דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים כואבות – 4 תרופות סבתא אורגניות וסודיות
ddaddbdddd dbdddddaa  daadaddaddaa daddaad dddaddadddaa

חניכיים כואבות – 4 תרופות סבתא אורגניות וסודיות

חניכיים כואבות: 4 תרופות סבתות אורגניות וסודיות

האם אתה סובל מחניכיים כואבות?יתכן שניסית מגוון של תרופות וטיפולים ללא מרשם, אבל מה אם תוכל למצוא הקלה מבלי לפנות לטיפולים כימיים קשים?לסבתא היו תרופות משלה לחניכיים כואבות, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.להלן ארבע תרופות סבתות אורגניות וסודיות שעשויות לעזור לך למצוא הקלה מחניכיים כואבות.

שטיפת מי מלח

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר לחניכיים כואבים הוא שטיפת מי מלח.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות, ואז ירק אותה.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת ויכולים גם לעזור להפחית את הכאב הקשור לחניכיים כואבות.

משיכת שמן

משיכת נפט היא נוהג איורוודי עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל חניכיים כואבות.כדי לבצע משיכת שמן, קח 1 כף שמן אורגני, כמו שמן קוקוס, וסחף אותו בפה למשך 15-20 דקות.ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים חמים.משיכת נפט מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור להרגיע את החניכיים.

הדבק כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל חניכיים כואבות.לייצור משחת כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית שמן קוקוס אורגני וקמצוץ מלח.החל את העיסה על החניכיים שלך ותן לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על התהליך 2-3 פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות חזקות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לחניכיים כואבות.כדי להשתמש בשום לחניכיים כואבות, פשוט מוחץ 1-2 שיני שום ומרחי את המיץ ישירות על החניכיים שלך.אתה יכול גם להכין משחת שום על ידי ערבוב מיץ שום עם כפית שמן קוקוס וקמצוץ מלח.החל את העיסה על החניכיים שלך ותן לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על התהליך 2-3 פעמים ביום.

טיפ מועיל

אם אתם סובלים מחניכיים כואבות, חשוב לתרגל היגיינת פה טובה.צחצחו שיניים פעמיים ביום עם מברשת שיניים עם ברזל רך וחוט דנטלי מדי יום.השתמש בשטיפת פה חיטוי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהרוג כל חיידקים בפה שלך.

על ידי ביצוע טיפים פשוטים אלה ושימוש בארבע התרופות האורגניות והסודיות הסודיות המפורטות לעיל, אתה יכול למצוא הקלה מחניכיים כואבות ולחזור להרגיש שוב כמו עצמך.

התרופה של סבתא מספר 3 – דבש ושמן קוקוס

שמן דבש ושמן קוקוס הם שני מרכיבים טבעיים ששימשו במשך דורות לטיפול בחניכיים כואבות.לא רק שיש להם תכונות אנטי דלקתיות, אלא שדבש הוא גם חיטוי טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית שמן קוקוס בקערה קטנה.מרחו את התערובת על החניכיים הכואבים שלכם והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים כדי להסיר את התערובת.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מספר 4 – שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה בכוס מים חמים.בעזרת ספוגית כותנה, מרחו את התערובת על החניכיים הכואבים שלכם והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים כדי להסיר את התערובת.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
    אנו ממליצים להשתמש בתרופות אלה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • האם אוכל להשתמש בתרופות אלה אם אני בהריון?
    חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון.

מסקנה

חניכיים כואבות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להביא הקלה.מ- Apple סיידר Vסמטרות נבדקות בזמן, סודה לאשיה לשמן דבש ושמן קוקוס, שימשו את סבתותינו לטיפול בחניכיים כואבות.החלק הטוב ביותר הוא שהתרופות הללו כולן טבעיות וקלות למצוא במכולת המקומית שלך.אז בפעם הבאה שאתה סובל מחניכיים כואבות, נסה את אחד התרופות הפשוטות האלה ובדוק אם זה מביא לך את ההקלה שאתה צריך.

לסיכום, חניכיים כואבות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להביא הקלה.החל מחומץ תפוחים וסודה לשתייה ועד דבש ושמן קוקוס, תרופות שנבדקו בזמן שימשו על ידי סבתותינו במשך דורות.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון.עם קצת מאמץ, תרופות אלה יכולות לעזור להביא הקלה לחניכיים הכואבות שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן