דף הבית » תרופות סבתא » הרפס באף – 8 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל
ddadada ddda  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dcdddaddc

הרפס באף – 8 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל

איך להתייחס להרפס באף – 8 תרופות של סבתא

הרפס באף הוא מצב שכיח הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.נגיף זה יכול לגרום לפצעים וכואבים שלפוחיות על האף, הפנים והפה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום ולהפחית את הסימפטומים.להלן 8 תרופות של סבתא שידוע כי יעילות בסיוע לטיפול בהרפס באף.

1.הימנע מפעילים נפוצים

הצעד הראשון לטיפול בהרפס באף הוא לזהות ולהימנע מפעילים נפוצים.לחץ, חשיפה לשמש ומזונות מסוימים יכולים כולם להגביר את הסיכון להתפרצות.עדיף להימנע ככל האפשר על הטריגרים הללו.

2.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחית את תסמיני הרפס באף.ידוע כי שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן אקליפטוס יעיל בטיפול בהרפס באף.פשוט מרחו כמה טיפות מהשמן האתרי על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

3.החל קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת, כמו גם לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.פשוט החל קומפרס קר על האזור המושפע למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.

4.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הוסף כמה טיפות שמן אתרי למי האמבט להקלה נוספת.

טיפ: וודא שהמים אינם חמים מדי מכיוון שזה יכול לעצבן עוד יותר את העור.

5.השתמש באלוורה

ידוע כי אלוורה היא תרופה טבעית יעילה להרפס באף.פשוט החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

6.החל מכשפות לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.פשוט החל כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

7.קח תוספי ויטמין C

ידוע כי ויטמין C יעיל להפחתת דלקת וקידום ריפוי.קח תוסף יומי או הגדיל את צריכת המזונות העשירים בוויטמין C, כמו תפוזים וירקות עליים.

8.למרוח שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע כאנטיספטי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.פשוט מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

ידוע כי 8 הסעדים של סבתא אלה יעילים לסייע בטיפול בהרפס באף.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

תרופות טבעיות להרפס באף

הרפס באף הוא מצב שכיח הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.זה יכול לגרום לפצעים כואבים להיווצר בתוך האף וסביבתה, מה שמוביל לאי נוחות ולמבוכה פוטנציאלית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס באף.להלן שמונה תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל בהרפס באף.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי ערבוב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.ניתן ליישם את התערובת על האזור המושפע עם כדור כותנה שלוש עד ארבע פעמים ביום.

שום

שום הוא אנטי-ויראלי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי ריסוק שתי שיני שום ומריחת הדבק ישירות על האזור הפגוע.ניתן להשאיר את העיסה למשך 10 דקות לפני שנשטף במים חמים.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי יישום ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע.יש להשאיר את הג’ל למשך 10 דקות לפני שנשטף במים חמים.זה צריך להיותנעשה פעמיים ביום.

לימון בלאם

Balm Lemon הוא אנטי-ויראלי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי בישול תה באמצעות כפית אחת של עלי לימון מיובשים וכוס מים רותחים.יש לספוג את התה למשך 10 דקות לפני שהוא מתוח.לאחר מכן יש לקרר את הנוזל המתוח ולהחיל ישירות על האזור המושפע עם כדור כותנה שלוש פעמים ביום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי ערבוב כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים ומריחת התערובת על האזור הנגוע בכדור כותנה שלוש עד ארבע פעמים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי-ויראלי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי בישול תה באמצעות כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש וכוס מים רותחים.יש לספוג את התה למשך 10 דקות לפני שהוא מתוח.לאחר מכן יש לקרר את הנוזל המתוח ולהחיל ישירות על האזור המושפע עם כדור כותנה שלוש פעמים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא אנטי-ויראלי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי בישול תה בעזרת כפית אחת של אכינצאה מיובשת וכוס מים רותחים.יש לספוג את התה למשך 10 דקות לפני שהוא מתוח.לאחר מכן יש לקרר את הנוזל המתוח ולהחיל ישירות על האזור המושפע עם כדור כותנה שלוש פעמים ביום.

Goldenseal

Goldenseal הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול בהרפס באף על ידי בישול תה באמצעות כפית אחת של גולדנסיל מיובש וכוס מים רותחים.יש לספוג את התה למשך 10 דקות לפני שהוא מתוח.לאחר מכן יש לקרר את הנוזל המתוח ולהחיל ישירות על האזור המושפע עם כדור כותנה שלוש פעמים ביום.

סיכום

הרפס באף יכול לגרום לפצעים כואבים ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס באף.חומץ תפוחים, שום, אלוורה, מזור לימון, שמן עץ התה, שורש ליקריץ, אקינצאה ו GOLDENSEAL הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בהרפס באף.יש להשתמש בסעדים אלה בזהירות ובפיקוחו של איש מקצוע בתחום הבריאות.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר להרפס באף?

התרופה הטובה ביותר להרפס באף תהיה תלויה באדם, שכן גופו של כל אדם שונה.עם זאת, חלק מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר עבור הרפס באף כוללות חומץ תפוחים, שום, אלוורה, מזור לימון, שמן עץ התה, שורש ליקריץ, אכלייה ו GOLDENSEAL.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות להרפס באף? </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן