דף הבית » תרופות סבתא » חיידקים בגרון – 5 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ושימושי
dddddaddd dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda da

חיידקים בגרון – 5 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ושימושי

חיידקים בגרון – 5 תרופות של סבתא לעזור

זה לא נדיר להרגיש שהגרון שלך מגרד או כואב.חיידקים בגרון יכולים להיגרם על ידי מספר דברים, כולל נגיפים, חיידקים, אלרגיות, אוויר יבש ועישון.בעוד שתרופות ללא מרשם יכולות לעזור, ישנם גם מספר תרופות מסורתיות וטבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים לחיידקי גרון.להלן חמש תרופות של סבתא שידוע כי הם עוזרים.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.זהו מקור מצוין של נוגדי חמצון וידוע שהוא מסייע בהפחתת צמיחת החיידקים.כדי להשתמש בדבש לטיפול בחיידקים בגרון, מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מים חמים וגרגר.

2.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.ידוע גם שהוא עוזר להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בשום לטיפול בחיידקי גרון, לרסק שן שום אחד ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז בולע.

3.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את צמיחת החיידקים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בחיידקי גרון, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז בולע.

4.מי מלח

מי מלח ידוע כמסייעים בהפחתת הדלקת ולהפחית את צמיחת החיידקים.כדי להשתמש במי מלח לטיפול בחיידקי גרון, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז בולע.

5.לימון וג’ינג’ר

לימון וג’ינג’ר הם גם חומרים אנטי-בקטריאליים ואנטי דלקתיים טבעיים.כדי להשתמש בלימון וג’ינג’ר לטיפול בחיידקי גרון, מערבבים מיץ של לימון 1 עם כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז בולע.

טיפ ייחודי:

הקפידו לשתות שפע נוזלים לאורך היום כדי לעזור לשטוף חיידקים בגרון.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולעזור להפחית את צמיחת החיידקים.

לא משנה באילו מהתרופות הללו תבחרו, הקפידו לדבר עם הרופא או הספק הבריאותי לפני שתשתמשו באף אחד מהם.הם יכולים לעזור לך לקבוע אם תרופות אלה מתאימות לך וכיצד להשתמש בהן בבטחה וביעילות.

הסעדים של סבתא לחיידקים בגרון

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במחלות במשך מאות שנים, ותרופות טבעיות אלה יכולות להיות שימושיות במיוחד לזיהומים חיידקיים בגרון.להלן חמש תרופות של סבתא שהוכחו כמסייעות בזיהומים חיידקיים בגרון:

1.תערובת שום ודבש

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי ודבש הוא חיטוי טבעי.ערבוב שום כתוש עם דבש וצריכתו פעמיים עד שלוש ביום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בגרון חיידקי.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס אחת של מים חמים וגרגר איתו פעמיים עד שלוש ביום.זה יעזור להפחית דלקת וגירוי הנגרמים כתוצאה מהזיהום החיידקי.

3.גרגר מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון הנגרם כתוצאה מהזיהום החיידקי.ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד איתו פעמיים עד שלוש ביום.

4.חלב כורכום

כורכום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום חיידקי בגרון.מערבבים כפית כורכום אחת בכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

5.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הנגרמים כתוצאה מהזיהום החיידקי.הרתיח כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס אחת oF מים למשך חמש דקות, מסננים אותו ושותה את התה פעמיים עד שלוש ביום.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במחלות במשך מאות שנים, ותרופות טבעיות אלה יכולות להיות שימושיות במיוחד לזיהומים חיידקיים בגרון.הוכח כי חמש התרופות שתוארו לעיל – תערובת שום ודבש, חומץ תפוחים, גרגר מי מלח, חלב כורכום ותה ג’ינג’ר – מסייעים להפחית את הסימפטומים של זיהום בגרון חיידקי.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לאנטיביוטיקה שנקבע על ידי רופא.

שאלות נפוצות

האם תרופות ביתיות יכולות לעזור בטיפול בזיהומים בגרון חיידקי?

כן, תרופות ביתיות כמו תערובת שום ודבש, חומץ תפוחים, גרגר מי מלח, חלב כורכום ותה ג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בגרון חיידקי.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לאנטיביוטיקה שנקבע על ידי רופא.

מהי התרופה הביתית היעילה ביותר לזיהום בגרון חיידקי?

התרופה הביתית היעילה ביותר לזיהום בגרון חיידקי היא תערובת השום והדבש.תערובת זו היא אנטיבקטריאלית טבעית ואנטיספטית והוכחה כמסייעת להפחתת הסימפטומים של זיהום בגרון חיידקי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן