דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ב- Aphthae – 19 תרופות סבתות מצוינות ושימושיות

טיפול ב- Aphthae – 19 תרופות סבתות מצוינות ושימושיות

Aphthae: 19 תרופות של סבתות לטיפול
Aphthae, או הידועים בכינויו פצעי סרטן, הם כיבים כואבים המופיעים בדרך כלל בתוך הפה.הם יכולים להיגרם כתוצאה ממתח, ליקויים תזונתיים, חוסר איזון הורמונלי או אפילו תגובה למזונות מסוימים.אמנם קיימות מגוון של תרופות וטיפולים ללא מרשם, אך אנשים רבים מעדיפים לנסות תרופות ביתיות טבעיות לטיפול באפטהא שלהם.להלן 19 תרופות שאושרו על סבתא שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לאפטהה.

1.שטיפת מי מלח

אחת התרופות הפופולריות והיעילות ביותר של Aphthae היא לשטוף עם מי מלח.מלח מסייע בהפחתת דלקת וכאב, תוך הריגת חיידקים ומזרז את תהליך הריפוי.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים פושרים ושטחים אותם סביב הפה שלך למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.חזור על זה מספר פעמים ביום.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת עבור Aphthae.תכונותיו האלקליות עוזרות להפחית את החומציות בפה ולהפחית דלקת וכאב.כדי לבצע שטיפת סודה לשתייה, ממיסים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים פושרים ושוטפים אותו סביב הפה שלך למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.חזור על זה מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם הטעם של סודה לשתייה או מי מלח לא נעים מדי עבורך, נסה להוסיף כמה טיפות מיץ לימון או דבש לתמיסה.זה יעזור להפוך אותו ליותר טעים.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אפטהא.כדי להשתמש באלוורה, פשוט שברו עלה וסחטו את הג’ל.החל אותו ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.חזור על זה מספר פעמים ביום.

4.יוגורט

יוגורט עמוס בפרוביוטיקה שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט מרחו בובה של יוגורט רגיל ולא ממותק באזור המושפע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.חזור על זה מספר פעמים ביום.

חלק 2: התרופות של סבתא משותפת לטיפול ב- Aphthae

Aphthae הם כיבי פה שכיחים העלולים לגרום לכאב ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא שיכולות לעזור להתייחס ולהרגיע את אי הנוחות הקשורה לאפטהה.במאמר זה נחקור את 19 הסעדים הנפוצים והיעילים ביותר לטיפול באפטהא.

1.אלוורה

אלוורה משמשת במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל אפטהה.ניתן ליישם ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.מיץ אלוורה יכול להילקח דרך הפה כדי לעזור להפחית את תסמיני האפטהה.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באפטהה.התכונות החומציות של חומץ תפוחים יכול להרוג את החיידקים הגורמים לאפטהא.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים לטיפול באפטהה, מערבבים חומץ תפוחים אחד עם שני חלקים ומרחים ישירות על האזור הפגוע.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לאפטהא.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול באפטהה, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לטיפול באפטהה, פשוט החל כמות קטנה של תמצית שורש ליקריץ על האזור המושפע.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול באפטהה, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות oF מים ומרחים ישירות על האזור המושפע.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש בדבש לטיפול ב- Aphthae, פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע.

7.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהא.כדי להשתמש בחלב של מגנזיה לטיפול באפטהה, פשוט החל כמות קטנה של חלב מגנזיה על האזור המושפע.

8.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש במי מלח לטיפול באפטהה, פשוט מערבבים כמה כפיות מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהא.כדי להשתמש בסודה לשתייה לטיפול באפטהה, פשוט ערבבו כמה כפיות סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים ישירות על האזור המושפע.

10.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש בתה קמומיל לטיפול באפטהה, פשוט תלול שקית תה במים חמים ומורחים ישירות על האזור הנגוע.

11.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהא.כדי להשתמש בכורכום לטיפול באפטהה, פשוט מערבבים כמה כפיות כורכום עם כוס מים חמים ומורחים ישירות על האזור המושפע.

12.שום

שום הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהא.כדי להשתמש בשום לטיפול באפטהה, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומחיל ישירות על האזור הנגוע.

13.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תסמיני האפטהה.כדי להשתמש במכשפות לוז לטיפול באפטהה, פשוט החל כמה טיפות של מכשפות Haz

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן