דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באבני כליות – 3 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וריפוי
dddaddc ddddad dbdcdddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddedd

טיפול באבני כליות – 3 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וריפוי

הכאב של אבני כליות ו -3 תרופות של סבתא
אבנים בכליות יכולות להיות חוויה כואבת באופן מופרז עבור כל אחד, אך החדשות הטובות הן שיש תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואף לעזור להמיס את האבנים.במשך מאות שנים, סבתות ברחבי העולם משתמשות במרכיבים טבעיים כדי להקל על כאב אבני הכליה ואפילו ממיסות אותן.להלן שלוש תרופות של סבתא באמצעות מרכיבים טבעיים וריפוי שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולעזור להמיס את האבנים.

1.זרעי אבטיח ומיץ לימון

זרעי אבטיח עשירים במגנזיום וחומצת לימון, שניהם ידועים כמסייעים בהמיסת אבני כליות.כדי להפוך את התרופה הזו, משרים קומץ זרעי אבטיח לילה בכוס מים.בבוקר, טוחנים את הזרעים לעיסה ומוסיפים אליו מיץ של לימון אחד.מערבבים את העיסה ואת מיץ הלימון יחד עד שהוא יוצר תערובת סמיכה.שתו תערובת זו על בטן ריקה במשך מספר ימים.

2.חומץ תפוחים ודבש

חומץ סיידר תפוחים גבוה בחומצה אצטית, מה שיכול לעזור להמיס אבני כליה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום במשך מספר ימים.

טיפ:

חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום בעת שימוש בסעדים אלה מכיוון שהדבר יעזור לשטוף את האבנים.

3.מיץ בזיליקום ורימונים

בזיליקום עשירה בחומצה אצטית, שיכולה לעזור להמיס אבני כליות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של עלי בזיליקום טחונים עם כוס מיץ רימונים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום במשך מספר ימים.

שלושת הסעדים של שלוש הסבתות הללו טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואף לעזור להמיס את האבנים.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.עם זאת, אם משתמשים בהם נכון, תרופות טבעיות אלה יכולות להציע הקלה מכאבי אבני כליה.

טיפול באבני כליות עם הסעדים של סבתא

אבנים בכליות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות טבעיות וריפוי שיכולות לעזור בטיפול במצב, כולל אלה המשמשים את הסבתות.תרופות אלה מבוססות על מרכיבים טבעיים וריפוי כמו עשבי תיבול, תבלינים וצמחים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הכאב ואי הנוחות של אבני כליה.להלן שלוש תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וריפוי שיכולים לעזור בטיפול באבני כליות.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של אבני כליות.תה צמחי מרפא יכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות, כמו גם לספק יתרונות בריאותיים אחרים כמו הגברת מערכת החיסון וסייעת לעיכול.כמה מעשבי התיבול המסייעים ביותר לטיפול באבני כליות כוללים שן הארי, סרפד, אלדרברי ופטרוזיליה.להכנת תה צמחים, פשוט תלול כפית אחת של עשבי תיבול יבשים בשמונה גרם מים חמים למשך חמש דקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום עד שתסמיני אבני הכליה מופחתים.

2.מיץ לימון ושמן זית

מיץ לימון ושמן זית ידוע גם כיעיל בטיפול באבני כליות.השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בפירוק האבנים ולהפחתת הכאב הקשור אליהם.כדי ליצור טיפול, מערבבים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כף אחת של שמן זית כתית-יורת.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום עד שתופחת הסימפטומים של אבני הכליה.

3.חומץ תפוחים וסודה לשתייה

ידוע גם כי חומץ תפוחים וסודה לשתייה יעילים בטיפול באבני כליות.השילוב של שני המרכיבים הללו עוזר להפחית את גודל האבנים, כמו גם להפחית את הכאב הקשור אליהם.כדי ליצור טיפול, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.לִשְׁתוֹתהתערובת פעמיים עד שלוש ביום עד שתופחת תסמיני אבני הכליה.

על ידי שימוש במרכיבים טבעיים וריפוי אלה כחלק מהתרופה של סבתא, הסובלים מאבן בכליות יכולים למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.עם זאת, חשוב לציין כי טיפולים אלה אינם נועדו להחליף טיפולים רפואיים ויש להשתמש בהם רק כתוסף לייעוץ של רופא.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר באבני כליות?

הטיפול הטוב ביותר באבני כליות תלוי בסוג האבנים ובגודל.ניתן לטפל באבנים קטנות יותר בתרופות טבעיות כמו תה צמחים, מיץ לימון ושמן זית, וחומץ תפוחים וסודה לשתייה.אבנים גדולות יותר עשויות לדרוש טיפול רפואי כמו תרופות, ניתוח או ליטוטריפיה.חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר באבני כליות.

האם תרופות טבעיות בטוחות לטיפול באבני כליות?

תרופות טבעיות יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול באבני כליות.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן, מכיוון שכמה עשבי תיבול ותוספי מזון יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי אחרות.בנוסף, אין להשתמש בתרופות טבעיות להחלפת טיפולים רפואיים או בייעוץ של רופא.

לסיכום, אבני כליות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות טבעיות וריפוי שיכולות לעזור בטיפול במצב, כולל אלה המשמשים את הסבתות.תה צמחי מרפא, מיץ לימון ושמן זית, וחומץ תפוחים וסודה לשתייה, נמצאו כולם יעילים בטיפול באבני כליה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן, מכיוון שכמה עשבי תיבול ותוספי מזון יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי אחרות.בנוסף, אין להשתמש בתרופות טבעיות להחלפת טיפולים רפואיים או בייעוץ של רופא. טיפול באבני כליות הוא צעד חשוב בניהול המצב והפחתת הכאב והאי הנוחות הקשורים אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן