דף הבית » תרופות סבתא » הקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא טבעית ובריאה
ddadddaa dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa ddda

הקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא טבעית ובריאה

הקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא טבעית ובריאה
הקאות, המכונה גם Emesis, היא סימפטום שכיח אצל ילדים.אמנם זה יכול להיות סימן למחלה או זיהום קשה, אך זה יכול להיגרם גם על ידי משהו פשוט כמו לאכול יותר מדי או לשתות מהר מדי.אמנם חשוב לדעת מתי לפנות לייעוץ רפואי, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ובריאות בהן סבתות משתמשות במשך דורות כדי לעזור לקטנטנים שלהן להרגיש טוב יותר.

H2 – מנוחה והתייבשות
אחד הדברים החשובים ביותר לעשות כאשר ילדכם מקיא הוא להבטיח שהם מקבלים מספיק מנוחה והתייבשות מחדש.וודא שילדך שותה שפע נוזלים, רצוי מים או משקה מושקע אלקטרוליטים.אם הקאות נמשכות, התייעץ עם הרופא שלך.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר כבר מזמן היה תרופה לבחילות והקאות, והוא ידוע בהשפעותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.נסה להוסיף ג’ינג’ר טרי או אבקה לאוכל של ילדך או להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים.

H3 – טיפ: אם ילדכם לא אוהב את טעם הג’ינג’ר, נסו להוסיף קצת דבש או לימון לתה.

H2 – אקופרסורה
אקופרסורה היא סוג של רפואה סינית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים להקלה על בחילות והקאות.הפעלת לחץ עדין על נקודת P6, הממוקמת על שורש כף היד הפנימי שלושת רוחבי אצבעות מבסיס כף היד, יכולה לעזור להפחית את הבחילות והקאות.

H2 – מנטה
למנטה יש השפעה מרגיעה ומרגיעה על הבטן, ויכולה לעזור להפחית את הבחילות והקאות.נסה להכין תה מעלי מנטה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

H2 – שומר
שומר הוא תרופה מסורתית לבחילות והקאות, והוא ידוע בהשפעותיו האנטי דלקתיות והפנימוסודיות.נסה להוסיף כמה טיפות שמן אתרי שומר למי האמבט של ילדך או להכין תה על ידי הרתחת כמה כפיות זרעי שומר בכוס מים.

H2 – קמומיל
קמומיל הוא סיוע בעיכול ידוע, והוא תרופה מסורתית לבחילה והקאות.נסה להכין תה עם פרחי קמומיל ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

H2 – לימון
לימון הוא תרופה מסורתית לבחילות והקאות, והוא ידוע בהשפעותיו האנטי-פסמודיות והאנטי דלקתיות.נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לימון למי האמבט של ילדך או להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות לימון בכוס מים.

חלק שני: תרופות ביתיות להקאות בילדים

הקאות היא תגובה טבעית של הגוף כאשר הוא צריך להיפטר ממשהו שהוא לא רוצה.אצל ילדים זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו נגיף, הרעלת מזון או מחלת תנועה.אמנם זה יכול להיות לא נעים, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית ובריאה שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות ולעזור לילדכם להרגיש טוב יותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור ליישב בטן מוטרדת.זה יכול להילקח כשורש טרי, מבושל לתה, או לאכול בצורה של סוכריות.על פי ההערכה, ג’ינג’ר עוזר להקל על בחילות והקאות על ידי הרגעת מערכת העיכול.

PEPPERMINT

בדומה לג’ינג’ר, PepperMint שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת.זה יכול להילקח כעשב טרי, לבשל לתה או להילקח בצורה קפסולה.על פי ההערכה, מנטה עוזרת להפחית את תחושת הבחילה והקאות על ידי הרגעת שרירי הקיבה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי הנמצא בשימוש נרחב כדי להקל על מחלות רבות ושונות.זה יכול להילקח כעשב טרי, לבשל לתה או להילקח בצורה קפסולה.על פי ההערכה, קמומיל מסייע בהפחתת תחושת הבחילה והקאות על ידי הרגעת מערכת העיכול.

לימון

לימון הוא פרי הדר ששימש במשך מאות שנים כדי להקל על מחלות רבות ושונות.ניתן לקחת אותו כפירות טריים, לבשל לתה או להילקח בצורה מיץ.על פי ההערכה, לימון מסייע בהפחתת תחושת הבחילה והקאות על ידי הרגעת הקיבה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שהייתהמשמש במשך מאות שנים כדי לעזור ליישב בטן מוטרדת.זה יכול להילקח כחומץ גולמי, להתבשל לתה או להילקח בצורה כמוסה.על פי ההערכה, חומץ תפוחים מסייע בהפחתת תחושת הבחילה והקאות על ידי סיוע בעיכול ואיזון ה- pH בבטן.

שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי להקל על מחלות רבות ושונות.זה יכול להילקח כעשב טרי, לבשל לתה או להילקח בצורה קפסולה.על פי ההערכה, שומר מסייע בהפחתת תחושת הבחילה והקאות על ידי הרגעת מערכת העיכול.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע ביישוב בטן מוטרדת.זה יכול להילקח כשורש טרי, מבושל לתה, או להילקח בצורת קפסולה.על פי ההערכה, שורש ליקוריץ עוזר להפחית את תחושת הבחילה והקאות על ידי הרגעת מערכת העיכול.

סיכום

הקאות בילדים יכולות להיות לא נעימות, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית ובריאה שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות.תרופות ביתיות אלה כוללות ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל, לימון, חומץ סיידר תפוחים, שומר ושורש ליקריץ.כל אחד מהתרופות הללו יכול להילקח כעשב טרי, לבשל לתה או להילקח בצורה קפסולה.בשימוש נכון, תרופות אלה עשויות לעזור להפחית את תחושת הבחילה והקאות ולעזור לילדכם להרגיש טוב יותר.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר להקאות בילדים?

התרופות הביתיות הטובות ביותר להקאות בילדים הם ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל, לימון, חומץ סיידר תפוחים, שומר ושורש ליקוריץ.כל אחד מהתרופות הללו יכול להילקח כעשב טרי, לבשל לתה או להילקח בצורה קפסולה.

האם תרופות ביתיות אלה בטוחות לילדים?

כן, הסעדים הביתי האלה בטוחים לילדים, אך חשוב להתייעץ עם הרופא של ילדכם לפני שתעניקו להם תרופה או תוסף חדשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן