דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באפטהה אוראלי – 20 תרופות של סבתא נפלאה וותיקה

טיפול באפטהה אוראלי – 20 תרופות של סבתא נפלאה וותיקה

מהם Aphthae Oral?

Aphthae דרך הפה, המכונה בדרך כלל “פצעי סרטן”, הם נגעים כואבים ולעתים קרובות מכוערים שיכולים להתפתח בחלק הפנימי של הפה.הם עשויים להופיע ככאוב יחיד או באשכולות של כמה פצעים.למרות שהם לא מדבקים, הם יכולים להיות מטרידים למדי ולא נוחים.בנוסף לכאב, פצעי סרטן יכולים להשפיע על היכולת שלך לאכול ולדבר.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותם.

20 הסעדים של סבתא נפלאה וותיקה עבור Aphthae דרך הפה

למרות שהגורם לפצעי סרטן אינו ידוע, ישנם מספר תרופות ששימשו במשך מאות שנים שיכולות לעזור להקל על הכאב והגירוי הקשורים אליהם.להלן 20 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לטיפול באפטהה דרך הפה.

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר הוא לשטוף את הפה שלך במי מלח.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולשטוף אותו בפה במשך 30 שניות עד דקה.זה יעזור להפחית דלקת ועלול לעזור להפחית את הכאב.

2.מיץ אלוורה

למיץ אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לפצעי סרטן.פשוט קח כדור כותנה וספוג אותו במיץ.לאחר מכן, הניחו את כדור הכותנה על הכאב למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הכאב.

3.חלב מגנזיה

לחלב מגנזיה יש תכונות נוגדות חומצה שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה הקשורה לפצעי סרטן.פשוט קח כדור כותנה וספוג אותו בחלב מגנזיה.לאחר מכן, הניחו את כדור הכותנה על הכאב למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הכאב.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לשמש שוחק עדין כדי לעזור להפחית את הכאב והגירוי הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הכאבים והשאיר אותה כמה דקות לפני שטיפתו.

5.שטיפה של מי חמצן

למי חמצן יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של מי חמצן בכוס מים חמים ולשטוף אותו בפה במשך 30 שניות עד דקה.

6.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.פשוט קח כדור כותנה וספוג אותו בלוז המכשפה.לאחר מכן, הניחו את כדור הכותנה על הכאב למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הכאב.

7.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהפחית את הכאב הקשור לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשטוף אותו בפה במשך 30 שניות עד דקה.

8.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהפחית את הכאב הקשור לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ולשטוף אותו בפה במשך 30 שניות עד דקה.

9.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהפחית את הכאב הקשור לפצעי סרטן.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כפית שמן זית.מרחו את התערובת על הכאבים והשאירו אותה מספר דקות לפני השטיפה.

10.דבש

לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהפחית את הכאב הקשור לפצעי סרטן.פשוט מרחי כמות קטנה של דבש ישירות על הכאב.

11.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לפצעי סרטן.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הכאב והשאיר אותה לכמהדקות לפני שטיפתו.

12.ג’ינג’ר

חלק 2: תרופות נוספות לטיפול באפטהה אוראלי

שמירה על היגיינת הפה טובה היא המפתח למניעה וטיפול באפטהה דרך הפה.בנוסף לתרופות הביתיות שנדונו בחלק 1, ישנם עוד כמה תרופות ביתיות שעשויות להועיל בטיפול באפטהה דרך הפה.

1.שטיפת מלח ים

למלח ים יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.שטיפה של מים חמים ומלח ים יכולים לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות הנגרמים כתוצאה מאפטהה דרך הפה.כדי לשטוף מלח ים, מערבבים 1 כפית מלח ים בכוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך למשך דקה ואז ירק את המים.

2.דבש

לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לאפטהה דרך הפה.כדי להשתמש בדבש לטיפול באפטהה דרך הפה, החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באפטהה דרך הפה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול באפטהה דרך הפה, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

שאלות נפוצות

ש: מהן כמה תרופות ביתיות עבור Aphthae דרך הפה?

א: תרופות ביתיות לאפטהות דרך הפה כוללות שטיפת הפה במים חמים ומלח, מריחת דבש על האזור הפגוע ומריחת שמן קוקוס על האזור הפגוע.תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לאפטהה דרך הפה.

לסיכום, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול באפטהה דרך הפה.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות לספק הקלה מהתסמינים של Aphthae דרך הפה, חשוב לדבר עם הרופא או רופא השיניים שלך כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר.בנוסף, שמירה על היגיינת דרך הפה טובה חיונית למניעה וטיפול באפטהה דרך הפה.Aphthae דרך הפה, המכונה גם פצעי סרטן, הוא מצב דלקתי של הפה שעלול לגרום לכאב ואי נוחות.אמנם הגורם המדויק של Aphthae דרך הפה אינו ידוע, אך לרוב היא מופעלת על ידי לחץ, מחלה או פציעה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לאפטהה דרך הפה.תרופות ביתיות אלה כוללות שטיפת הפה במים חמים ומלח, מריחת דבש על האזור המושפע ומריחת שמן קוקוס על האזור הפגוע.בנוסף, שמירה על היגיינת דרך הפה טובה חיונית למניעה וטיפול באפטהה דרך הפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן