דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפטרת ציפורניים – 18 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ופופולריות
dddaddc ddaddadaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad

טיפול בפטרת ציפורניים – 18 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ופופולריות

טיפול בפטרת ציפורניים: 18 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם
פטריית ציפורניים היא מצב נפוץ מאוד ומכוער שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.אמנם ישנם טיפולים רבים הזמינים הן ללא מרשם והן באמצעות תרופות מרשם, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות כדי לטפל בפטריית הציפורניים שלהם.להלן 18 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם הפופולריות בשימוש נכון.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפטריית ציפורניים.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להרוג את הפטריות הגורמות לפטריית ציפורניים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים והספגו את כפות הרגליים בתוכו למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

מיץ לימון
מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.האופי החומצי של מיץ לימון עוזר להרוג את הפטריות הגורמות לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה במיץ לימון והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שקדים או שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

שום
שום הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן נשא כמו זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

חומץ וסודה לשתייה
ניתן להשתמש בחומץ וסודה לשתייה יחד לטיפול בפטריות ציפורניים.האופי החומצי של החומץ מסייע להרוג את הפטריות הגורמות לזיהום, בעוד שהסודה לשתייה מסייעת לספיגת לחות ולהפחתת דלקת וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ וסודה לשתייה והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

טיפ ייחודי ומועיל:
חשוב לשמור על כפות הרגליים יבשות ונקיות כדי למנוע חוזרת פטריית ציפורניים.ללבוש גרביים ונעליים נקיים ויבשים ושמור על כפות הרגליים נקייה על ידי שטיפתם באופן קבוע עם סבון ומים.זה יעזור למנוע את החזרה של הפטרייה.

מה גורם לפטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים היא דלקת פטריות שיכולה להופיע בציפורני אצבעות הרגליים או האצבעות.הזיהום נגרם על ידי שילוב של שמרים, עובש וסוגים אחרים של פטריות שיכולות לחיות באזורים רטובים או לחים.פטריית ציפורניים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל היגיינה לקויה, לנעול נעליים מתאימות או מערכת חיסונית מוחלשת.זה יכול להיגרם גם כתוצאה ממגע עם אדם או חפץ נגוע.

18 הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

פטריית ציפורניים היא מצב שכיח שקשה לטפל בו.אמנם קיימות תרופות ללא מרשם ותרופות מרשם העומדות לטיפול במצב, אך ישנם גם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן.להלן 18 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ופופולריות לטיפול בפטריות ציפורניים:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות נגד פטריות.ניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים על ידי ערבוב של כמה טיפות של שמן עץ התה במים חמים ולהשריית כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים והשרגו את כפות הרגליים או הידיים שלך ב- Mixture למשך 10 דקות.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מרסקים שתי שיני שום ומערבבים עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על הציפורן המושפעת ומאפשרים לו לשבת 10 דקות.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מרחו שמן קוקוס ישירות על הציפורן המושפעת ומאפשרים לו לשבת 10 דקות.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא שמן אתרי שיש לו תכונות נגד פטריות.זה יכול לשמש לטיפול בפטריות ציפורניים על ידי ערבוב של כמה טיפות של שמן אורגנו במים חמים והשכלת כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי שיש לו תכונות נגד פטריות.זה יכול לשמש לטיפול בפטריות ציפורניים על ידי ערבוב של כמה טיפות של שמן לבנדר עם מים חמים והשכלת כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

7.שמן לימון

שמן לימון הוא שמן אתרי שיש לו תכונות נגד פטריות.זה יכול לשמש לטיפול בפטריות ציפורניים על ידי ערבוב של כמה טיפות של שמן לימון עם מים חמים והשכלת כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה ומים חמים ומשרים את כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

9.חומץ וליסטרין

ניתן לערבב את החומץ והליסטרין יחד כדי ליצור טיפול טבעי נגד פטריות לפטריית ציפורניים.מערבבים חלקים שווים של חומץ וליסטרין וספגו את כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

10.חומץ לבן

חומץ לבן הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים חמים ומשרים את כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

11.מי חמצן

מי חמצן הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים חלקים שווים של מי חמצן ומים חמים ומשרים את כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

12.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים שקית תה במים חמים ואז מרחו אותו ישירות על הציפורן המושפעת למשך 10 דקות.

13.מי מלח

מי מלח הם נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומשרות את כפות הרגליים או הידיים בתערובת למשך 10 דקות.

14.מיץ לימון

לימון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן