דף הבית » תרופות סבתא » הקאות בהריון – 4 תרופות של סבתא טבעית שכדאי לדעת
ddadddaa dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa dadbd

הקאות בהריון – 4 תרופות של סבתא טבעית שכדאי לדעת

הקאות בהריון – 4 תרופות של סבתא טבעית שכדאי לדעת
מחלת בוקר משפיעה על עד 85% מהנשים בהריון ויכולה להוות סימפטום מאתגר להתמודד איתו.אמנם הגורמים לחולי בוקר עדיין אינם מובנים היטב, אך נחשבים קשורים לתגובת הגוף לשינויים ההורמונליים הקשורים להריון.נשים רבות פונות לתרופות טבעיות כדי להקל על הבחילה והקאות הקשורות למחלת בוקר.להלן ארבע תרופות של סבתא טבעית שכדאי לדעת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר למחלות בוקר בגלל יכולתו להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות, כולל ג’ינג’ר טרי או כבוש, תה ג’ינג’ר או כמוסות ג’ינג’ר.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שנטילת תוספי ג’ינג’ר, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתופעות לוואי אחרות.

מנטה

מנטה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו במגוון צורות, כולל עלים טריים או יבשים, תה או שמנים אתרים.ניתן להוסיף נענע גם לאוכל או שתייה לטעם מרענן ומרטיב בחילה.

טיפ:

כדי להפיק את המרב מנטען, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לכוס מים ולשתות אותו לאורך כל היום.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.הוכח כי האקופרסורה היא דרך יעילה להפחתת בחילות והקאות במהלך ההיריון.אחת הנקודות המכוונות בדרך כלל להקלה בבחילה נמצאת בחלק הפנימי של פרק כף היד.כדי למרוח אקופרסורה על נקודה זו, השתמש באגודל ובאצבעך כדי למרוח לחץ עדין למשך מספר דקות.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילות והקאות.ניתן לצרוך את קמומיל בצורת תה או לקחת כתוסף.זה עשוי לעזור להפחית בחילות והקאות על ידי הרגעת מערכת העיכול והפחתת הלחץ.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לדבר עם הרופא שלכם לפני שתנסו תרופות טבעיות כדי להבטיח שהם לא יפריעו לתרופות שאתם נוטלים או יגרמו לבעיות אחרות.בעוד שתרופות טבעיות אלה עשויות לעזור להקל על תסמיני מחלת הבוקר, אם הקאות נמשכות חשוב לפנות לטיפול רפואי.

מה גורם להקיא בהריון?

הקאות בהריון היא התרחשות שכיחה, ויש מגוון סיבות.שינויים הורמונליים, מחלת בוקר, סלידות מזון ושינויים תזונתיים עלולים לגרום לבחילות והקאות במהלך ההיריון.חשוב להכיר בכך שהקאות יכולות להוות סימן למצב חמור יותר, כמו היפרמזיס Gravidarum, ולפנות לייעוץ רפואי אם הוא נמשך.

4 הסעדים של סבתא טבעית שכדאי לדעת

עבור מקרים קלים עד בינוניים של הקאות בהריון, ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות שעדיין כדאי לשקול כיום.

  • ג’ינג’ר. זנגביל ניתן לקחת במגוון צורות, כולל תה, כמוסות ואפילו ג’ינג’ר אייל.הוכח כי הוא מפחית בחילות והקאות, ובדרך כלל הוא בטוח לנשים בהריון.
  • קמומיל. קמומיל הוא הרגעה קלה ומשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה, או לקחת אותו בכמוסות.
  • אקופרסורה. יישום לחץ על נקודת האקופרסורה P6 (או Neiguan) יכולה לעזור להפחית את הבחילה והקאות.נקודה זו ממוקמת בחלק הפנימי של פרק כף היד, שלושת רוחב אצבעות למעלה מהקמט.
  • שינויים תזונתיים. ביצוע שינויים בתזונה, כמו אכילת ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר והימנעות ממזון שמנוני או חריף, יכול לעזור להפחית את הבחילות והקאות בהריון.

האם תרופות טבעיות בטוחות?

תרופות טבעיות הן Genנחשב באופן מוחלט לבטוח לנשים בהריון, אך חשוב לדבר עם נותן שירותי בריאות לפני שתנסה תרופות חדשות.ידוע כי כמה תרופות צמחיות, כולל ג’ינג’ר וקמומיל, מקיימות אינטראקציה עם תרופות, ויש להשתמש בהן בזהירות.חשוב גם להכיר בכך שתרופות טבעיות עשויות אינן יעילות עבור כל הנשים, וכי הקאות עשויות להוות סימן למצב חמור יותר הדורש טיפול רפואי.

שאלות נפוצות

  • ש: האם הקאות בהריון תקין?

    ת: הקאות שכיחות בהריון, ונגרמת בדרך כלל כתוצאה משינויים הורמונליים, מחלת בוקר, סלידות מזון ושינויים תזונתיים.חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הקאות נמשכות.
  • ש: האם תרופות טבעיות בטוחות לנשים בהריון?

    א: תרופות טבעיות, כמו ג’ינג’ר, קמומיל ואקופרסורה, נחשבות בדרך כלל לבטוחות לנשים בהריון.עם זאת, חשוב לדבר עם נותן שירותי בריאות לפני שתנסה תרופות חדשות.

לסיכום, הקאות בהריון היא התרחשות שכיחה ויכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.תרופות טבעיות, כמו ג’ינג’ר, קמומיל ואקופרסורה, נחשבות בדרך כלל לבטוחות, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הקאות נמשכות.ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור גם להפחתת בחילות והקאות, וכדאי לשקול נשים בהריון החוות תסמינים אלה.

למידע נוסף על הקאות בהריון – 4 תרופות של סבתא טבעית שכדאי לדעת, תוכלו לבקר ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן