דף הבית » תרופות סבתא » עוקץ דבורים – 14 תרופות אפקטיביות של סבתא שכדאי לדעת
daddada ddddaddd  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc daddaad

עוקץ דבורים – 14 תרופות אפקטיביות של סבתא שכדאי לדעת

עקיצת הדבורה

נעקץ על ידי דבורה יכול להיות חוויה כואבת ולא נעימה.הארס מעוקץ של דבורה יכול לגרום לנפיחות, גירוד, אדמומיות ואפילו תגובה אלרגית במקרים מסוימים.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להפחית את אי הנוחות ולעזור לעוקץ לרפא מהר יותר.להלן רשימה של 14 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לתכונות הריפוי שלה.זה יעיל במיוחד לטיפול בעקיצות דבורים.כל שעליך לעשות הוא לפרק חתיכה של עלה אלוורה ולהחיל את הג’ל ישירות על העוקץ.זה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

שום

לשום תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.מרסקים ציפורן שום ומורחים אותו ישירות על העוקץ.אפשר לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על העוקץ.אפשר לו לשבת לפחות 15 דקות לפני שטיפתו.

בצל

הבצל הוא אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.חותכים חתיכת בצל והחל אותה ישירות על העוקץ.אפשר לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו.

אבקת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא טיפול יעיל לעקיצות דבורים.כל שעליך לעשות הוא לערבב סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ולהחיל אותה ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות לפני שטיפתו.

לימון

לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות.חותכים לימון לשניים ומורחים את המיץ ישירות על העוקץ.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו.

קרח

החלת קרח על עוקץ דבורים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותם ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.החל כמה טיפות של חומץ תפוחים ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני שטיפתו.

מים חמים

החלת מים חמים על עוקץ דבורים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות.

תרופות צמחי מרפא H2

קמומיל

קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.תבלו כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ומורחים את התה ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות לפני שטיפתו.

קלנדולה

קלנדולה היא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.פשוט תלול כמה שקיות תה קלנדולה במים חמים ומרחי את התה ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות לפני שטיפתו.

Echinacea

Echinacea הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.פשוט תלול כמה שקיות תה של Echinacea במים חמים ומרחי את התה ישירות על העוקץ.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות לפני שטיפתו.

תרופות הומאופתיות H2

Apis Mellifica

Apis Mellifica הוא תרופה הומיאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.קח גלולה אחת שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

ארניקה

ארניקה היא תרופה הומיאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.קח גלולה אחת שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

טיפ מועיל H3

אם נעקצת על ידי דבורה, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה תגובות אלרגיות או נפיחות קיצונית.בנוסף, חשוב לזכור שחלק מהסעדים הללו עשויים שלא להיות יעילים לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את אחד מהטיפולים הללו.

הסעדים של סבתא לדבורה עוקץ

עקיצות דבורים הן תופעה שכיחה לאורך חודשי הקיץ ויכולים לגרום לאי נוחות וכאב.בעוד שרוב עקיצות הדבורים אינן דורשות טיפול רפואי, חלקם עלולים לגרום לתגובה אלרגית העלולה להיות רצינית ודורשת טיפול רפואי מיידי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שהועברו OVהשנים שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית את הגירוי הקשור לעקיצות דבורים.

חומץ

חומץ הוא תרופה לעקיצות דבורים המשמשות במשך מאות שנים.ההערכה היא כי החומציות של החומץ מסייעת לנטרל את הארס ולהפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעוקץ.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של חומץ לבן ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

משחת שיניים

משחת שיניים היא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורה לעקיצות דבורים.על פי ההערכה, משחת השיניים מנטרלת את הארס ומפחיתה את הגירוי.לשימוש, החל כמות קטנה של משחת שיניים ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

קרח

החלת דחיסה או קרח קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לעקיצות דבורים.הטמפרטורה הקרה של הדחיסה מסייעת להפחתת הדלקת ויכולה לעזור להרדים את האזור, תוך מתן הקלה.לשימוש, החל קומפרס קר או שקית קרח ישירות על האזור הפגוע עד 20 דקות בכל פעם.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לעקיצות דבורים.על פי ההערכה, הדבש מועיל בנטרול הארס והפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעוקץ.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיש לה תכונות ריפוי רבות.על פי ההערכה, אלוורה עוזרת להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים, כמו גם לספק תחושה מרגיעה.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של אלוורה ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

שום

על פי ההערכה, לשום יש תכונות רפואיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.לשימוש, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.לשימוש, פשוט מערבבים כמות קטנה של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.החומציות של מיץ הלימון עוזרת לנטרל את הארס ולהפחית את הגירוי.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות מיץ לימון ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.לשימוש, פשוט חתוך בצל לחצי והחל את המיץ ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.לשימוש, פשוט חתוך מלפפון לחצי והחל את המיץ ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

מלח

מלח הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה לעקיצות דבורים.לשימוש, פשוט מערבבים כמה כפיות מלח בכמות קטנה של מים ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.

קליפת בננה

קליפת בננה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן