דף הבית » תרופות סבתא » הקאות ושלשול – 16 תרופות סבתות זולות ושימושיות
ddadddaa ddadcdaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa ddadde

הקאות ושלשול – 16 תרופות סבתות זולות ושימושיות

הקאות ושלשול: 16 תרופות סבתות זולות ושימושיות

הקאות ושלשולים הם שתי הדרכים הנפוצות ביותר של הגוף להתמודד עם משהו שהוא לא אוהב.אמנם תסמינים אלה יכולים להוות סימן למחלה קשה, אך הם יכולים להיגרם גם על ידי משהו פשוט כמו באג בקיבה או הרעלת מזון.הם יכולים להיגרם גם כתוצאה ממתח וחרדה, מה שעלול להיות קשה מאוד לטפל בהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להקל על התסמינים הללו.

באופן מסורתי, סבתות העבירו תרופות לאורך דורות להתמודדות עם מחלות נפוצות כמו הקאות ושלשול.להלן 16 תרופות זולות ושימושיות שתוכלו לנסות בבית.

H2: תרופות לשלשול

שלשול הוא סימפטום שכיח להרעלת מזון, באג בטן או אפילו לחץ.להלן כמה תרופות של סבתא לטיפול בשלשול:

• שתו הרבה נוזלים.זה אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להקל על השלשול.מים, מרקים ברורים ומשקאות ספורט הם כל אפשרויות טובות.הימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את התייבשות.

• אכלו ארוחות קטנות ותכופות.אכילת מספר ארוחות קטנות ביום תעזור לכם לקבל את התזונה הדרושה לכם מבלי להכריע את מערכת העיכול שלכם.

• הימנע ממוצרי חלב.מוצרי חלב יכולים להחמיר שלשול, ולכן עדיף להימנע מהם לכמה ימים.

• נסה פרוביוטיקה.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר איזון בריא למערכת העיכול שלך.חפש פרוביוטיקה ביוגורט, מזון מותסס ותוספי מזון.

• נסה תרופה ללא מרשם.אם השלשול שלך חמור, תרופה ללא מרשם כמו לופרמיד יכולה לעזור להאט אותו.

H2: תרופות להקאות

הקאות יכולות להיגרם על ידי דברים רבים, כולל הרעלת מזון, באג בטן או לחץ.להלן כמה תרופות של סבתא לטיפול בהקאות:

• שתו הרבה נוזלים.שתיית שפע נוזלים תעזור להחליף את הנוזלים שגופך איבד בגלל הקאות.מים, מרקים ברורים ומשקאות ספורט הם כל אפשרויות טובות.הימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את התייבשות.

• נסה ארוחות קטנות ותכופות.אכילת מספר ארוחות קטנות ביום יכולה לעזור לך לקבל את התזונה הדרושה לך מבלי להכריע את מערכת העיכול שלך.

• הימנע ממוצרי חלב.מוצרי חלב יכולים להחמיר הקאות, ולכן עדיף להימנע מהם לכמה ימים.

• נסה ג’ינג’ר.ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לבחילה.נסה לשתות תה ג’ינג’ר או לאכול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.

• נסה תרופה ללא מרשם.אם הקאות שלך חמורות, תרופה ללא מרשם כמו Meclizine יכולה לעזור להפחית אותה.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים הקאות קשה או שלשול, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי.תסמינים אלה יכולים להוות סימן למצב בסיסי רציני, וקנה רפואי מהיר יכול לעזור להבטיח שתקבל את הטיפול הדרוש לך.

בימים שחלפו, לסבתות היו סעדים מנוסים ואמיתיים משלהם לטיפול בהקאות ושלשול.תרופות אלה פשוטות, זולות ולעתים קרובות יעילות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתות המשמשות לטיפול בהקאות ושלשול:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה או בצורה כמוסה.יש אנשים שמגלים שזה עוזר להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.זנגביל יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה והקאות.ההערכה היא כי תה קמומיל יכול לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה והקאות.ההערכה היא כי חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

4.מנטה

מנטה הוא שחרור פופולריY לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה או בצורה כמוסה.יש אנשים שמגלים שזה עוזר להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.ניתן להשתמש במנטה גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

5.מי לימון

מי לימון מי לימון הם תרופה ביתית פופולרית לבחילה והקאות.ההערכה היא כי מי לימון יכולים לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

6.יוגורט

יוגורט הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כחטיף או בצורת קפסולה.יש אנשים שמגלים שזה עוזר להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.ניתן להשתמש ביוגורט גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

7.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם תרופה פופולרית לבחילות והקאות.ניתן לצרוך אותם כתוסף או בצורה מזון.יש אנשים שמגלים שזה עוזר להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.ניתן להשתמש בפרוביוטיקה גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

8.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כממתיק או בצורת קפסולה.יש אנשים שמגלים שזה עוזר להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.ניתן להשתמש בדבש גם כדי לסייע בהפחתת תסמיני השלשול.

שאלות נפוצות על הקאות ושלשול

ש: מהם הסימפטומים של הקאות ושלשול?

הסימפטומים של הקאות ושלשול כוללים בחילה, כאבי בטן, התכווצויות ושרפרפים רופפים או מימיים תכופים.במקרים מסוימים, הסימפטומים עשויים לכלול גם חום, כאב ראש והתייבשות.

ש: מה עלי לעשות אם יש לי הקאות ושלשול?

אם אתה חווה הקאות ושלשול, חשוב להישאר לחות.שתו שפע נוזלים כדי להחליף את הנוזלים שאבדו בגלל הקאות ושלשול.חשוב גם לנוח ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת.אם הסימפטומים שלך חמורים או אם אינך מצליח לשמור על נוזלים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

מסקנה

הקאות ושלשול יכולים להיות לא נעימים, אך ישנם כמה תרופות פשוטות וזולות שסבתות נהגו לטפל בתסמינים אלה.זנגביל, תה קמומיל, חומץ תפוחים, נענע, מי לימון, יוגורט, פרוביוטיקה ודבש הם כולם תרופות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות, כמו גם להפחית את תסמיני השלשול.אם הסימפטומים שלך חמורים או אם אינך מצליח לשמור על נוזלים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

לסיכום, הקאות ושלשול יכולים להיות לא נעימים, אך ישנם כמה תרופות פשוטות וזולות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך שנים רבות והן יכולות להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לעזור להיפטר מהתסמינים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן