דף הבית » תרופות סבתא » טרמיטים – 18 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה
ddadeddddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda daddadddf

טרמיטים – 18 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה

התפשטות מזיקים היא בעיה רצינית שעלולה לגרום להרס לכל בית.טרמיטים הם אחד המזיקים ההרסניים ביותר, ויכולים לגרום נזק אדיר לבית אם לא נשלט.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בשליטה על התפשטות טרמיטים.להלן שמונה עשרה תרופות של סבתא לבקרת טרמיטים שניתן להכין בקלות ולהשתמש בה במאמץ מועט.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא דוחה טבעי נהדר לטרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון טריים ומים וממלאים בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.החומציות של מיץ הלימון תדוף את הטרמיטים, ותרחיק אותם מהאזור.

חומץ לבן

חומץ לבן הוא עוד דוחה טבעי גדול לטרמיטים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים ומלא בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.החומציות של החומץ תדוף את הטרמיטים, ותרחיק אותם מהאזור.

טיפ ייחודי ומועיל:

בעת שימוש במיץ לימון או בחומץ לבן כדוחה טרמיט, הקפד להגיש מחדש את הפיתרון כל כמה שבועות כדי להבטיח את יעילותו של הדוחה.

שום

שום הוא דוחה חרקים חזק, וניתן להשתמש בו גם כדי להדוף טרמיטים.לשימוש, פשוט מוחץ כמה שיני שום לעיסה ופיזור אותו סביב היקף הבית שלך.הריח החזק של השום ידוף את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

פלפל קאיין

ניתן להשתמש בפלפל קאיין גם כדי להדוף טרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של פלפל קאיין ומים וממלאים בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.הריח החזק של פלפל קאיין ידוף את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

שמן כתום

שמן כתום הוא דוחה טבעי לטרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של שמן כתום ומים וממלאים בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.השמן הכתום ידוחה את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

חומצה בורית

חומצה בורית היא קוטל חרקים רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להרוג טרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומצה בורית ומים וממלאו בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.החומצה הבורית תהרוג את הטרמיטים, ותרחיק אותם מהאזור.

כדור הארץ דיאטומסי

כדור הארץ דיאטומי הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרוג טרמיטים.לשימוש, פשוט מפזרים את האדמה הדיאטומית סביב היקף הבית שלך.האבקה תפעל כמחסום לטרמיטים, ותרחיק אותם מהאזור.

פתרון סבון

ניתן להשתמש בתמיסת סבון כדי להדוף טרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של סבון כלים ומים וממלאים בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.פיתרון הסבון ידוף את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

שמן נם

שמן נם הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרוג טרמיטים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של שמן נים ומים וממלאו בקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על כל המשטחים שעלולים להישמר בטרמיטים.שמן נם יהרוג את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

קינמון

קינמון הוא דוחה טבעי לטרמיטים.לשימוש, פשוט מפזרים קינמון סביב היקף הבית.הריח החזק של הקינמון ידחה את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

ציפורן

ציפורן הן דוחה חרקים עוצמתית נוספת, וניתן להשתמש בהן גם כדי להדוף טרמיטים.לשימוש, פשוט מוחץ כמה שיני ציפורן לעיסה ופיזור אותה סביב היקף הבית שלך.הריח החזק של הציפורן ידוף את הטרמיטים, וירחיק אותם מהאזור.

שמן מנטה

שמן מנטה הוא דוחה טבעי לטרמיטים.ל

הסעדים של סבתות לבקרת טרמיטים

סבתות משתמשות בסעדים ביתיים רבים במשך מאות שנים כדי לשלוט בטרמיטים.תרופות טבעיות אלה בטוחות ויעילות לביטול טרמיטים מביתכם ללא שימוש בכימיקלים קשים.להלן 18 סעדים של סבתא לבקרת טרמיטים שיכולים לעזור לך לשמור על נטול הטרמיטים הביתי שלך.

1.מלכודות קרטון

מלכודות קרטון הן דרך קלה וזולה לחסל טרמיטים בביתכם.הניחו מלכודות קרטון בסמוך לאזור הפגוע בביתכם.טרמיטים יימשכו לקרטון וייכלאו בו.ברגע שהמלכודת מלאה, הפוך אותה מייד כדי למנוע התפשטות נוספת.

2.בורקס

Borax היא תרופה טבעית וביקורת טרמיטים טבעית ויעילה.מערבבים חלקים שווים של בורקס וסוכר ומורחים אותם סביב האזור הפגוע.טרמיטים יימשכו לסוכר ויבלעו את הבורקס, שהוא רעיל להם.

3.שמן כתום

שמן כתום הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.החל שמן כתום ישירות על האזור המושפע והוא יהרוג את הטרמיטים.

4.כדור הארץ דיאטומסי

אדמה דיאטומאנית היא חומר טבעי העשוי מהשרידים המאובנים של אורגניזמים מימיים זעירים.זוהי דרך יעילה ובטוחה לחסל טרמיטים.מפזרים אותו סביב האזור הפגוע והוא ישמש כמחסום, וימנע מטרמיטים להיכנס לביתכם.

5.חומץ

חומץ הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים ומרסס אותו ישירות על האזור הפגוע.החומץ יהרוג את הטרמיטים וימנע מהם להיכנס לביתכם.

6.חומצה בורית

חומצה בורית היא דרך יעילה לחסל טרמיטים מהבית שלך.מערבבים חלקים שווים של חומצה בורית וסוכר ומורחים אותה סביב האזור הפגוע.טרמיטים יימשכו לסוכר ויבלעו את חומצת הבור, שהיא רעילה להם.

7.שמן נים

שמן נם הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.החל שמן נם ישירות על האזור המושפע והוא יהרוג את הטרמיטים.

8.מלח

מלח הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.מפזרים מלח סביב האזור המושפע והוא ישמש כמחסום, וימנע מטרמיטים להיכנס לביתכם.

9.קינמון

קינמון הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.מפזרים קינמון סביב האזור המושפע והוא ישמש כמחסום, וימנע מטרמיטים להיכנס לביתכם.

10.ציפורן

ציפורן הם קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחסל טרמיטים.להפיץ ציפורן סביב האזור הפגוע והוא ישמש כמחסום, וימנע מטרמיטים להיכנס לביתכם.

תרופות ביתיות אחרות לבקרת טרמיטים

אלה כמה תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לחסל טרמיטים מהבית שלך:

  • שום
  • עלי מפרץ
  • צ’יפס ארז
  • מיץ לימון
  • חומץ לבן
  • שמן הדרים
  • שמן אקליפטוס
  • שמן עץ התה
  • מנטה
  • פלפל קאיין
  • Lemongrass
  • Peppermint
  • רוזמרין
  • טימין
  • לבנדר
  • ורד גרניום
  • Wormwood

תרופות טבעיות אלה בטוחות ויעילות לביטול טרמיטים מביתכם ללא שימוש בכימיקלים קשים.

מסקנה

סבתות משתמשות בסעדים ביתיים רבים במשך מאות שנים כדי לשלוט בטרמיטים.תרופות טבעיות אלה בטוחות ויעילות לביטול טרמיטים מביתכם ללא שימוש בכימיקלים קשים.ממלכודות קרטון ועד Borax ו- Neem Oil, ישנם הרבה תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לשמור על הבית שלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן