דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות לילדים – 9 הסעדים של סבתא זקנה המועברים במשפחה
ddaddadaddaa dcddcdddd  ddadadddd dadc daddaad ddadad dde

הצטננות לילדים – 9 הסעדים של סבתא זקנה המועברים במשפחה

הצטננות בילדים – 9 הסעדים של סבתא עברו במשפחה
הצטננות הם בעיה נפוצה ומציפה לילדים.ההערכה היא שילד מקבל בממוצע שישה עד שמונה הצטננות בשנה.בעוד שרוב ההצטננות ייעלמו מעצמם, הם יכולים להיות די לא נוחים.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא ותיקה שהועברו דרך דורות של משפחות כדי להקל על תסמיני הצטננות בקרב ילדים.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה למחלות רבות.דבש שימושי במיוחד בטיפול בהצטננות מכיוון שיש לו תכונות אנטי בקטריאליות טבעיות ומסייע בציפוי הגרון.תן לילדך כפית דבש שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הצטננות.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו מעט מים, הוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.הוסף כפית דבש ותן לילדך שלוש פעמים ביום.

טיפ:

אם אין לך ג’ינג’ר טרי, אתה יכול להשתמש בג’ינג’ר קרקע.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית ג’ינג’ר טחון לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.

3.לימון ודבש

למיץ לימון תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ודבש עוזר לציפוי הגרון.מערבבים 1 כפית דבש עם כפית של מיץ לימון סחוט טרי ונותנים לילדכם שלוש פעמים ביום.

4.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי-ויראליות ואנטי בקטריאליות והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת.מרתיחים כמה שיני שום במים למשך 10 דקות ומסננים את המים.תן את מי השום לילדך שלוש פעמים ביום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כפית דבש ונתנו לילדכם שלוש פעמים ביום.

6.גרגר מי מלח

למי מלח יש תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין גרגר מים מלח, פשוט מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים ולגרום לילדכם לגרגר איתו.

7.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור להפחית את העומס בחזה ובגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.אפשר לילדך לשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.

8.מרק חם

מרק חם הוא דרך נהדרת לעזור להקל על תסמיני הצטננות.הכינו מרק חם עם ירקות ועשבי תיבול כמו שום, ג’ינג’ר וכורכום.

9.מנוחת מיטה

הדבר החשוב ביותר לילד עם הצטננות הוא לקבל מנוחה רבה.עודדו את ילדכם להשיג הרבה מנוחה ולהגביל את הפעילויות שלהם.

הסעדים של סבתא ותיקה אלה הועברו דרך דורות של משפחות כדי להקל על תסמיני הצטננות בקרב ילדים.בעוד שרוב הצטננות ייעלמו מעצמם, תרופות אלה יכולות לעזור להפוך את ילדכם לנוח יותר ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.זכרו, חשוב לקבל הרבה מנוחות ולהגביל פעילויות בזמן שילדכם חולה.

תרופות צמחי מרפא להצטננות אצל ילדים

תרופות צמחיות הן בחירה פופולרית לטיפול בהצטננות אצל ילדים.לא רק שהם עדינים בגוף, אלא שהם גם מלאים במרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית תסמיני הצטננות.להלן כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר שהועברו במשפחות במהלך השנים.

1.תה אקליפטוס

תה אקליפטוס הוא תרופה צמחית נהדרת להצטננות בילדים.זה יכול לעזור להפחית את העומס, לנקות ריר ולהפחית דלקת.להכנת התה, הרתיחו כוס מים והוסיפו כפית עלי אקליפטוס מיובשים.תלול את העלים למשך 5-10 דקות ואז מסננים את העלים.תן לילדך את התה פעמיים ביום עד שתסמיני הקור שככו.

2.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם תרופה קלאסית להצטננות בילדים.השילוב שלהשניים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את התרופה, מגרד כפית ג’ינג’ר טרי ומערבב אותה עם 2 כפיות דבש.תן לילדך את התערובת פעמיים ביום עד שהקור עבר.

3.סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא דרך נהדרת להגביר את מערכת החיסון של ילדכם ולהפחית את תסמיני הקור.זה יכול לעזור להפחית את העומס, להפחית את הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת הסירופ, מערבבים יחד 1 כוס מיץ סמאי, 2 כפות דבש וכפית ג’ינג’ר טחון.תן לילדך כף אחת מהסירופ פעמיים ביום עד שהקור עבר.

תרופות אחרות להצטננות בילדים

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור להפחית תסמינים קר אצל ילדים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו במשפחות במהלך השנים.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את העומס ואת הריר ברור.כדי להכין את התרופה, הביאו סיר מים לרתיחה והוסיפו 5-10 טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל ראש ילדכם ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעמיים ביום עד שתסמיני הקור שככו.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת להצטננות בילדים.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים יחד 1 כפית חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים.תן לילדך את התערובת פעמיים ביום עד שהקור עבר.

6.שום ודבש

שום ודבש הם שילוב נהדר לטיפול בהצטננות אצל ילדים.השילוב יכול לעזור להפחית תסמינים כמו גודש, שיעול וכאבי גרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים יחד 1 כפית מיץ שום וכפית דבש.תן לילדך את התערובת פעמיים ביום עד שהקור עבר.

מסקנה

הצטננות אצל ילדים יכולה להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך אותם לנוחים יותר.תרופות צמחיות כמו תה אקליפטוס, ג’ינג’ר ודבש וסירופ סמאי הם בחירות פופולריות, כמו גם תרופות אחרות כמו שאיפת קיטור, חומץ תפוחים ושום ודבש.תרופות אלה הועברו במשפחות לאורך השנים ויכולות להיות דרך נהדרת לטפל באופן טבעי בהצטננות אצל ילדים.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות להצטננות אצל ילדים?

א: ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בהצטננות אצל ילדים.תרופות צמחיות כמו תה אקליפטוס, ג’ינג’ר ודבש וסירופ סמאי הם בחירות פופולריות, כמו גם תרופות אחרות כמו שאיפת קיטור, חומץ תפוחים ושום ודבש.

סיכום

הצטננות אצל ילדים יכולה להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך אותם לנוחים יותר.תרופות צמחיות כמו תה אקליפטוס, ג’ינג’ר ודבש וסירופ סמאי הם בחירות פופולריות, כמו גם תרופות אחרות כמו שאיפת קיטור, חומץ תפוחים ושום ודבש.תרופות אלה הועברו במשפחות לאורך השנים ויכולות להיות דרך נהדרת לטפל באופן טבעי בהצטננות אצל ילדים.למידע נוסף על הצטננות ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן