דף הבית » תרופות סבתא » הקלה בשיעול – 6 תרופות סבתות ללא מרשם פופולריות בין כל הגילאים
ddadcd ddaddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dcdcd dedadadd dadda

הקלה בשיעול – 6 תרופות סבתות ללא מרשם פופולריות בין כל הגילאים

הקלה בשיעול: 6 תרופות סבתות ללא מרשם פופולריות בין כל הגילאים

זה לילה סתיו קר, הגרון שלך יבש ומגרד, ואתה מנסה נואשות לקבל קצת הקלה מאותו שיעול מציק.ניסית תרופות ללא מרשם ונראה ששום דבר לא עובד.

אתה לא צריך להרגיש כאילו אתה יוצא מהאפשרויות.ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם שקיימות כבר דורות, ושימשו אנשים בכל הגילאים כדי לקבל הקלה משיעוליהם.

במאמר זה נדון בשישה מהתרופות הסבתות הפופולריות הללו, על היתרונות של לנסות אותם ובדרך הנכונה להשתמש בהם.אנו נספק גם טיפ מועיל שיעזור לך להשיג את ההקלה הדרושה לך.

1.דבש

האני הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לשיעול, והוא עדיין פופולרי כיום.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

כדי להפיק את המרב מהדבש, עליכם לערבב אותו עם מים חמים ולשתות אותם לאט.המים החמים יסייעו להרגיע את גרונכם, ואילו הדבש יכוון אותו ויסייע בהפחתת הגירוי.

טיפ:

לקבלת הקלה נוספת, תוכלו להוסיף מיץ לימון סחוט טרי לתערובת הדבש והמים החמים שלכם.הלימון יעזור להפחית את הגירוי וגם יעניק לתערובת טעם נחמד.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.

ניתן להשתמש בג’ינג’ר במגוון דרכים.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר במים ואז להוסיף דבש ומיץ לימון.אתה יכול גם להכין משחה על ידי ערבוב קצת ג’ינג’ר מגורד טרי עם דבש ומריחה אותו על גרונך.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.זה ידוע גם בזכות תכונותיו הנוגדי חמצון, שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את חומרת השיעול שלך.

כדי להפיק את המרב מהכורכום, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת אבקת כורכום במים ואז להוסיף דבש ומיץ לימון.אתה יכול גם להוסיף קצת כורכום מגורד טרי לתערובת הדבש והמים החמים שלך.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

כדי להפיק את המרב מחומץ תפוחים, עליכם לערבב אותו עם מים חמים ולשתות אותם לאט.המים החמים יסייעו להרגיע את גרונכם, ואילו חומץ התפוחים יכוון אותו ויסייע בהפחתת הגירוי.

5.מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.

כדי להפיק את המרב ממי מלח, כדאי לערבב אותם עם מים חמים ולגרוס אותם כמה דקות.המים החמים יסייעו להרגיע את גרונכם, בעוד שהמלח יסייע בהפחתת דלקת וגירוי.

6.מנטה

מנטה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.

כדי להפיק את המרב מנטה, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת עלי מנטה במים ואז להוסיף דבש ומיץ לימון.אתה יכול גם להוסיף כמה עלי מנטה קצוצים טריים לתערובת הדבש ולמים החמים שלך.

טיפ:

לקבלת הקלה נוספת, תוכלו להוסיף קצת ג’ינג’ר וכורכום מגורר טרי לתערובת הדבש והמים החמים שלכם.הג’ינג’ר והכורכום יסייעו בהפחתת דלקת וגירוי, ואילו דבש ומיץ הלימון יסייעו בציפוי הגרון ולספק טעם נחמד.

מסקנה

ששת התרופות הסבתות ללא מרשם פופולריות בין כל הגילאים וניתן להשתמש בהן כדי לקבל הקלה מהשיעול שלך.מדבש למנטה, לכל אחד מהתרופות הללו יש יתרונות ייחודיים משלו ויש להשתמש בהם כראוי על מנת להפיק מהם את המרב.

אם אתה מסתכללהקלה על שיעול, נסה את אחד מהתרופות הסבתות האלה.עם שימוש נכון בסעדים אלה, תוכל לקבל את ההקלה הדרושה לך.

תרופות טבעיות אחרות להקלה בשיעול

כאשר לא מקל על שיעול בקלות, תרופות טבעיות הן אפשרות נהדרת.ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה משיעול ללא שימוש בתרופות מרשם.תרופות אלה יכולות לשמש מבוגרים וילדים כאחד, והם עשויים אפילו להיות יעילים יותר מתרופות ללא מרשם.

שתיית נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים, כמו תה צמחים, מרק צלול או מים חמים עם דבש, יכולה לעזור להקל על שיעול על ידי שחרור הריר ומתן הקלה מעומס.נוזלים חמים עוזרים גם לשמור על גרון לח ויכולים לספק הקלה משיעול יבש ומעצבן.חשוב לציין כי נוזלים אלה לא צריכים להיות חמים בהתחממות, מכיוון שהם יכולים לגרום לכוויות בגרון.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להקל על שיעול על ידי הפחתת דלקת והרדת ריר.להכנת גרגר מלח, מערבבים ¼ כפית מלח לכוס של 8 גרם מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז ירק את הפיתרון החוצה.חשוב לציין כי אסור להשתמש בתרופה זו על ידי ילדים מתחת לגיל שש.

שימוש בשמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה טבעית פופולרית להקלה בשיעול.שמנים אלה מדוללים בדרך כלל בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, ואז מורחים על החזה או בגרון.שמנים אתריים פופולריים להקלה על שיעול כוללים אקליפטוס, מנטה, לבנדר ושמן עץ התה.חשוב לציין כי יש להשתמש בשמנים אתרים בזהירות, מכיוון שהם יכולים לגרום לגירוי בעור ואין להשתמש בהם על ילדים מתחת לגיל שניים.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית להקלה בשיעול.נמצא כי הוא יעיל יותר מאשר מדכאי שיעול ללא מרשם להפחתת התדירות וחומרת השיעול.יש להשתמש בדבש בזהירות, מכיוון שאסור לתת לו לילדים מתחת לגיל אחד.חשוב גם לציין כי אין לבשל דבש, מכיוון שזה יכול להרוס את תכונותיו המועילות.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות להקלה על שיעול?

ת: כמה תרופות טבעיות להקלה על שיעול כוללות שתיית נוזלים חמים, גרגלים עם מי מלח, שימוש בשמנים אתרים ולקיחת דבש.

ש: האם תרופות טבעיות בטוחות לילדים?

ת: תרופות טבעיות הן בדרך כלל בטוחות לילדים, עם זאת, בחלק מהתרופות יש מגבלות גיל.לדוגמה, אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד ואין להשתמש בשמנים אתרים על ילדים מתחת לגיל שניים.חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני שתתן תרופה טבעית כלשהי לילד.

לסיכום, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה משיעול ללא שימוש בתרופות מרשם.תרופות אלה יכולות לנוע בין שתיית נוזלים חמים ועד שימוש בשמנים אתרים, וחלקם עשויים אפילו להיות יעילים יותר מתרופות ללא מרשם.חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני שתתן תרופה טבעית לילד, מכיוון שלסעדים מסוימים יש מגבלות גיל.הקלה בשיעול אפשרית ללא צורך בתרופות מרשם, ותרופות טבעיות יכולות לספק פיתרון יעיל ובטוח.

למי שמחפש הקלה משיעול, ישנם מספר תרופות לסבתא ללא מרשם שעשויות לספק הקלה.תרופות טבעיות פופולריות כוללות שתיית נוזלים חמים, גרגר עם מי מלח, שימוש בשמנים אתרים ולקיחת דבש.סעדים אלה בטוחים למבוגרים וילדים כאחד, ואף עשויים להיות יעילים יותר מתרופות ללא מרשם.עם התרופה הנכונה, הקלה משיעול אפשרית ללא צורך בתרופות מרשם. wikipedia.org מספק מידע נוסף על הקלה בשיעול – 6 תרופות סבתות ללא מרשם פופולריות בין כל הגילאים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן