקומפרס קר ועד תה צמחים ושמנים טבעיים, תרופות אלה יכולות לספק טיפולים מהירים ומיושנים לכאבים של תקופה כרונית.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא

ש: כיצד אוכל להשתמש במרחצאות חמים כדי להפחית כאבים בתקופה?

א: הוספת כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למים יכולה לעזור להירגע עוד יותר מהגוף ולהקל על המתח.החלת דחיסה חמה על הבטן התחתונה יכולה גם לעזור להפחית התכווצויות ולהפחתת דלקת.

ש: האם יש שמנים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב התקופה?

א: שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין ופפרמינט יכולים להיות דרכים נהדרות להפחתת כאב תקופתי באופן טבעי.החלת כמה טיפות של השמן על הבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.

כאבים של תקופה כרונית יכולים להיות מתישים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.החל ממרחצאות חמים וקומפרס קרים ועד תה צמחים ושמנים טבעיים, עשרת הסעדים של סבתא יכולים לספק טיפולים מהירים ומיושנים לכאבים של תקופה כרונית.בעוד שרבים מהתרופות הללו אינן מגובות על ידי עדויות מדעיות, הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן