דף הבית » תרופות סבתא » ייבוש חלב אם לאחר הלידה – 8 תרופות סודיות של סבתא מהמטבח

ייבוש חלב אם לאחר הלידה – 8 תרופות סודיות של סבתא מהמטבח

ייבוש חלב אם לאחר הלידה: 8 תרופות סודיות של סבתא מהמטבח

זו יכולה להיות חוויה מאכזבת עבור אם מניקה כשהיא חווה ירידה באספקת החלב שלה.למרבה המזל, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להגביר את ייצור החלב שלך ולהגדיל את האספקה שלך.חלק מהשיטות הללו פשוטות כמו שימוש בצמחי מרפא ותבלינים ופריטים אחרים שניתן למצוא במטבח שלך.שמונה הסעדים הסודיים של סבתא מהמטבח הם פשוטים ויכולים לעזור להגדיל את ייצור החלב שלך.

1.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהגברת אספקת חלב אם.זהו מרכיב פופולרי במנות רבות, אך יש לו גם תכונות רפואיות שיכולות לעזור להגביר את ייצור החלב.ניתן לצרוך שומר כתה או בצורת קפסולה, ולפי ההערכה הוא מעורר את ייצור הפרולקטין, שהוא ההורמון האחראי לייצור החלב.

2.חילבה

חילבה היא עשב נוסף שלפי ההערכה מועיל להגדלת אספקת החלב.על פי ההערכה, היא מעוררת ייצור פרולקטין וגם כדי לעזור בעיכול, מה שיכול לעזור להגביר את זרימת החלב.ניתן לצרוך אותו כתה או בצורה כמוסה.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אוכל ארוחת בוקר פופולרי שמאמינים גם שהוא מועיל להגדלת אספקת החלב.זה נחשב מועיל מכיוון שהוא מקור עשיר לפחמימות מורכבות, שיכול לעזור לספק את האנרגיה הדרושה לייצור חלב.ניתן לבשל אותו ולאכול אותו כדייסה או להוסיף שייקים ומתכונים אחרים.

4.שעורה

שעורה היא פחמימה מורכבת נוספת שלפי ההערכה מועילה להגדלת אספקת החלב.זהו גרגר מלא העשיר בסיבים, ויטמינים ומינרלים.ניתן להוסיף אותו למרקים ותבשילים או לבשל ולאכול אותם כמנה.

5.שקדים

שקדים הם חטיף פופולרי שמאמינים כי הוא מועיל להגדלת אספקת החלב.הם מקור טוב לשומנים בריאים, חלבון וויטמינים ומינרלים, כולם חשובים לייצור חלב.ניתן לאכול אותם כחטיף או להוסיף למתכונים.

6.שום

שום הוא מרכיב פופולרי במנות רבות, אך על פי ההערכה, הוא מועיל להגדלת אספקת החלב.נחשב לעורר ייצור פרולקטין וגם כדי לעזור בעיכול, מה שיכול לעזור להגביר את זרימת החלב.ניתן להוסיף אותו למתכונים או לצרוך גולמי.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי נוסף שלפי ההערכה מועיל להגדלת אספקת החלב.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ולעורר את ייצור הפרולקטין, שיכול לעזור להגדיל את ייצור החלב.ניתן להוסיף אותו למתכונים או לצרוך אותו כתה.

8.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי שלפי ההערכה מועיל להגדלת אספקת החלב.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור לקידום ייצור החלב.ניתן להוסיף אותו למתכונים או לצרוך אותו כתה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שצריך לצרוך את עשבי התיבול והתבלינים הללו במתינות.יותר מדי מכל אחד מהפריטים הללו יכול להשפיע לרעה על בריאותך.כמו כן, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח עשבי תיבול או תוספי מזון כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים עבורך ועבור תינוקך.

לסיכום, שמונה הסעדים הסודיים של סבתא מהמטבח יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להגדיל את אספקת החלב שלך.הם פשוטים, בטוחים וניתן למצוא אותם ברוב המטבחים.זכור להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח עשבי תיבול או תוספי מזון כדי להבטיח שהם בטוחים לך ולתינוקך.

שימוש בשמנים אתרים כדי לעזור לייבש חלב אם

שמנים אתרים שימשו על ידי סבתות במשך מאות שנים כדי לעזור לייבש חלב אם.שמנים אתרים לבנדר, מנטה ושמנים קמומיליים ידועים כולם כמסייעים בהפחתת ייצור חלב אם.כדי להשתמש בשמנים אתרים כדי לעזור לייבש חלב אם, הוסף כמה DRאופס לאמבטיה חמה וספוג במשך רבע שעה.אתה יכול גם למרוח את השמן ישירות על השדיים שלך ולכסות בשכבת בד דקה לספיגה נוספת.

תרופות צמחיות להפחתת ייצור חלב אם

תרופות צמחי מרפא הם אפשרות נוספת לייבוש חלב אם.מרווה ופטרוזיליה הם שני עשבי תיבול ששימשו במשך מאות שנים להפחתת ייצור חלב אם.כדי להשתמש בצמחי מרפא כדי לעזור לייבש חלב אם, הכינו תה על ידי שילוב כפית אחת של כל עשב עם כוס מים רותחים.אפשר לתה להתלכד במשך עשר דקות, לסמן ולשתות את התה שלוש פעמים ביום.

חילבה להפחתת ייצור חלב אם

חילבה היא עשב המשמש במשך מאות שנים להפחתת ייצור חלב אם.מחקרים הראו כי נטילת שניים עד שלוש כמוסות של חילבה שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את ייצור חלב אם.חשוב לציין כי חילבה יכולה לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח אותו.

שתיית תה מרווה להפחתת ייצור חלב אם

שתיית תה מרווה היא אפשרות נוספת לסייע בהפחתת ייצור חלב אם.להכנת תה מרווה, תלול כפית מרווה בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום.כמו בכל תרופה צמחית, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח תה מרווה.

סיכום

ישנם תרופות סודיות רבות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לעזור לייבוש חלב אם לאחר הלידה.ניתן להשתמש בשמנים אתרים, עשבי תיבול וחילבה כדי להפחית את ייצור חלב אם.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח כל תרופה צמחית.בעזרת הסעדים הנכונים, אמהות יכולות לייבש את חלב האם שלהן ולחזור לשגרה הרגילה שלהן.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות סודיות של סבתא להפחתת ייצור חלב אם? שמנים אתרים, עשבי תיבול ופנוגקי ניתן להשתמש כולם כדי להפחית את ייצור חלב אם.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח כל תרופה צמחית.

למידע נוסף על ייבוש חלב אם לאחר הלידה , בקר בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן