דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות לילדים – 17 תרופות סבתות יעילות ומיוחדות
ddaddadaddaa dcddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa d

הצטננות לילדים – 17 תרופות סבתות יעילות ומיוחדות

הצטננות הם מחלה נפוצה אך לא נעימה הפוגעת בילדים בכל הגילאים.אמנם הצטננות בדרך כלל נפתרת בעצמם, אך ישנם תרופות מיוחדות רבות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולספק נוחות לילד חולה.להלן 17 תרופות של סבתא היעילות לטיפול בקור, בתוספת טיפ ייחודי ומועיל להורים.

מדוע סבתות יודעות הכי טוב

סבתות קיימות כבר מאות שנים ורכשו שפע של ידע על טיפול בהצטננות.רבים מהתרופות בהן השתמשו במשך דורות משמשים כיום כיום והם יעילים באותה מידה כמו תרופות מודרניות.סבתות יודעות גם שלפעמים ילדים זקוקים ליותר מסתם רפואה כדי להרגיש טוב יותר;גם הם זקוקים לטיפול מנחם ואוהב.

17 הסעדים של סבתא אפקטיבית לקרירות ילדים

1.נוזלים חמים

תרופה פשוטה להצטננות שסבתות ממליצות עליו היא נוזלים חמים.נוזלים חמים יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית את העומס ולהשאיר את ילדכם לחות.בחירות טובות של נוזלים חמים כוללות מרק, תה ומים.אם ילדכם מספיק זקן, תוכלו גם להציע מיץ חם או מים בטעם.

2.Steam

קיטור יכול לעזור לשחרר את העומס ולהפחית את הצטברות הריר.סבתות ממלאות קערה במים חמים ויילד לשבת עם ראשה מעל הקערה, מכוסה במגבת.אתה יכול גם למלא את השירותים בקיטור על ידי הפעלת מקלחת חמה למשך כמה דקות.

3.הרם את הראש

הסבתות יודעות שהעלאת ראש המיטה יכולה לעזור בגודש.ניתן לעשות זאת על ידי הנחת כמה ספרים מתחת לרגלי המיטה או שימוש בכרית כדי להציע את הראש.

4.שום

שום הוא תרופה יעילה להצטננות ששימשה במשך מאות שנים.סבתות היו מכינות לעיתים קרובות תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום במים ומוסיפות דבש למתיקות.ניתן ללגום את התה לאורך כל היום כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

5.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קרה קלאסית שבה סבתות השתמשו במשך דורות.מחקרים אף הראו שלמרק עוף יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור.

6.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות והוא תרופה נהדרת לכאבי גרון.סבתות היו מכינות לעתים קרובות משקה דבש ולימון חם כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

7.קומפרס חם

דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית את העומס ולהקל על לחץ הסינוסים.סבתות יצרו לעתים קרובות קומפרס חם על ידי השריית בד במים חמים והניחו אותו על המצח והלחיים.

8.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה יעילה לכאבי גרון.סבתות היו מכינות תערובת של מים חמים ומלח ויילד ילדם לגרוס את התערובת מספר פעמים ביום.

9.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.סבתות מבשלות לעתים קרובות תה העשוי מעשבי תיבול כמו מנטה, ג’ינג’ר וקמומיל.

10.בצל

לבצלים תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני קר.סבתות לרוב היו פורסות בצל ומניחות אותו בחדר בו הילד ישן כדי לעזור להפחית את העומס.

11.מקלחות חמות

מקלחות חמות יכולות לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.סבתות היו ממליצות לעתים קרובות להתקלח חם מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הקור.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני קור.סבתות היו מייצרות לעתים קרובות תערובת של חומץ תפוחים ודבש כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

13.אוכל פיקנטי

מזונות חריפים יכולים לעזור לפנות את העומס ולהפחית את הריר.סבתות היו ממליצות לרוב לאכול מאכלים חריפים כמו מרק אטריות עוף או צ’ילי כדי לעזור להפחית תסמינים קרים.

14.מיץ תפוזים

מיץ תפוזים הוא עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקור.סבתות היו ממליצות לרוב לשתות כוס מיץ תפוזים כדי לעזור להפחית תסמיני קר.

15.חלב

חלק 2: תרופות טבעיות להצטננות ילדים

הצטננותם של ילדים יכולה להיות מצוקה למדי עבור הקטנטנים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים.סבתות העבירו את הסעדים הביתיים שלהן במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין פופולריות ויעילות כיום.להלן 17 תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את קור הילד:

1.בקבוק מים חמים או כרית חימום

שימוש בבקבוק מים חמים או כרית חימום יכול לעזור להפחית את העומס והכאב של החזה.הניחו את בקבוק המים החמים או כרית החימום על החזה, והילד ישכב ולהירגע.החום יכול לעזור להפחית את השיעול והכאב.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי וניתן לשלב אותם כדי להכין משקה מרגיע לילד עם הצטננות.פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מיץ לימון ומים חמים, ותנו לילד מספר פעמים ביום.

3.סירופ שום

שום מכיל תכונות טבעיות אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.להכנת סירופ שום, פשוט מערבבים שתי שיני שום עם שתי כפות דבש וכוס מים אחת.מרתיחים את התערובת למשך 10 דקות ואז מסננים.תן כף אחת מהסירופ לילד מספר פעמים ביום.

4.סירופ בצל

סירופ בצל שימש במשך דורות כתרופה טבעית להצטננות.כדי להכין סירופ בצל, מערבבים כוס בצל מגורד עם כוס דבש אחת וכוס מים אחת.מרתיחים את התערובת למשך 10 דקות ואז מסננים.תן כף אחת מהסירופ לילד מספר פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש שימשו שניהם במשך מאות שנים כתרופות טבעיות להצטננות.להכנת סירופ ג’ינג’ר ודבש, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.תן כף אחת מהסירופ לילד מספר פעמים ביום.

6.Steam

קיטור יכול לעזור להפחית את גודש החזה ולנקות את מעברי האף.כדי להשתמש בקיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש והקערה, והילד נשאף את הקיטור למשך 10 דקות.

7.כורכום וחלב

כורכום וחלב יכולים לעזור להפחית תסמינים קרים כמו שיעול וגודש.להכנת כורכום וחלב, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.תן את התערובת לילד מספר פעמים ביום.

8.מרק עוף

מרק עוף משמש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות.השילוב של הנוזל החם והחומרים המזינים מהעוף יכול לעזור להפחית את השיעול והגודש.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני קר.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ותנו אותו לילד מספר פעמים ביום.

10.תה קינמון

תה קינמון יכול לעזור להפחית את השיעול והגודש.להכנת תה קינמון, הוסף כפית אחת של אבקת קינמון לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.תן את התה לילד מספר פעמים ביום.

11.שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות טבעיות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקור.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, הוסף כמה טיפות לקערת מים חמים ולגרום לילד לשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני קר.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, מערבבים כפית אחת של אבקת ליקריץ בכוס מים חמים והעניקו אותו לילד מספר פעמים ביום.

13.תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית את השיעול והגודש.להכנת תה מנטה, הוסף כפית אחת של עלי מנטה לכוס מים חמים ותן לו תלול ל -10דקות.תן את התה לילד מספר פעמים ביום.

14.זרעי חילבה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן