דף הבית » תרופות סבתא » טיפול עוקץ דבורים – 11 תרופות סבתות מיוחדות ואמינות

טיפול עוקץ דבורים – 11 תרופות סבתות מיוחדות ואמינות

נעקץ על ידי דבורה יכולה להיות חוויה כואבת.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן לטיפול בעקיצות דבורים.מסעדים של סבתא מסורתית לטיפולים מודרניים, ישנן דרכים רבות למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לעקיצות דבורים.במאמר זה נדון ב -11 סעדים של סבתא מיוחדים ואמינים שניתן להשתמש בהם לטיפול בעקיצות דבורים.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה לעקיצות דבורים.החלת כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

2.קרח

השימוש ב- ICE לטיפול בעקיצות דבורים הוא תרופה פשוטה ויעילה.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.חשוב לוודא שחבילת הקרח לא תישאר על האזור זמן רב מדי, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף לעור.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לעקיצות דבורים.ערבוב כמות קטנה של סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה יכול לעזור להקל על הכאב ולהפחית את הנפיחות.החלת העיסה על האזור הפגוע יכולה לעזור להוציא את הארס ולהפחית את אי הנוחות.

4.בצל

בצל יכול לשמש כתרופה לעקיצות דבורים.החלת פרוסת בצל על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש גם במיץ בצל, מכיוון שהוא יכול לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

5.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה פופולרית לעקיצות דבורים.החלת לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה מרגיעה לעקיצות דבורים.יישום ג’ל אלוורה על האזור הנגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לעקיצות דבורים.החלת כדור כותנה ספוג בחומץ תפוחים לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

8.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה לטיפול בעקיצות דבורים.הנחת שקית תה רטובה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.הטאנינים בתה יכולים גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

9.משחת שיניים

משחת שיניים יכולה לשמש כתרופה לעקיצות דבורים.החלת כמות קטנה של משחת שיניים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

10.חורש

עלי כוכב יכול לשמש כתרופה לעקיצות דבורים.החלת עלה של כוכב מרוסק על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה יכול גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

11.שום

שום יכול לשמש כתרופה לעקיצות דבורים.החלת פרוסת שום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.התרכובות המכילות גופרית בשום יכולות גם לעזור להוציא את הארס מאתר העוקץ.

ניתן לבצע את הטיפול בעקיצות דבורים באמצעות מגוון תרופות יעילות.מסעדים של סבתא מסורתית לטיפולים מודרניים, ישנן דרכים רבות למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לעקיצות דבורים.חשוב לזכור לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים של עוקץ דבורים נמשכים, מכיוון שזה עשוי להצביע על אלרגיה.

טיפ: כדי לסייע בהפחתת הסיכון לעקיצות דבורים, חשוב להימנע מלבישת ניחוחות חזקים כמו בשמים וניחוחות, ולהימנע מלבישת צבעים בהירים, מכיוון שאלו יכולים למשוך דבורים.P>

טיפול עוקץ דבורים: תרופות טבעיות שעובדות בפועל

עקיצות דבורים יכולות להיות כואבות ולגרום למגוון תסמינים, כולל נפיחות, גירוד ואודם.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאבואי נוחות של עוקץ דבורים.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות אלה במשך דורות והן יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו טיפולים ללא מרשם.להלן 11 תרופות סבתות מיוחדות ואמינות לעקיצות דבורים שתוכלו לנסות.

1.משחת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב מטבח נפוץ שיכול לשמש כתרופה טבעית לעקיצות דבורים.להכנת משחת סודה לשתייה, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 2 כפות מים.החל את העיסה ישירות על עוקץ הדבורים והשאיר אותה למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית את הכאב, הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

2.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לעקיצות דבורים.מניחים כמה קוביות קרח בשקית ניילון ועוטפים אותו במגבת דקה.החל את חבילת הקרח על העוקץ למשך 10-15 דקות בכל פעם.אל תחיל את חבילת הקרח ישירות על העור מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק נוסף.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לעקיצות דבורים, מערבבים 1 כף של חומץ סיידר תפוחים עם כפית מים.מרחו את התערובת ישירות על העוקץ והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות, הגירוד והכאב הקשור לעוקץ.

4.דבש גולמי

דבש גולמי הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הגירוד והכאב הקשור לעקיצות דבורים.החל כמות קטנה של דבש גולמי ישירות על העוקץ והשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופת עוקץ דבורים, מערבבים 1 כפית מיץ לימון עם כפית מים.מרחו את התערובת ישירות על העוקץ והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

6.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות חזקות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.כדי להשתמש בשמן עץ התה לעקיצות דבורים, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כפית מים.מרחו את התערובת ישירות על העוקץ והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

7.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.כדי להשתמש בעלים בזיליקום לעקיצות דבורים, לרסק כמה עלים ולערבב אותם עם מעט מים.החל את העיסה ישירות על העוקץ והשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

8.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש באלוורה לעקיצות דבורים, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על העוקץ והשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והגרד הקשורים לעקיצות דבורים.כדי להשתמש במכשפות לוז לצורך עקיצות דבורים, החל כמות קטנה של לוז מכשפה ישירות על העוקץ והשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

10.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לעקיצות דבורים.כדי להשתמש בשמן לבנדר לעקיצות דבורים, מערבבים 1 כפית שמן לבנדר עם כפית מים.מרחו את התערובת ישירות על העוקץ והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעוקץ.

11.בצל

לבצל יש PowerFUl אנטיב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן