דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות – 8 תרופות סבתות מרפאות מצוינות
ddaddadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedadadddaa dedadddaddaa

הצטננות – 8 תרופות סבתות מרפאות מצוינות

לחקור את הסעדים של סבתא להצטננות

הצטננות הם נגע נפוץ, במיוחד בחודשי החורף.התסמינים יכולים לכלול אף נזלת או מחניק, כאב גרון, עיטוש, שיעול ועייפות.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו לאורך הדורות, המכונה “תרופות סבתא”.תרופות אלה משתמשות במרכיבים טבעיים ומאמינים כי הם דרכים יעילות להפחתת תסמיני קר ולהאיץ את ההחלמה.להלן 8 תרופות של סבתא מרפאת מצוינת להצטננות.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה עתיקה לגרונם וכאבים.השילוב של התכונות האנטיבקטריאליות הטבעיות של הדבש והוויטמין C שנמצא בלימונים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים מיץ לימון עם כף דבש.מערבבים אותו לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום.

2.שום

שום הוא אחד התרופות הקרות ביותר.הוא עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין C, ותרכובות אחרות המגדילות חיסון.כדי להשתמש בשום כתרופה, קוצצים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום למשך מספר ימים כדי להפחית את תסמיני הקור.

3.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.שתו את התה מספר פעמים ביום למשך מספר ימים כדי להפחית תסמיני קר.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות.כדי ליצור תרופה עם חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעם או פעמיים ביום למשך מספר ימים כדי להפחית את תסמיני הקור.

5.Steam

קיטור יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בקיטור כתרופה, מלאו קערה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשו זאת פעמיים או שלוש ביום למשך מספר ימים כדי להפחית תסמיני קור.

6.בצל ודבש

בצל ודבש הוא תרופה נוספת של גיל שיכולה לעזור להפחתת תסמיני קור.כדי להכין תרופה זו, מערבבים את המיץ מבצל אחד עם כף דבש.מערבבים אותו לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום למשך מספר ימים.

7.תה קינמון

לקינמון תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית תסמיני קר.להכנת תה קינמון, תלול כפית קינמון טחון בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.שתו את התה פעמיים ביום למשך מספר ימים כדי להפחית תסמינים קור.

8.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הכאב בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.עשו זאת פעמיים או שלוש ביום למשך מספר ימים כדי להפחית את הכאב בגרון.

טיפ: הקפידו להשיג הרבה מנוחה ולשתות שפע של נוזלים כשאתם סובלים מהצטננות.

הצטננות יכולים להיות מעצבנים ולא נוחים, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.הסעדים של סבתא, כמו דבש ולימון, שום, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, אדים, בצל ודבש, תה קינמון וגרגר מים מלוחים הם כולם דרכים יעילות להפחתת תסמינים קרים.דאג להשיג הרבה מנוחה ולשתות הרבה נוזלים.

הסעדים של סבתא להצטננות

הצטננות יכולה להוות מטרד, אך למרבה המזל, הסבתות שלנו העבירו תרופות רבות שיכולות לעזור לנו לעבור אותן במהירות ובטבעיות.להלן 8 מהתרופות הטובות ביותר שנאמינו ומשמשות דורות של סבתות:

1.משקאות חמים

שותים נוזלים חמים, כמו תה, מרק אואפילו רק מים חמים יכולים לעזור לשמור על לחות הגוף ולהרגיע את כאב הגרון.משקה חם יכול גם לעזור לפנות מעברי אף ולהקל על השיעול.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה שנבדקה בזמן לכאבי גרון.פשוט מערבבים 1/4 כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות, ואז ירק אותה החוצה.

3.Steam

שימוש בקיטור יכול לעזור לפנות קטעי אף ולשחרור ריר.הרתיחו מים על הכיריים, ואז שפכו אותם לקערה ומכסים את ראשכם במגבת ליצירת אוהל.נשען מעל הקערה ונושם את הקיטור למשך 10-15 דקות.

4.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לגרון כאב.פשוט מערבבים 1 כף דבש עם כוס מים חמים ושותים אותם.לחלופין, תוכלו להוסיף כפית דבש לכוס תה.

5.לימון

לימונים עשירים בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בהצטננות.סוחטים את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים ומוסיפים 1 כפית דבש.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף ולהפחית את הסימפטומים.אכלו 2-3 שיני שום גולמי ליום או הוסיפו אותו לבישול שלכם.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת להצטננות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאבי כאבי וכאבי ראש.שתו תה ג’ינג’ר, או מגרדים ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים.

8.שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים לעזור להפחית את העומס ולהקל על תסמיני הקור.הוסף כמה טיפות של אקליפטוס, מנטה או שמן לבנדר למפזר או לשאף קיטור ונושם באדים.

8 תרופות אלה שימשו במשך דורות והם דרך נהדרת להקל באופן טבעי את הסימפטומים הקרים.עם זאת, אם הסימפטומים חמורים או אינם משתפרים לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות להצטננות?

כמה תרופות טבעיות להצטננות כוללות שתיית נוזלים חמים, גרגרי מי מלח, שאיפת אדים, דבש, לימון, שום, ג’ינג’ר ושמנים אתרים.

סיכום

הצטננות יכולה להוות מטרד, אך למרבה המזל, הסבתות שלנו העבירו תרופות רבות לאורך הדורות שיכולים לעזור לנו לעבור אותם במהירות ובטבעיות.משקאות חמים, גרגרי מי מלח, שאיפת אדים, דבש, לימון, שום, ג’ינג’ר ושמנים אתרים הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור.עם זאת, אם הסימפטומים חמורים או אינם משתפרים לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן