דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן כלבים – 21 הסעדים של סבתא הבטוחים ועוזרים להתאוששות
dddddd dddddf dbdcdddd  ddadadddd dadc daddaad dddd

זיהום באוזן כלבים – 21 הסעדים של סבתא הבטוחים ועוזרים להתאוששות

דלקות באוזן כלבים: 21 תרופות של סבתא הבטוחות ועוזרות להתאוששות

דלקות אוזניים יכולות להיות מצב לא נוח לכלבים, ויכולים להיגרם על ידי מגוון דברים כמו חיידקים ושמרים, אלרגיות, חפצים זרים, קרדית.חשוב להיות מודעים לסימנים של זיהום באוזניים כדי לקבל את חיית המחמד שלך את העזרה שהם צריכים.תסמינים שכיחים כוללים טלטול הראש, שריטות באוזניים, הטיה ראשית, פריקה מהאוזניים וריח רע שמגיע מהאוזניים.

למרבה המזל, ישנם מספר סעדים טבעיים ובטוחים שיכולים לעזור לספק הקלה וסיוע בתהליך ההחלמה.להלן 21 סעדים של סבתא שיכולים לעזור בהחלמת זיהומי אוזניים כלבים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהומי אוזניים אצל כלבים.זהו אנטיביוטיקה טבעית, אנטי-פטרייתית ואנטיספטית שיכולה לעזור להפחית דלקת, להילחם בחיידקים ולהפחתת גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים והשתמשו בטפטפת נקייה כדי להכניס כמה טיפות לתעלת האוזן.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהומי אוזניים אצל כלבים.יש לו תכונות אנטי -פטריות, אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להילחם בחיידקים ולהפחתת גירוד.כדי להשתמש בו, הכניסו כמה טיפות שמן קוקוס לתעלת האוזן ועסה את האזור בעדינות.

טיפ: אל תמלא יתר על המידה את תעלת האוזן עם שמן מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.

3.שמן שום

שמן שום הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לזיהומי אוזניים אצל כלבים.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -פטריות של שום יכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן שום חלק אחד עם שלושה חלקים שמן זית חם והשתמשו בסטיפה נקייה כדי להכניס כמה טיפות לתעלת האוזן.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהומי אוזניים אצל כלבים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להילחם בחיידקים ולהפחתת גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שלושה חלקים שמן זית חם והשתמשו בטיפה נקייה כדי להכניס כמה טיפות לתעלת האוזן.

חלק 2: תרופות של סבתא נפוצה לזיהומי אוזניים כלבים

חשוב שבעלי חיות מחמד יהיו מודעים לתרופות הסבתות השונות לזיהומים באוזן כלבים שהם בטוחים ועוזרים להתאוששות.יש לעקוב אחר הסעדים הללו בטיפול רפואי במידת הצורך, מכיוון שזיהומי אוזניים מסוימים יכולים להיות חמורים יותר מאחרים.להלן כמה מהסעדים הנפוצים ביותר של סבתא לזיהומים באוזן כלבים.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים כלבים.שום מכיל אליצין, תרכובת שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות.אליצין עוזר להילחם בחיידקים ופטריות הגורמים לזיהום בתעלת האוזן.כדי להשתמש בשמן שום, מערבבים כמה טיפות שמן שום עם שמן נשא כמו שמן זית ואז לעסות אותו בעדינות לאוזן.הקפידו לעסות את תעלת האוזן, מכיוון שזה יעזור להגיע לזיהום.אין להשתמש בשמן שום בשילוב עם תרופות אחרות, מכיוון שהוא עלול להפריע ליעילותן.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לזיהומים באוזניים כלבים.התכונות החומציות של החומץ עוזרות להילחם בחיידקים ופטריות האחראיות לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם מים חלק אחד ואז לעסות אותו בעדינות לאוזן הפגועה.הקפידו לעסות את תעלת האוזן, מכיוון שזה יעזור להגיע לזיהום.אין להשתמש בחומץ תפוחים בשילוב עם תרופות אחרות, מכיוון שהוא עלול להפריע ליעילותן.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומסייע להילחם בחיידקים ופטריות האחראיות על זיהומי אוזניים.כדי להשתמש בדבש, מערבבים דבש חלק אחד עם מים חלק אחד ואז לעסות אותו בעדינות לאוזן הפגועה.וודא to לעסות את תעלת האוזן, מכיוון שזה יעזור להגיע לזיהום.אין להשתמש בדבש בשילוב עם תרופות אחרות, מכיוון שהוא עלול להפריע ליעילותן.

מסקנה

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים כלבים הם בטוחים ועוזרים בהחלמה כאשר משתמשים בהם כראוי.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות שמן שום, חומץ תפוחים ודבש.חשוב לזכור כי יש לעקוב אחר הסעדים הללו בטיפול רפואי במידת הצורך, מכיוון שזיהומי אוזניים מסוימים יכולים להיות חמורים יותר מאחרים.למידע נוסף על דלקות באוזניים של כלבים, בקר בדף הוויקיפדיה בדלקות אוזניים כלבים .

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות של סבתא נפוצה לזיהומים באוזן כלבים?
    התרופות של סבתא נפוצה לזיהומים באוזן הכלבים כוללים שמן שום, חומץ תפוחים ודבש.
  • האם עלי לעקוב אחר התרופה של סבתא בטיפול רפואי?
    כן, חשוב לעקוב אחר התרופה של סבתא בטיפול רפואי במידת הצורך, מכיוון שכמה דלקות אוזניים יכולות להיות חמורות יותר מאחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן