דף הבית » תרופות סבתא » טיפול עוקץ דבורים – 12 תרופות ללא מרשם וסבתא אורגנית
dddaddc daddada ddddaddd  daadaddaddaa dcdcd dedadadd ddad

טיפול עוקץ דבורים – 12 תרופות ללא מרשם וסבתא אורגנית

עקיצות דבורים – לא נוח אך ניתן לטפל

נעקץ על ידי דבורה יכול להיות חוויה לא נוחה וכואבת.בעוד שרוב עקיצות הדבורים אינן מזיקות, חשוב לדעת לטפל בהם כראוי על מנת להפחית את הסיכון לזיהום או לתגובה אלרגית חמורה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם וסבתא אורגנית הזמינים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של עקיצות הדבורים.

12 תרופות ללא מרשם וסבתא אורגנית לטיפול עוקץ דבורים

1. קרח: החלת דחיסה קרה או חבילת קרח על העוקץ יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

2. סודה לשתייה: הכינו משחה מתוך סודה ומים לשתייה והמרחו אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור לנטרל את ארס הדבורים ולהפחית את הכאב והנפיחות.

3. חומץ תפוחים: השריית כדור כותנה בחומץ סיידר תפוחים והפעלתו על העוקץ יכולה לעזור לנטרל את הארס ולהפחית את הגירוד והנפיחות.

4. דבש: החלת כמות קטנה של דבש על העוקץ יכולה לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.

5. עלה של חורש: עלי כוכב מכילים תרכובות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.

6. בצל: החלת פרוסת בצל גולמי על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

7. שום: לשום תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

.

9. לוז מכשפה: לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של עקיצות הדבורים.

10. אלוורה: אלוורה יש תכונות מרגיעות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד וכאב.

11. קלנדולה: קלנדולה יכולה לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.

12. שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של עקיצות הדבורים.

טיפ:

חשוב לזכור שאם אתם חווים כאב קשה, נפיחות או קושי לנשום עליכם לפנות מייד לטיפול רפואי.

שימוש בתרופות כראוי

בעת השימוש בסעדים לעיל לטיפול בעוקץ דבורים, חשוב להשתמש בהם כראוי.לדוגמה, בעת הפעלת קרח או דחיסה קרה על האזור הפגוע, עטפו אותו בבד או במגבת ומורחים אותו לא יותר מ -15 דקות בכל פעם.בעת השימוש בעלה של חורבן, טחון אותו ומרוח את המשחה המתקבלת על העוקץ.

בעת שימוש באחד מהתרופות לעיל, חשוב לפקח על כל סימני זיהום ולפנות לטיפול רפואי במידת הצורך.בנוסף, אם אתה אלרגי לדבורים, חשוב לפנות לטיפול רפואי מייד מכיוון שהתגובה יכולה להיות חמורה.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פריט ביתי נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול בעקיצות דבורים.זהו אנטי דלקתי ידוע, שיכול לעזור להפחית נפיחות, גירוד וכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.לאחר מכן, שטפו במים קרירים.

8.חומץ

חומץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זו גם תרופה יעילה לעקיצות דבורים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית חומץ אחת עם כפית מים אחת.מרחו את התערובת על העוקץ והשאירו אותה 15-20 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אפשרות נהדרת לטיפול בעקיצות דבורים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות, שיכולות להפחית דלקת וגרד.כל שעליך לעשות הוא לסחוט קצת מיץ לימון טרי באזור הפגוע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.

10.שום

שום הוא עוד תרופה נהדרת לעקיצות דבורים.זהו חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.כל שעליכם לעשות הוא לרסק ציפורן שום ולהחיל את המשחה על ההשפעהאזור אד.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים קרירים.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטופח טבעי וחטטני, שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של לוז מכשפה עם כף מים אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15-20 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.

12.חורש

חומר הוא עשב נפוץ שניתן למצוא ברוב הגנים.זהו חיטוי טבעי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.כל שעליך לעשות הוא לרסק כמה עלי כוכב טריים ולהחיל את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים קרירים.

סיכום

עקיצות דבורים יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות, גירוד וכאב.תרופות ביתיות אלה כוללות סודה לשתייה, חומץ, מיץ לימון, שום, לוז מכשפה וכוכב.כל שעליך לעשות הוא להחיל את התרופה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.

שאלות נפוצות

  • מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לעקיצות דבורים?
    התרופות הביתיות הטובות ביותר לעקיצות דבורים הן סודה לשתייה, חומץ, מיץ לימון, שום, לוז מכשפה וכוכב.
  • כיצד עלי להחיל את התרופה הביתית?
    החל את התרופה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 15-20 דקות.ואז, לשטוף במים קרירים.

חשוב לזכור שעדיף לפנות מייד לטיפול רפואי אם אתה חווה סימנים לתגובה אלרגית.אם יש לך היסטוריה של תגובות אלרגיות, חשוב גם לשאת איתך EPIPEN או תרופה דומה בכל עת.למידע נוסף על טיפול ומניעה של עוקץ דבורים, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן