דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזניים בכלבים – 21 תרופות סבתות פופולריות בכל הגילאים ובריאות
dddddd dddddadddd ddbdcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa da

זיהום באוזניים בכלבים – 21 תרופות סבתות פופולריות בכל הגילאים ובריאות

זיהום באוזניים בכלבים – 21 תרופות סבתות פופולריות בכל הגילאים ובריאות

האוזן היא איבר חיוני של הגוף, ואין לקחת את בריאותו כמובן מאליו.כלבים, כמו בני אדם, יכולים לסבול מדלקות אוזניים, מה שעלול להיות כואב ומתיש להפליא עבור חברינו הפרועות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות מועילות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעת דלקות אוזניים אצל כלבים.

דלקות אוזניים אצל כלבים יכולות להיגרם על ידי זיהומים חיידקיים או פטרייתיים, אלרגיות, קרדית או אפילו חפצים זרים שנתקעו באוזן.תסמינים של דלקת אוזניים אצל כלבים יכולים לכלול אדמומיות, נפיחות, פריקה, גירוד, טלטול ראש וריח רע המגיע מהאוזן.

כשמדובר בטיפול בדלקות אוזניים אצל כלבים, חשוב להתייעץ תחילה עם וטרינר כדי לקבוע את הגורם הבסיסי ולקבל אבחנה נאותה.עם זאת, ישנם כמה תרופות סבתות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע דלקות אוזניים אצל כלבים.

H2 – ניקוי האוזניים

השלב הראשון למניעה וטיפול בזיהומי אוזניים אצל כלבים הוא לשמור על ניקיון האוזניים.ניתן לעשות זאת באמצעות כדור כותנה ספוג בתמיסה של חלקים שווים של חומץ לבן ושפשוף אלכוהול, שיכול לעזור להרוג חיידקים ופטריה.לאחר ניקוי האוזן, הקפידו לייבש את האוזן היטב בעזרת מטלית רכה.

H2 – תרופות הומאופתיות

בנוסף לניקוי האוזניים, ישנם כמה תרופות הומיאופתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים באוזניים אצל כלבים.חלק מהתרופות הללו כוללות שום, קלנדולה, קמומיל ומולין.ניתן להשתמש בצמחי מרפא אלה לטיפול בדלקת, בכאב ולגירוד הקשורים לזיהומים באוזניים.

H3 – טיפ מועיל

טיפ מועיל לטיפול בזיהומי אוזניים אצל כלבים הוא ליצור תמיסת ירידת אוזניים הומיאופתית.ניתן לעשות זאת על ידי ערבוב חלקים שווים של שום ומולין בכוס מים חמים ואז מתאמץ את התערובת לבקבוק טפטוף נקי.לאחר מכן ניתן להעניק את הטיפות ישירות לאוזן, מה שיכול לעזור לספק הקלה מכאב ודלקת.

תרופות הומיאופתיות אחרות שיכולות לעזור בטיפול בדלקות אוזניים אצל כלבים כוללות Echinacea, Goldenseal ו- Yarrow.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת, להילחם בזיהום ולהרגיע את הגירוי.

H2 – התאמות תזונתיות

בנוסף לשימוש בתרופות הומיאופתיות, התאמות תזונתיות יכולות גם לעזור בטיפול ובמניעת דלקות אוזניים אצל כלבים.שילוב מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו דגים, זרעי פשתן ושמן זית, יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, הוספת פרוביוטיקה לתזונה של הכלב שלך יכולה לעזור לתמוך במערכת העיכול ולהגביר את החסינות.

H2 – תוספי מזון טבעיים

ניתן להשתמש בתוספי מזון טבעיים גם לטיפול ולמניעת דלקות אוזניים אצל כלבים.חלק מהתוספים שיכולים להועיל כוללים ויטמין A, ויטמין C, אבץ וחומצות שומן אומגה 3.תוספי מזון אלה יכולים לעזור להפחית דלקת, להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.

H2 – שמנים אתרים

לבסוף, ניתן להשתמש בשמנים אתרים לטיפול בדלקות אוזניים אצל כלבים.חלק מהשמנים האתריים שניתן להשתמש בהם כוללים שמן עץ התה, שמן אקליפטוס, שמן לבנדר ושמן אורגנו.שמנים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת, להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.

סיכום

דלקות אוזניים אצל כלבים יכולות להיות כואבות ומתישות להפליא, אך ישנם כמה תרופות סבתות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעת דלקות אוזניים אצל כלבים.ניקוי האוזניים באופן קבוע, שימוש בתרופות הומיאופתיות, ביצוע התאמות תזונתיות, נטילת תוספי תזונה טבעיים ושימוש בשמנים אתרים יכולים כולם לסייע בטיפול ולמניעת דלקות אוזניים אצל כלבים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם וטרינר לפני שתנסה את כל הסעדים של סבתא אלה.

תרופות ביתיות לזיהומי אוזניים לכלבים

זיהום באוזן כלבים יכול להיות נושא לא נוח ומעצבן עבור חיית המחמד שלך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להקל על הסימפטומים של זיהום האוזניים של הכלב שלכם.הנה 21 מהכי הרבהתרופות סבתות פופולריות המשמשות במשך עשרות שנים לטיפול בזיהומים באוזניים בכלבים בכל הגילאים ורמות הבריאות.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומים באוזן הכלבים.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת, גירוד וריח באוזן.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים שני חלקים חומץ סיידר תפוחים עם מים חלק אחד והשתמש בכדור כותנה כדי למרוח בעדינות את הפיתרון על האזור הפגוע.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לזיהומים באוזן הכלבים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, נוגדי פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בו, פשוט מחממים כמות קטנה של שמן קוקוס עד שהוא חם, ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן שום עם כמה טיפות שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו החזקות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, והוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול בדלקות באוזן הכלבים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

5.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של חומצה בורית עם כמה טיפות של שמן זית חם ומורחים אותה על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות לוז מכשפה עם כמה טיפות של שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

7.דבש גולמי

דבש גולמי הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות דבש גולמי עם כמה טיפות של שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

8.כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלבים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של כסף קולואידי עם כמה טיפות שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

9.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות אלוורה עם כמה טיפות של שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

10.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן זית עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותם על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

תרופות ביתיות אחרות לזיהומי אוזניים לכלבים

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלבים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כמה טיפות של שמן זית חם ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

12.שמן מוללין

שמן מולין הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד בגלל זיהום באוזן הכלב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן מולין עם כמה טיפות של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן