דף הבית » תרופות סבתא » מחלת בוקר – 8 תרופות של סבתא מומלצת ובריאה
deddcdaa dddada  daadaddaddaa dadc daddaad deddedcdadaa dddadd

מחלת בוקר – 8 תרופות של סבתא מומלצת ובריאה

מדריך של אישה בהריון למחלת בוקר: 8 תרופות של סבתא מומלצת ובריאה

הריון הוא זמן של שינוי וצמיחה, אם כי הוא יכול להגיע עם כמה תופעות לוואי לא נעימות, כולל בחילות והקאות המכונות מחלת בוקר.עבור נשים רבות, מחלת בוקר יכולה להתחיל כבר בשבוע הרביעי של ההיריון ולהימשך בשבוע ה -12, אם כי במקרים מסוימים זה יכול להימשך זמן רב יותר.זה יכול להיות קשה להתמודד עם ההתמודדות היומית של בחילה, אך ישנם כמה תרופות מועילות שיכולות לספק הקלה.סבתות המליצות עליהן במשך שנים והן נשארות פופולריות כיום.

H2 – אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אחד התרופות המומלצות ביותר למחלות בוקר הוא לאכול ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור לשמור על יציבות רמות הסוכר בדם, מה שיכול לעזור להפחית בחילה.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה בהריון, אך חשוב לכלול מזונות שקל לעיכול ולא יחמיר את מחלת הבוקר שלך.

H2 – הימנע ממאכלים ומשקאות מסוימים

מאכלים ומשקאות מסוימים יכולים להחמיר את מחלת הבוקר, ולכן חשוב להיות מודעים למה שאתה אוכל ושותה.מזונות עשירים בשומן או בסוכר, אוכל חריף, ריחות חזקים ומשקאות מוגזים יכולים כולם להחמיר את מחלת הבוקר.חשוב גם להימנע ממזונות שלא מתעכלים בקלות.

H3 – טיפ: גם אם אוכל או שתייה מסוימים לא הופכים אותך לבחילה, עדיין חשוב להימנע ממנו אם יש לו ריח או טעם לא נעים.

H2 – ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה והוא תרופה פופולרית למחלת בוקר.ניתן לצרוך ג’ינג’ר במגוון צורות, כמו תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או כמוסות ג’ינג’ר.ניתן לאכול אותו גם גולמי או מבושל באוכל.

H2 – ויטמין B6

ויטמין B6 הוא חומר מזין חשוב לנשים בהריון ויכול לעזור להפחית את מחלת הבוקר.ניתן למצוא ויטמין B6 במזונות כמו אגוזים, שעועית, דגים, ביצים ודגני בוקר מועשרים.ניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

H2 – אקופרסורה

אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.החלת לחץ על נקודות לחץ מסוימות על הגוף יכולה לעזור להקל על בחילות והקאות.חשוב להתייעץ עם דיקור מוסמך או מומחה לאקופרסורה מוסמך לפני שתנסה את התרופה הזו.

H2 – הימנע מלחץ

מתח יכול להחמיר את מחלת הבוקר, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ.יוגה, מדיטציה וטכניקות הרפיה אחרות יכולות להועיל בהפחתת הלחץ.חשוב גם להשיג מספיק מנוחה ולקחת הפסקות מהעבודה או פעילויות אחרות בעת הצורך.

H2 – מנטה

מנטה היא תרופה פופולרית נוספת למחלת בוקר.ניתן לצרוך אותו בצורת תה מנטה או כמוסות שמן מנטה.הניחוח של מנטה יכול להועיל גם בהפחתת הבחילה.

H2 – שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל מחלת בוקר.ניתן לצרוך שומר בצורה של תה או תמיסה.ניתן לאכול אותו גם גולמי או מבושל באוכל.

H2 – לימון

לימון הוא תרופה פופולרית למחלת בוקר.הניחוח של הלימון יכול לעזור להפחית את הבחילה, כמו גם ללגום על כוס מי לימון.ניתן להשתמש בלימון גם בבישול כדי לסייע בהפחתת הבחילה.

הריון יכול להיות תקופה מרגשת, אך זו יכולה להיות תקופה קשה להתמודד עם מחלת בוקר.אמנם חשוב לדבר עם הרופא שלך על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבורך, אך הסעדים של סבתא המומלצים הללו יכולים להועיל בהקלה ממחלת הבוקר.

הסעדים של סבתא למחלת בוקר

מחלת בוקר היא בעיה שכיחה עבור נשים בהריון רבות.זו יכולה להיות חוויה לא נעימה, אבל זה לא חייב להיות.סבתות רבות, במשך דורות, משתמשות בתרופות טבעיות כדי להקל על תסמיני מחלת הבוקר.להלן 8 תרופות של סבתא מומלצת ובריאה למחלת בוקר.

1.ג’ינג’ר

gאינגר שימש זה מכבר כדי להקל על בחילות והקאות.ניתן לקחת אותו בצורות רבות, כמו תה, כמוסות או לעיסה.עדיף לקחת את זה בבוקר לפני הארוחות.אתה יכול גם למצוא סוכריות על מקל ג’ינג’ר בחנויות מזון בריאות רבות.

2.מנטה

ניתן להשתמש ב

מנטה בצורות רבות כדי לעזור להפחית את מחלת הבוקר.זה יכול להילקח כתה, או בצורה כמוסה.ניתן להוסיף גם שמן מנטה לאמבטיה חמה או לרקמה ולשאוף כדי לעזור להקל על בחילות.

3.Acupressure

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך ביישום לחץ על נקודות לחץ ספציפיות על הגוף.החלת לחץ על נקודת הנייגואן (P6) בחלק הפנימי של פרק כף היד יכולה לעזור להפחית את מחלת הבוקר.עדיף לעשות זאת מספר פעמים ביום.

4.ויטמין B6

ידוע ש

ויטמין B6 מסייע בהפחתת מחלת הבוקר.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או במזונות כמו בננות, תפוחי אדמה, זרעי חמניות ושיבולת שועל.עדיף לקחת את זה בבוקר לפני הארוחות.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית עדינה כמו הליכה, יוגה או שחייה יכולים לעזור להפחית את מחלת הבוקר.פעילות גופנית מסייעת להפחתת רמות הלחץ ומשחררת אנדורפינים שיכולים לעזור להפחית בחילה.

6.הידרציה

להישאר לחות הוא חיוני להפחתת מחלת הבוקר.שתיית שפע נוזלים לאורך היום תעזור לשטוף רעלים ולשמור על גופך מתפקד במיטבו.עדיף להימנע מקפאין ואלכוהול מכיוון שאלו יכולים להחמיר את הבחילה.

7.ארומתרפיה

ניתן להשתמש ב

ארומתרפיה כדי לעזור להפחית את מחלת הבוקר.שמנים אתרים מסוימים, כמו מנטה או ג’ינג’ר, יכולים לעזור להפחית את הבחילה.ניתן להוסיף את השמנים למפזר או לאמבט חם ושאיפה.

8.דיאטה

אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום יכולה לעזור להפחית את מחלת הבוקר.חשוב להימנע מאוכל שמנוני או חריף, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את הבחילה.אכילת מזון רגיל, תפל כמו קרקרים, טוסט או יוגורט רגיל יכולה לעזור ליישב בטן מוטרדת.

מסקנה

מחלת בוקר יכולה להיות חוויה לא נעימה, אבל זה לא חייב להיות.סבתות רבות, במשך דורות, משתמשות בתרופות טבעיות כדי להקל על תסמיני מחלת הבוקר.8 הסעדים המומלצים והבריאים של סבתא יכולים לעזור להפחית את מחלת הבוקר ולהפוך אותה לחוויה נעימה יותר.חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח תרופה או תוסף כלשהו.

שאלות נפוצות

ש: מהי מחלת בוקר?

ת: מחלת בוקר היא בעיה שכיחה עבור נשים בהריון רבות.זה מאופיין בבחילה והקאות ויכול להתרחש בכל שעה ביום.

ש: מהם כמה תרופות טבעיות למחלות בוקר?

א: כמה תרופות טבעיות למחלות בוקר כוללות ג’ינג’ר, מנטה, אקדח, ויטמין B6, פעילות גופנית, הידרציה, ארומתרפיה ותזונה.חשוב להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות לפני נטילת תרופה או תוסף כלשהו.

מחלת בוקר היא בעיה שכיחה עבור נשים בהריון, אבל זה לא חייב להיות.סבתות רבות, במשך דורות, משתמשות בתרופות טבעיות כדי להקל על תסמיני מחלת הבוקר.ישנם 8 תרופות של סבתא מומלצות ובריאות שיכולות לעזור להפחית את מחלת הבוקר ולהפוך אותה לחוויה נעימה יותר.אלה כוללים ג’ינג’ר, מנטה, אקופרסורה, ויטמין B6, פעילות גופנית, הידרציה, ארומתרפיה ותזונה.עם זאת, חשוב להתייעץ תמיד עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח כל אחד מהם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן