דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בטחורים – 20 תרופות של סבתא בריאה וחשובה
dddaddc dddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddd dd

טיפול בטחורים – 20 תרופות של סבתא בריאה וחשובה

סוגיית הטחורים יכולה להיות לא נוחה ומביכה, אך זו בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לטפל ולנהל מצב זה.סבתות ידועות שיש להן שפע של ידע בכל מה שקשור לטיפול בכל מיני מחלות, וזה נכון בכל מה שקשור לטחורים.כאן נדון ב -20 סעדים של סבתא בריאים וחשובים לטיפול וניהול טחורים.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה לטיפול במגוון רחב של מחלות.זה משמש גם שנים רבות לטיפול בטחורים.ניתן ליטול אותו דרך הפה, או ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.כאשר נלקחים דרך הפה, זה עוזר להפחית דלקת וגם עוזר להפחית את גודל הטחורים.כאשר מיושמים באופן אקטואלי, זה יכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לטחורים.

2.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור שנפגע על ידי טחורים להפחתת דלקת וכאב.ניתן לקחת זאת דרך הפה כדי לעזור להפחית את גודל הטחורים ולהפחית גירוד ואי נוחות.

טיפ ייחודי:

לקבלת הקלה נוספת, מערבבים ג’ל אלוורה עם לוז מכשפה והחלו על האזור המושפע.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה נוספת של גיל לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.ניתן לקחת זאת דרך הפה כדי לעזור להפחית את גודל הטחורים ולהפחית גירוד ואי נוחות.

4.רוטין

רוטין הוא פלבנואיד טבעי שנמצא בפירות וירקות רבים.ידוע שהוא מועיל בטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו דרך הפה בצורה תוספה, או ליישם אקטואלית על האזור המושפע.

תרופות ביתיות עבור טחורים

טחורים יכולים להיות מצב בעייתי ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ואף לטפל בטחורים.להלן 20 תרופות סבתות חשובות ובריאות שיכולות לעזור לך לטפל בטחורים.

1.אמבטיות חמות

השריית אמבטיה חמה יכולה לעזור להקל על הכאב והגרד של טחורים.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ודלקת.אתה יכול להוסיף לאמבטיה מלח אפסום או סודה לשתייה כדי לעזור בתהליך הריפוי.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להתייחס לפלעה כתוסף.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות וכאב.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה או ליטול דרך הפה כתוסף.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

7.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להתייחס לפלעה כתוסף.

8.שיבולת שועל

שיבולת שועל יכולה לעזור להרגיע את הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להתייחס לפלעה כתוסף.

9.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שיכול לעזור לרכך צואה ולהפחתת עצירות.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או להוסיף למזון.

10.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור טבעי לסיבים שיכולים לעזור לרכך צואה ולהפחתת עצירות.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או להוסיף למזון.

11.Bilberry

Bilberry הוא עיקול טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

12.מטאטא קצבים

מטאטא הקצבים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

13.שן הארי

שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף רעלים ולהפחית נפיחות.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

14.קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

15.וורט של סנט ג’ון

Wort’s St. John הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

16.Comfrey

Comfrey הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

17.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

18.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליטול אותו דרך הפה כתוסף או להחיל ישירות על האזור המושפע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן