דף הבית » תרופות סבתא » יובש סביב העיניים – 18 תרופות מיושנות שכדאי לדעת ועם תוצאות מוכחות
dddda daddd ddaddadddd  daadaddaddaa dedddadaddaa dadbd

יובש סביב העיניים – 18 תרופות מיושנות שכדאי לדעת ועם תוצאות מוכחות

יובש סביב העיניים – 18 תרופות מיושנות שכדאי לדעת

האם אתה סובל מיובש סביב העיניים שלך?אם כן, יתכן שאתה מחפש הקלה מסוימת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הטובות ביותר ליובש סביב העיניים, וכיצד להשתמש בהן לתוצאות הטובות ביותר.

H2.תרופות טבעיות ליובש סביב העיניים

כשמדובר בטיפול ביובש סביב העיניים, ישנם כמה תרופות טבעיות שהוכחו שהם עובדים.להלן כמה מהיעילים ביותר:

* שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי מעולה.זה עובד על ידי יצירת מחסום מגן על העור המסייע לאטום לחות.הוא מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את אזור העיניים העדין.

* ג’ל אלוורה: אלוורה שימש זה מכבר לתכונות הריפוי שלה.הג’ל שלו מתקרר ומרגיע, והוא יכול לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.זה גם עוזר לאטום לחות, שמירה על עורך לחות.

* מי ורדים: מי ורדים הם טונר טבעי וטבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.זה גם עוזר לאזן את ה- pH של העור, שיכול לעזור להגן מפני יובש נוסף.

* שמן קיק: שמן קיק הוא חומר טבעי טבעי המסייע להפחתת היובש.זה נחשב גם לסייע בהפחתת המראה של קמטים, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאנשים עם עור מזדקן.

H2.טיפים לשימוש בתרופות טבעיות

כשמשתמשים בתרופות טבעיות ליובש סביב העיניים, חשוב לזכור כמה טיפים מרכזיים:

* בחר את התרופה הנכונה לסוג העור שלך: לא כל הסעדים יעבדו עבור כולם.לדוגמה, שמן קוקוס הוא הטוב ביותר לאנשים עם עור שומני, ואילו ג’ל אלוורה הוא הטוב ביותר לאנשים עם עור יבש.

* בצע מבחן טלאים: לפני שתשתמש באחד מהתרופות לעיל, חשוב לבצע בדיקת טלאים כדי לוודא שהתרופה לא תרגיר את עורך.לשם כך, החל כמות קטנה מהתרופה על כתם עור ליד העין שלך והמתן 24 שעות כדי לראות אם מתפתח גירוי כלשהו.

* היה עדין: כשאתה מפעיל אחד מהתרופות הללו על אזור העיניים שלך, חשוב להיות עדין.השתמש בתנועה קלה, טופחת, במקום לשפשף או משיכה לעור.

H3.טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מחפש דחיפה נוספת של לחות לעיניים שלך, שקול להשתמש במכונת אדים.מכשיר אדים יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשמור על הידרציה של עורך.זה מועיל במיוחד באקלים יבש או בחודשי החורף.

10. שמן קיק

תרופה זו שימשה במשך מאות שנים כדרך יעילה לטיפול ביובש סביב העיניים.שמן קיק מכיל חומצות שומן שידועות כמסייעות לחות העור ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קיק ישירות על האזור הפגוע ומעסה אותו בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליובש סביב העיניים.משרים כמה שקיות תה במים חמים והניחו אותם ישירות על העיניים.השאירו אותם למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לבעיות עור רבות, כולל יובש סביב העיניים.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם 4 כפיות מים חמים והשתמשו בספוגית כותנה כדי להחיל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

13. אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת ליובש סביב העיניים.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

14.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות נהדר ויכול לעזור להפחית את היובש סביב העיניים.פשוט החל FEW טיפות של שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע ומעסות אותו בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

15.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא קרם לחות נהדר ויכול לעזור להפחית את היובש סביב העיניים.פשוט יש למרוח כמות קטנה של ג’לי נפט ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

16.דבש

דבש ידוע בתכונות הלחות והריפוי שלו, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליובש סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

17.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות נהדר ויכול לעזור להפחית את היובש סביב העיניים.פשוט מועכים אבוקדו בשל והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

18.שמן קמומיל

שמן קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליובש סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של שמן קמומיל ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

יובש סביב העיניים יכול להיות מצב כואב, מעצבן ולא נוח.עם זאת, החדשות הטובות הן שיש מגוון של תרופות מיושנות שיכולות לעזור להפחית את היובש ולספק הקלה.מתרופות טבעיות כמו שמן קיק ושקיות תה קמומיליות ועד תרופות מסורתיות יותר כמו ג’לי נפט ודבש, 18 תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את היובש סביב העיניים ולספק הקלה.אז אם אתם סובלים מיובש סביב העיניים, נסו את אחת מהתרופות הללו ובדקו אם זה עובד בשבילכם.

שאלות נפוצות:

  • מהן כמה תרופות מיושנות ליובש סביב העיניים?

    כמה תרופות מיושנות ליובש סביב העיניים כוללות שמן קיק, שקיות תה קמומיליות, חומץ תפוחים, ג’ל אלוורה, שמן קוקוס, ג’לי נפט, דבש ואבוקדו.

  • כמה יעילים הסעדים האלה?

    תרופות אלה יכולות להיות יעילות אם משתמשים בהן כראוי.עם זאת, חשוב לציין כי התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.

יובש סביב העיניים הוא בעיה שכיחה, ובעוד שיש הרבה אפשרויות ללא מרשם, לפעמים ניתן למצוא את הפיתרון הטוב ביותר בסעדים מיושנים.18 תרופות אלה יכולות להיות יעילות כאשר משתמשים בהן כראוי, אך חשוב לציין כי התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.אז אם אתם סובלים מיובש סביב העיניים, נסו את אחת מהתרופות הללו ובדקו אם זה עובד בשבילכם.למידע נוסף על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן