דף הבית » תרופות סבתא » טחורים לאחר לידה – 2 תרופות סבתות משמעותיות וזולות
ddddaddd dcddda dcddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaa

טחורים לאחר לידה – 2 תרופות סבתות משמעותיות וזולות

לאחר לידה: כיצד לטפל בקלות בטחורים

לידת תינוק היא אחת החוויות המדהימות ביותר שאישה יכולה להיות.לרוע המזל, זה יכול להגיע גם עם שלל תופעות לוואי לא נעימות, כולל הטחורים האיומים.טחורים, שהם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובסביבתו, יכולים להתרחש בגלל זן הלידה ויכולים להיות די כואבים ולא נוחים.

למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים פשוטים וזולים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הטחורים ולגרום להם להיעלם.להלן שתי סעדים מסורתיים, שאושרו על סבתא, שבטוח יביאו הקלה מסוימת.

H2: אמבטיות חמות

אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר לטחורים הוא לקיחת אמבטיות חמות תכופות.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה נחוצה מהכאב.עליכם לנסות להשרות באמבטיה לפחות 15 דקות, שלוש פעמים ביום.וודא שהמים חמים אך לא חמים, מכיוון שמים חמים יכולים להחמיר את הטחורים.

H2: לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המסייע בכיווץ הוורידים ולהפחית את הנפיחות.אתה יכול להשתמש בו כקרם או בצורה נוזלית.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, החל אותו על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.עם זאת, הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו במכשפות לוז אם אתם מניקים.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

יש עוד דבר אחד שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב והגרד של טחורים.הקפד לשמור על האזור נקי ויבש.אתה יכול לעשות זאת באמצעות ניגוב תינוקות רך ולא מרוחק לאחר כל תנועת מעיים.זה יעזור לשמור על האזור נקי מחיידקים ולהפחית כל גירוי נוסף.

סיכום

טחורים לאחר לידה יכולים להיות לא נוחים למדי, אך עם הטיפולים והתרופות הנכונים, ניתן לנהל אותם.נקיטת אמבטיות חמות תכופות ושימוש במכשפות לוז יכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב, תוך שמירה על האזור נקי ויבש יכולה לעזור להרגיע כל גירוד או שריפה.עם התרופות הפשוטות והזולות הללו, תוכלו לחזור ליהנות מצרור השמחה החדש שלכם.

תרופות ביתיות לטחורים לאחר הלידה

לאחר הלידה, לעתים קרובות נותרו נשים להתמודד עם המצב הלא נוח והכואב של טחורים.טחורים הם ורידים נפוחים ברקטום, והמצב יכול להיות מאוד כואב ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים של טחורים לאחר הלידה.להלן שתי תרופות סבתא משמעותיות וזולות שיכולות לעזור להקל על כאבי טחורים ואי נוחות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע על ידי השריית כדור כותנה בחומץ והפעלתו על הטחורים.

אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי וקירור טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם ליטול אלוורה באופן פנימי על ידי שתיית כמה כפות מהג’ל מעורבב עם כוס מים פעמיים ביום.

שאלות נפוצות

האם טחורים לאחר לידה ניתן לטפל בתרופות ביתיות?

כן, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לספק הקלה מהתסמינים של טחורים לאחר לידה.חומץ תפוחים ואלוורה הם שני תרופות סבתות משמעותיות וזולות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.

מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לטחורים?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לטחורים היא לערבב כפית אחת של החומץ עם כוס מים ולשתות אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע על ידי השריית כדור כותנה בחומץ והפעלתו על הטחורים.

בשיתוףnclusion, בעוד שטחורים לאחר לידה יכולים להיות מצב לא נוח וכואב, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים.חומץ תפוחים ואלוורה הם שני תרופות סבתות משמעותיות וזולות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.בעזרת שימוש קבוע בתרופות הטבעיות הללו, תוכלו להשיג הקלה נחוצה מהמצב.

טחורים הם ורידים נפוחים ברקטום, והמצב יכול להיות מאוד כואב ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים של טחורים לאחר הלידה.חומץ תפוחים ואלוורה הם שני תרופות סבתות משמעותיות וזולות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.בעזרת שימוש קבוע בתרופות הטבעיות הללו, תוכלו להשיג הקלה נחוצה מהמצב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן