דף הבית » תרופות סבתא » הרפס בפנים – 5 תרופות ביתיות אמינות

הרפס בפנים – 5 תרופות ביתיות אמינות

הרפס בפנים – 5 תרופות ביתיות אמינות
הרפס הוא זיהום הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV).זה יכול לגרום לפצעים קרים ושלפוחיות להופיע על הפנים ואזורים אחרים בגוף.אמנם אין תרופה להרפס, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.במאמר זה נדון בחמש תרופות ביתיות אמינות עבור הרפס בפנים.

1.Lemon Balm

Lemon Balm הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני הרפס.זה יכול לשמש כטיפול אקטואלי, או להילקח כתה או תמיסה.כדי להשתמש בזרם לימון כטיפול אקטואלי, פשוט משרים כדור כותנה בתמיסה של תה לימון, ואז החל אותו על האזור הפגוע.

2.אלוורה

אלוורה היא עוד אנטי -ויראלית טבעית שיכולה לעזור להפחית את חומרת תסמיני הרפס.זה יכול לשמש כטיפול אקטואלי, או לקחת כמיץ או תוסף.כדי להשתמש באלוורה כטיפול מקומי, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שלב אלוורה עם מזור לימון לטיפול אנטי -ויראלי חזק.

3.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת עבור הרפס.כדי להשתמש בדבש כטיפול מקומי, פשוט החל אותו על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.

4.קרח

קרח יכול לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי הרפס.כדי להשתמש ב- ICE כטיפול אקטואלי, פשוט החל חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני הרפס.כדי להשתמש בשמן עץ התה כטיפול מקומי, פשוט מדללים את השמן בשמן נשא (כמו קוקוס או שמן זית) ומורחים אותו על האזור הנגוע.

חמש תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת תסמיני הרפס.אמנם הם עשויים לא לרפא את הנגיף, אך הם יכולים לעזור להפוך אותו לסבל יותר.בנוסף, חשוב לתרגל מין בטוח ולהימנע משיתוף מגבות או פריטים אחרים שעלולים לבוא במגע עם הנגיף.זכרו, הדרך הטובה ביותר למנוע התפשטות הרפס היא לתרגל סקס בטוח והיגיינה טובה.

תרופות ביתיות להרפס בפנים

הרפס בפנים הוא מצב עור נפוץ הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.זה בדרך כלל גורם לשלפוחיות כואבות, אדומות ומגרדות על הפה, השפתיים, האף או העיניים.המצב יכול להיות לא נוח ומביך, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי להקל על הסימפטומים.להלן חמש תרופות ביתיות אמינות שיכולות לעזור להתייחס להרפס בפנים.

1.קוביות קרח

קוביות קרח יכולות לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות הקשורה להרפס בפנים.כל שעליך לעשות הוא לעטוף קוביית קרח במטלית נקייה ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע למשך 5 עד 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את התפשטות הנגיף.הוסף כפית אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים והשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס בפנים.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא, כמו חוחובה או שמן שקדים, ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות בעור טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס בפנים.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני שטיפתו.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.Lemon Balm

Balm Lemon הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את התפשטות הנגיף.להכין עמ ‘ASTE עם עלי מזור לימון ומים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

הרפס בפנים יכול להיות מצב לא נוח ומביך, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי להפחית את הסימפטומים שלה.קוביות קרח, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, אלוורה, ובאלם לימון הם כולם תרופות ביתיות אמינות שיכולות לעזור לטפל בהרפס בפנים.הקפד להשתמש בתרופות אלה כפי שהכוונה ולשוחח עם הרופא שלך אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח לתרופות ביתיות להתייחס להרפס בפנים?

זה יכול לקחת מספר שבועות עד שתרופות ביתיות יתייחסו להרפס בפנים.הקפד להשתמש בתרופות כפי שהכוונה ולשוחח עם הרופא שלך אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

האם הרפס בפנים מדבק?

כן, הרפס בפנים מדבק ויכול להתפשט באמצעות מגע ישיר עם אדם נגוע או באמצעות מגע עם חפצים, כמו מגבות, שזוהמו בנגיף.הקפד לתרגל היגיינה טובה כדי להפחית את הסיכון להפיץ את הנגיף.

הרפס בפנים הוא מצב עור נפוץ הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.למרות שאין תרופה, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים שלה.קוביות קרח, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, אלוורה, ובאלם לימון הם כולם תרופות ביתיות אמינות שיכולות לעזור לטפל בהרפס בפנים.הקפד להשתמש בתרופות אלה כפי שהכוונה ולשוחח עם הרופא שלך אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים. קרא עוד על הרפס בפנים כאן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן