דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי – 11 תרופות של סבתא טבעית המועברות במשפחה למצב רוח טוב
dddaddc dddad  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa ddeddad

טיפול טבעי – 11 תרופות של סבתא טבעית המועברות במשפחה למצב רוח טוב

אמא נהגה לומר: “תן לאוכל להיות הרפואה שלך”.טיפולים טבעיים, או הסעדים של סבתא, הועברו מדור לדור במשך מאות שנים והפכו לחלק מרכזי בתרבות שלנו.להלן 11 טיפולים טבעיים שיכולים לעזור לכם להשיג מצב רוח טוב.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולהגביר את מצב הרוח שלך.פעילות גופנית קבועה משחררת אנדורפינים המפעילים את מרכזי ההנאה הטבעית של הגוף, וגורמים לך להרגיש טוב.כוון למשך 30 דקות של אימון ביום, כמו ריצה קלה, רכיבה על אופניים, שחייה או אפילו סתם ללכת לטיול מהיר.

2.קבל מספיק שינה

שינה חיונית לבריאות נפשית טובה וקבלת מספיק ממנו תעזור לשמור על מצב הרוח שלך.כוון 7-9 שעות שינה ללילה ונסה לשמור על לוח זמנים רגיל לשינה.הקפד להימנע מסכים (טלפונים, מחשבים ניידים, טלוויזיות) לפני השינה, מכיוון שהם יכולים להפריע לשינה שלך.

3.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה מאוזנת חיונית למצב רוח טוב.נסה לכלול הרבה פירות וירקות בתזונה שכן הם עשירים בוויטמינים ובמינרלים חיוניים שיכולים לעזור להגביר את מצב הרוח שלך.הימנע ממזונות מעובדים וסוכרים מכיוון שהם יכולים לגרום לתנודות במצב הרוח.

4.קח תוספי ויטמין B

ויטמין B חיוני לבריאות נפשית טובה ולקיחת תוסף יכולה להועיל למצב הרוח שלך.ויטמין B מסייע בהעלאת רמות האנרגיה ולהפחתת לחץ וחרדה, מה שגורם לך להרגיש חיובי יותר.

5.להתחבר עם חברים ובני משפחה

בילוי עם חברים ובני משפחה יכול לעזור להרים את מצב הרוח שלך ולספק לך תחושת חיבור ומטרה.הפוך זמן לאירועים חברתיים כמו לצאת לארוחת ערב, להשתתף במסיבות, או סתם להיפגש לקפה.

6.תרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס כרוך בהתמקדות בהווה ולהיות מודע למחשבות ולרגשות שלך.תרגול מיינדפולנס יכול לעזור לך לנהל לחץ וחרדה, וזה יכול לעזור להגביר את תחושת הרווחה הכללית שלך.

7.קח תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו Wort’s St. John ו- Valerian Root יכולים לעזור להגביר את מצב הרוח שלך.הקפד לעקוב אחר המינון המומלץ ולשוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

8.קבל יצירתי

פעילויות יצירתיות כמו ציור, רישום, כתיבה או שירה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולהרים את מצב הרוח שלך.נסה לפנות זמן בכל יום לפעילות יצירתית ובקרוב תתחיל להרגיש את היתרונות.

9.התחבר עם הטבע

בילוי בטבע יכול לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את הלחץ.נסה לקחת כמה רגעים בכל יום כדי להתחבר לטבע, כמו הליכה בפארק או סתם לשבת בגינה שלך.

10.תרגול יוגה ומדיטציה

יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ והחרדה ולהגביר את רגשות הרווחה.מכוון לתרגל יוגה ומדיטציה לפחות 20 דקות ביום ועליך להתחיל להרגיש את היתרונות.

11.לצחוק ולהיות חיובי

הצחוק הוא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר למצב רוח טוב.נסה למצוא את ההומור במצבים יומיומיים ולהיות חיובי לגבי העתיד.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מרגיש למטה, נסה להתמקד במשהו שאתה אסיר תודה עליו.הכרת תודה יכולה לעזור להרים את מצב הרוח שלך ולגרום לך להעריך את הדברים הטובים בחיים.

חלק 2: תרופות טבעיות למצב רוח טוב

המפתח לשמירה על מצב רוח טוב הוא לטפל בעצמך ולתרגל טיפול עצמי.סבתות העבירו תרופות טבעיות במשך דורות, והנה כמה מהטיפולים הטבעיים הטובים ביותר למצב רוח טוב.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר למצב רוח טוב.פעילות גופנית קבועה משחררת אנדורפינים, שהם כימיקלים הגורמים לנו להרגיש טוב.פעילות גופנית יכולה לעזור גם להפחתת לחץ וחרדה, ששניהם יכולים להשפיע לרעה על מצב הרוח.כדי להפיק את המרב מהפעילות האימון, חשוב להפוך אותו לחלק משגרה יומית ולמצוא פעילויות מהנות.

2.קבל מספיק שינה

מקבל מספיק סלייEP חיוני לשמירה על מצב רוח טוב.חוסר שינה יכול להוביל לעצבנות ולתנודות במצב הרוח, כמו גם לבעיות בריאות גופניות ונפשיות אחרות.מומלץ למבוגרים לקבל לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה.

3.לאכול בריא

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה לשמירה על מצב רוח טוב.אכילת מזון בריא יכולה להעניק לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לתפקד כראוי.אכילת הרבה מזונות מעובדים עלולה להוביל לשנודות במצב הרוח, עצבנות, עייפות ובעיות בריאות נפשיות אחרות.חשוב לבחור במזונות עשירים בוויטמינים ובמינרלים ודלים בסוכר ושומנים לא בריאים.

4.לבלות בטבע

בילוי בטבע הוא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר למצב רוח טוב.להיות בטבע יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה, וזה יכול להיות מרגיע ומרגיע.לטייל בפארק, לצאת לטיול או בילוי בחוף הים יכול להועיל למצב הרוח שלך.

5.לבלות עם חברים ובני משפחה

בילוי עם חברים ובני משפחה הוא טיפול טבעי נוסף למצב רוח טוב.חיבור עם אנשים שאכפת לנו מהם יכול לעזור להרים את רוחנו ולגרום לנו להרגיש טוב יותר.חשוב להקדיש זמן לבלות עם חברים ובני משפחה, גם אם זו רק שיחת טלפון או צ’אט וידאו.

6.תרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס הוא נוהג להיות מודע לרגע הנוכחי ללא שיפוט.זה יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה וזה יכול לעזור בשיפור מצב הרוח.ניתן לתרגל מיינדפולנס באמצעות מדיטציה, יוגה או טכניקות הרפיה אחרות.

7.תרגול דיבור עצמי חיובי

דיבור עצמי חיובי הוא טיפול טבעי נוסף למצב רוח טוב.זה כרוך בשיחה עם עצמך בצורה חיובית ומעודדת.זה יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה וזה יכול לעזור בשיפור מצב הרוח.

8.קח זמן לעצמך

לקחת זמן לעצמך יכול להועיל למצב הרוח שלך.זה יכול להיות כרוך בכל דבר, החל מקריאת ספר, לקיחת אמבטיה או לצאת לטיול.חשוב להקדיש זמן לעשות דברים שאתה נהנה מהם וגורמים לך להרגיש טוב.

9.האזינו למוזיקה

האזנה למוזיקה היא דרך נהדרת לשפר את מצב הרוח שלך.הוכח כי מוזיקה מפחיתה לחץ וחרדה והיא יכולה לעזור להרים את רוחך.האזנה למוזיקה יכולה להיות גם דרך נהדרת להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך.

10.הקדיש זמן עם חיות מחמד

בילוי עם חיות מחמד יכול להועיל למצב הרוח שלך.חיות מחמד יכולות לעזור להפחית לחץ וחרדה, והם יכולים לספק חברות ונוחות.לקיחת חיית המחמד שלך לטיול או לשחק איתם יכולה להיות דרך נהדרת להרים את רוחך.

11.צחוק

הצחוק הוא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר למצב רוח טוב.צחוק יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה, וזה יכול לעזור להרים את רוחך.צפייה בסרט או תוכנית טלוויזיה מצחיקה, בילוי עם חברים, או סתם לקחת זמן להיות טיפשי יכול להיות דרך נהדרת לשפר את מצב הרוח שלך.

אלה רק כמה מהטיפולים הטבעיים למצב רוח טוב שסבתות עוברות במשך דורות.טיפול בעצמך ותרגול טיפול עצמי הוא המפתח לשמירה על מצב רוח טוב.

שאלות נפוצות

מהם טיפולים טבעיים למצב רוח טוב?

כמה טיפולים טבעיים למצב רוח טוב כוללים פעילות גופנית, שינה מספקת, אכילת תזונה בריאה, בילוי בטבע, בילוי עם משפחה וחברים, תרגול מיינדפולנס, תרגול דיבור עצמי חיובי, לוקח זמן לעצמך, האזנה למוזיקה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן