דף הבית » תרופות סבתא » הרמת עפעפיים – 10 תרופות של סבתא להרפיה וטבעיות
ddadedaa dadadadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddadadd dd

הרמת עפעפיים – 10 תרופות של סבתא להרפיה וטבעיות

הרמת עפעפיים – 10 תרופות של סבתא להרפיה וטבעיות

העור העדין סביב העיניים יכול לעתים קרובות להתאמץ ולשחוק ממתח, מהסביבה ותהליך ההזדקנות הטבעי.הרמת עפעפיים, או blepharoplasty, היא הליך כירורגי להדקת העור סביב העיניים ולהפחתת סימני ההזדקנות.עם זאת, ישנם סעדים רבים של סבתא שיעזרו להרפות את אזור העיניים ולקדם את הטבעיות.

משימוש במלפפונים כדי להימנע מעיניים עייפות ועד יישום שמנים אתרים, ישנם מספר תרופות טבעיות שיעזרו לשמור על העור סביב העיניים שנראות צעירות ורעננות.להלן עשרת הסעדים של סבתא המובילים לרגיעה וטבעיות.

1.מלפונים

מלפפונים הם אחד התרופות הפופולריות ביותר לעיניים עייפות.הקרירות והלחות של מלפפונים יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.פשוט חותכים שתי פרוסות מלפפון והניחו אותן מעל העיניים למשך 10-15 דקות.לאחר מכן, שוטפים את האזור במים קרים כדי להסיר שאריות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו הטבעיות המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת, משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות ואז מכניסים אותם למקרר למשך כרבע שעה.מניחים את שקיות התה הקרות מעל העיניים למשך 10-15 דקות ושוטפים את האזור במים קרים אחר כך.

3.שמנים אתרים

לשמנים אתריים כמו לבנדר וקמומיל יש תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת סביב העיניים.מדללים כמה טיפות שמן אתרי עם שמן נשא כמו שמן שקדים או שמן קוקוס ומורחים שכבה דקה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

4.תה ירוק

תה ירוק ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.פשוט תלול שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך מספר דקות ואז מכניסים אותם למקרר למשך כרבע שעה.מניחים את שקיות התה הקרות מעל העיניים למשך 10-15 דקות ושוטפים את האזור במים קרים אחר כך.

5.חלב

לחלב תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.טבלו שתי רפידות כותנה בחלב ואז מניחים אותן מעל העיניים למשך 10-15 דקות.לאחר מכן שוטפים את האזור במים קרים.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה סביב העיניים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה ארוזים בחלבונים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולהדק את העור.הפרד את חלבוני הביצה מהחלמונים והקציף אותם עד שהם הופכים לקצפים.מרחו שכבה דקה של חלבוני הביצה סביב העיניים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתם במים פושרים.

8.דבש

דבש ידוע בתכונותיו הטבעיות נגד דלקתיות ולחות.מרחו שכבה דקה של דבש סביב העיניים והשאירו אותו 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס ארוז בנוגדי חמצון וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהזין את העור.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס סביב העיניים והשאירו אותה 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.

10.אבוקדו

אבוקדו ארוז בנוגדי חמצון וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהזין את העור.מועכים אבוקדו בשל ומורחים שכבה דקה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת הפעלת אחת מהתרופות הללו סביב העיניים, חשוב לשמור על האזור נקי.לפני שמריחים את הסעדים, הקפידו לשטוף את הידיים ביסודיות והימנעו מכניס את הסעדים לעיניים.פעולה זו יכולה לעזור להבטיח את הבטיחות והיעילות של הסעדים.

הרמת עפעפיים- 10 התרופות של סבתא להרפיה וטבעיות

ניתוחי הרמת עפעפיים, או blepharoplasty, הוא הליך קוסמטי המשמש להסרת עודפי עור ושומן מהעפעפיים כדי לתת מראה צעיר ותוסס יותר.הנוהל יכול להיעשות גם בעפעפיים העליונים והתחתונים, ויכול לעזור בשיפור בעיות ראייה הנגרמות כתוצאה מעפעפי עפעפיים.בעוד שניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך בטוח ויעיל, זו אינה האפשרות היחידה להפחתת קמטים ועור נפול סביב העיניים.למעשה, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את סימני ההזדקנות ולתת לעיניים מראה רגוע וטבעי יותר.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תמציות צמחים טבעיות הנמצאות בשימוש נרחב בארומתרפיה.לשמנים אתרים רבים יש תכונות אנטי אייג’ינג וניתן להשתמש בהן להפחתת קמטים ועור נפול סביב העיניים.שמן לבנדר שימושי במיוחד להפחתת קמטים וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב בשמן נשא כמו שמן חוחובה.שמנים אתרים אחרים שיכולים לשמש למעלית עפעפיים כוללים ורד, קמומיל ולבונה.

עיסוי פנים

עיסוי פנים

הוא דרך יעילה להפחתת קמטים ועור נפול סביב העיניים.עיסוי הפנים בתנועה סיבובית יכול לעזור לעורר זרימה ולעודד ייצור קולגן, שיכול להפחית קמטים ולהעניק לעור מראה צעיר יותר ותוסס יותר.עיסוי פנים יכול גם לעזור לטון ולהקים את השרירים סביב העיניים, שיכולים לעזור להפחית את המראה של עפעפיים צונחים.

פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונותיהם מרגיעות העור ואנטי דלקתיות.החלת פרוסות מלפפון מגניבות על העיניים יכולה לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים, ויכולה גם לעזור להפחית את מראה הקמטים ועור השקוע.מלפפונים יכולים גם לעזור להפחית אדמומיות וגירוי, מה שהופך אותם לתרופה טבעית מצוינת לאנשים עם עור רגיש.

תרגילי פנים

תרגילי פנים

יכולים לעזור בחיזוק השרירים סביב העיניים, שיכולים לעזור להפחית קמטים ועור נפול.חיוך, זעזוע וגלגל עיניים הם כולם תרגילי פנים יעילים שיכולים לעזור לטון ולהקים את השרירים סביב העיניים.תרגילי פנים יכולים גם לסייע בשיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור לעור להיראות תוסס וצעיר יותר.

דיאטה והידרציה

אכילת תזונה בריאה ונשארת לחות יכולה לעזור להפחית קמטים ובעור נפול סביב העיניים.אכילת שפע של פירות וירקות, כמו גם מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, יכולה לעזור לשמור על העור להיראות צעיר ותוסס יותר.שתיית מים רבים יכולה גם לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית קמטים.

שאלות נפוצות קשורות

כמה זמן לוקח לראות תוצאות מתרופות טבעיות למעלית עפעף?

תוצאות התרופות הטבעיות למעלית עפעפיים יכולות להשתנות בהתאם לסוג התרופה המשמשת.באופן כללי, זה יכול לקחת מספר שבועות לראות תוצאות.עם זאת, כמה תרופות עשויות להביא לתוצאות בולטות תוך מעט כמה ימים.

מסקנה

ניתוח הרמת עפעפיים הוא דרך יעילה להפחית קמטים ועור נפול סביב העיניים, אך זו לא האפשרות היחידה.תרופות טבעיות כמו שמנים אתרים, עיסוי פנים, פרוסות מלפפון, תרגילי פנים ותזונה ובריאה של הידרציה יכולים כולם לעזור להפחית את סימני ההזדקנות ולהעניק לעיניים מראה רגוע וטבעי יותר.על ידי שימוש בתרופות טבעיות אלה, תוכלו ליהנות מהיתרונות של מעלית עפעפיים ללא הסיכונים הקשורים לניתוח.

לסיכום, לסיכום, ניתן להשיג מעלית עפעפיים באופן טבעי באמצעות שימוש בשמנים אתרים, עיסוי פנים, פרוסות מלפפון, תרגילי פנים ותזונה ובריאה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את סימני ההזדקנות ולתת לעיניים מראה רגוע וטבעי יותר ללא הסיכונים הקשורים לניתוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן