דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים נסוגות – 15 תרופות לבריאות ובית סבתא דונג
ddaddbdddd dadaddddaa  daadaddaddaa dcddaddddaa ddddaa da

חניכיים נסוגות – 15 תרופות לבריאות ובית סבתא דונג

החניכיים הנסוגות – 15 תרופות בריאותיות וסבתא סבתא דונג
מיתון מסטיק הוא נושא שיניים נפוץ הפוגע באנשים רבים.זה יכול להוביל לכאב, רגישות לשן ואפילו לאובדן שיניים אם נותר ללא טיפול.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים בריאותיים ובית שיכולים לעזור להפחית את חומרת מיתון החניכיים.סבתא דונג היא צמחי מרפא מנוסה והיא הרכיבה 15 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר שלה לחניכיים נסוגות.

מהו מיתון מסטיק?
מיתון מסטיק הוא מצב בו החניכיים מתרחקים מהשיניים, וחושפים יותר משורש השן.זה יכול להוביל לרגישות וכאב, כמו גם לסיכון מוגבר לעששת ואובדן שיניים.מיתון מסטיק נגרם בדרך כלל כתוצאה ממחלת חניכיים, אך הוא יכול להיגרם גם כתוצאה מצחצוח אגרסיבי, גנטיקה או אפילו תהליך ההזדקנות הטבעי.

H2: תרופות בריאותיות לחניכיים נסוגות
1. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את החיידקים בפה שיכולים לתרום למחלת חניכיים.פשוט לשטוף כף שמן קוקוס בפה למשך 10-15 דקות בכל יום.

2. אלוורה: אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לסייע בהפחתת כאב ודלקת הקשורים למיתון חניכיים.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

3. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא אנטיבקטריאלי טבעי נוסף שיכול לעזור להפחית את החיידקים בפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה במים ולהשתמש בשטיפת פה פעמיים ביום.

H2: תרופות ביתיות לחניכיים נסוגות
1. מי מלח: מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית חיידקים ודלקת בפה.פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בשטיפת פה פעמיים ביום.

2. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא אלקליין טבעי שיכול לעזור להפחית את החומציות בפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים ולהשתמש בשטיפת פה פעמיים ביום.

3. מיץ לימון: מיץ לימון הוא טבעי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים למיתון חניכיים.פשוט מערבבים כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ולהשתמש כשטיפת פה פעמיים ביום.

H3: טיפ מועיל
כדי להפיק את המרב מהתרופות הללו, חשוב להשתמש בהם בעקביות.הקפד להשתמש בכל תרופה כפי שמופנה כל יום כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר.

חלק 2: טיפולים מתקדמים עבור חניכיים שנסיות

חניכיים נסוגות לרוב דורשות יותר מסתם תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים כדי לשפר.למרבה המזל, ישנם עוד כמה טיפולים מתקדמים העומדים לרשותם כדי לשפר את בריאות החניכיים.

טיפולים כירורגיים

במקרים מסוימים, ניתוח עשוי להיות נחוץ כדי להחזיר את בריאות החניכיים שלך.תלוי בחומרת החניכיים הנסוגות שלך, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על אחד מהטיפולים הכירורגיים הבאים.

  • השתלת מסטיקים.במהלך נוהל השתלת מסטיק, חלק קטן של רקמת חניכיים נלקח מחלק אחר של הפה שלך ומושתל לאזור בו יש לך חניכיים נסוגות.זה יכול לעזור להחזיר את הצורה והעובי הנכונים של החניכיים שלך.
  • ניתוח להפחתת כיס.נוהל זה נעשה כדי להפחית את עומק הכיסים בחניכיים שלך, שיכול לעזור להפחית את כמות הרובד והחיידקים שיכולים להצטבר.
  • השתלת עצם.סוג זה של ניתוח נעשה כדי להחליף עצם אבודה בגלל מיתון מסטיק.השתלת עצמות יכולה לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלך ולהפחית את הסיכון למיתון חניכיים נוסף.

תרופות ביתיות מתקדמות

בנוסף לתרופות הביתיות המוזכרות בחלק 1 במאמר זה, ישנם עוד כמה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלכם.

  • משיכת שמן.תרגול עתיק זה כרוך בשמן הסתובבות, כמו שמן קוקוס, בפה שלך למשך 15-20 דקות בכל פעם.זה נחשב לסייע בהפחתת דלקת וחיידקים בפה, שיכולים לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלך.
  • שטיפות צמחים.שטיפות צמחים, כמו אלה שנעשו עם שורש ליקריץ, יכולות לעזור להפחית את הדלקתיון וחיידקים בפה, שיכולים לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלך.
  • תה ירוק.מחקרים הראו כי תרכובות בתה ירוק יכולות לעזור להפחית דלקת וחיידקים בפה, שיכולים לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלך.

סיכום

חניכיים נסוגות יכולות להיות סימן למחלת חניכיים, ויש לקחת אותם ברצינות.אם לא מספיקים תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים כדי לשפר את בריאות החניכיים שלך, ישנם טיפולים מתקדמים יותר, כגון השתלת חניכיים, ניתוח הפחתת כיס ושתקת עצמות.בנוסף, יש עוד כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור בשיפור בריאות החניכיים שלך, כמו משיכת שמן, שטיפות צמחים ותה ירוק.

שאלות נפוצות

מה זה חניכיים נסוגות?

חניכיים נסוגות הוא מצב בו רקמת החניכיים סביב השיניים מתחילה להתכווץ או להתרחק מהשיניים.זה יכול להוביל למספר סוגיות, כמו רגישות לשיניים, מחלות חניכיים ואפילו אובדן שיניים.

מהם הסימפטומים של חניכיים נסוגות?

התסמינים השכיחים ביותר של חניכיים נסוגות הם רגישות לחניכיים, נשימה רעה ומיתון מסטיק.במקרים מסוימים, אתה יכול גם להבחין בשורשי שיניים חשופים או שיניים רופפות.

מה גורם לחניכיים נסוגות?

הגורם השכיח ביותר לחניכיים נסוגות הוא מחלת חניכיים, אך היא יכולה להיגרם גם כתוצאה מהיגיינת פה לא תקינה, עישון ותרופות מסוימות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן