דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן ושלשול – 13 תרופות סבתות יעילות ופופולריות בין כל הגילאים
dbddd dddf ddadcdaddc  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa d

כאבי בטן ושלשול – 13 תרופות סבתות יעילות ופופולריות בין כל הגילאים

כאבי בטן ושלשול: 13 תרופות של סבתא אפקטיבית ופופולרית בין כל הגילאים

מרגיש קצת כבוי?האם יש לך כאב בטן או שלשול?סבתות סיפקו לנו תרופות ביתיות במשך דורות רבים, ורבים מהתרופות הללו עדיין פופולריות בכל הגילאים כיום.החל בתה צמחים ועד פרוביוטיקה, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של כאב בטן או שלשול.להלן 13 מהתרופות היעילות והסבתות הפופולריות ביותר לכאבי בטן ושלשול.

H2: תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להרגיע בטן מוטרדת.תה קמומיל, ג’ינג’ר, מנטה ותה שומר הם כולם תרופות טבעיות פופולריות לכאבי בטן ושלשול.לכל עשבי התיבול הללו יש תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את מערכת העיכול.הקפידו לתלול את תה הצמחים שלכם לפחות 10 דקות כדי להשיג את התועלת ביותר.לקבלת הקלה נוספת, נסה להוסיף כפית דבש או קצת לימון לתה שלך.

H2: חומץ תפוחים גולמי

חומץ תפוחים גולמי (ACV) הוא תרופה ביתית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.זה עוזר להחזיר את איזון החומציות בבטן, מה שיכול לעזור להפחית תסמינים כמו בחילה וריפלוקס חומצי.נסה לערבב 1-2 כפות ACV גולמי עם כוס מים חמים ולשתות אותם לפני הארוחות.

H3: טיפ ייחודי ומועיל: לתוספת הקלה, הוסף כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתערובת ה- ACV שלך.

H2: פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים המועילים לבריאות הבטן.הם יכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים במערכת העיכול שלך, מה שיכול לעזור להקל על תסמינים של כאבי בטן ושלשול.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה במזונות רבים, כמו יוגורט, קפיר וירקות מותססים.אתה יכול גם ליטול תוספי פרוביוטיקה כדי לעזור בשיפור בריאות הבטן שלך.

H2: ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש הרבה תכונות ריפוי שיכולות לעזור להרגיע בטן מוטרדת.זה יכול לעזור להפחית בחילות, נפיחות וקלקוליות.נסה לשתות תה ג’ינג’ר, להוסיף ג’ינג’ר טרי לאוכל שלך, או לקחת תוספי ג’ינג’ר.

H2: זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.זרעים אלה מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית כאבי בטן ואי נוחות.נסה ללעוס על כפית זרעי שומר או לשתות תה שומר.

H2: שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.שורש ליקוריץ מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להרגיע בטן מוטרדת.אתה יכול למצוא שורש ליקריץ בצורות רבות, כמו כמוסות, תה ותמיכות.

H2: שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש הרבה תכונות ריפוי שיכולות לעזור להרגיע בטן מוטרדת.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת, להפחית בחילה ולשפר את העיכול.נסה לקחת כף שמן קוקוס לפני הארוחות כדי לעזור להפחית כאבי בטן ואי נוחות.

H2: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.זה יכול לעזור להפחית ריפלוקס חומצה וקלקוליות.נסה לערבב 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ולשתות אותה לפני הארוחות.

H2: מנטה

מנטה יכולה להיות תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.זה יכול לעזור להפחית בחילות, נפיחות וקלקוליות.נסה לשתות תה מנטה או לקחת כמוסות מנטה לפני הארוחות.

H2: אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להרגיע בטן מוטרדת.נסה לשתות תה חלקלקים או לקחת כמוסות אלם חלקלקות לפני הארוחות.

H2: קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.זה יכול לעזור להפחית בחילות, נפיחות וקלקוליות.נסה לשתות תה קינמון או להוסיף כפית קינמון לאוכל שלך.

H2: כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את האינפליקטחימום וכאב בבטן.נסה לשתות תה כורכום או להוסיף כפית כורכום לאוכל שלך.

H2: יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בטן ושלשול.הוא מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים במערכת העיכול שלך.נסה לאכול יוגורט רגיל, לא ממותק או להוסיף

גורמים נפוצים לכאבי בטן ושלשול

כאבי בטן ושלשול יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו הרעלת מזון, וירוס או אפילו לחץ.על מנת לטפל בבעיה, חשוב לזהות את הסיבה הבסיסית.זה נכון במיוחד לילדים, שאולי לא יוכלו לתאר במדויק את הסימפטומים שלהם.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא יעילות ופופולריות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של כאבי בטן ושלשול.

הסעדים של סבתא לכאבי בטן ושלשול

1.תה קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן ושלשול, כפי שידוע כי הוא מרגיע את הקיבה ומסייע בהפחתת הדלקת.להכנת כוס תה קמומיל, תלולה 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי בטן ושלשול, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת בחילות ונפיחות.להכנת כוס תה ג’ינג’ר, תלולה 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

3.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.אכלו כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.אם אתה לא אוהב את הטעם של יוגורט רגיל, אתה יכול להוסיף קצת דבש או פרי כדי להפוך אותו לחידה יותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה טבעית לכאבי בטן ושלשול.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים לכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן ושלשול.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

6.תה מנטה

מנטה היא תרופה פופולרית לכאבי בטן ושלשול, מכיוון שהיא עוזרת להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.להכנת כוס תה נענע, תלולה 1 כפית עלי נענע מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

7.תה זרעי שומר

שומר הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן ושלשול, מכיוון שהוא עוזר להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.להכנת כוס תה שומר, תלולה 1 כפית זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

8.מי לימון

לימון הוא מקור נהדר לאלקטרוליטים, שיכול לעזור להחזיר את מאזן הנוזלים בגוף.להכנת כוס מי לימון, סחטו את המיץ של 1 לימון לכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

9.תה קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן ושלשול, מכיוון שהיא עוזרת להרגיע את הבטן ולהפחית את הדלקת.להכנת כוס תה קינמון, תלולה 1 כפית קינמון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

10.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי בטן ושלשול.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומרחים על האזור המושפע למשך 10 דקות.עשו זאת 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

11.מי מלח

מי מלח הם מקור נהדר לאלקטרוליטים, שיכולים לעזור להחזיר את איזון הנוזלים בגוף.להכין כוס מלח ווהter, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

12.מי אורז

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן