דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות בילדים – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

הצטננות בילדים – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

הצטננות בילדים – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה
הצטננות הם המחלה השכיחה ביותר בקרב ילדים, אך ניתן לנהל אותם גם בעזרת סבתות.סבתות מציעות תרופות טבעיות במשך מאות שנים, ובמאמר זה נחקור שש מהדרכים הפופולריות והיעילות ביותר לעזור לילדכם להתאושש מהצטננות.

מתרופות ביתיות טבעיות לתרופות ללא מרשם, נבדקו תרופות אלה והוכחו כמסייעות להקל על תסמיני קור ומביאים לנוחות לילדים.נדון גם בכמה טיפים לשימוש נכון בסעדים אלה וכיצד לקבוע מתי הגיע הזמן לפנות לטיפול רפואי.

מה גורם להצטננות בקרב ילדים?

הצטננות נגרמת על ידי וירוסים, המתפשטים באמצעות מגע עם משטחים נגועים ואנשים.ילדים פגיעים במיוחד להצטננות מכיוון שלעתים קרובות הם לא רכשו חסינות לרבים מהנגיפים הגורמים להצטננות.

חשוב לזהות את הסימנים והתסמינים של הצטננות, שיכולים לכלול כאב גרון, נזלת, גודש, שיעול, עיטוש וחום.אם לילדך יש חום, חשוב לבדוק עם הרופא שלך כדי להבטיח שהחום אינו סימן למשהו רציני יותר.

6 הסעדים של סבתא מוסמכים המסייעים בשחזור

1. דבש: לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש כתרופה היא לערבב אותו עם מים חמים ולימון ולתת אותו לילדכם לשתות.

2. שום: לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להצטננות.כדי להשתמש בשום כתרופה, טחון שן שום של שום ומערבב אותו במים חמים.תן לילדך כף מהתערובת הזו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

3. מרק עוף: מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות.הנוזל החם עוזר להרגיע את כאב הגרון והחומרים המזינים במרק יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.

4. גרגר מי מלח: גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את משך הצטננות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והילדך יגרם איתו למשך 30 שניות, שלוש פעמים ביום.

5. קיטור: קוטל אמבטיה או מקלחת חמה, או שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע כאב גרון.

6. ויטמין C: ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את משך הצטננות.ניתן למצוא ויטמין C בפירות וירקות רבים, כולל תפוזים, תותים, ברוקולי ותרד.

טיפים לשימוש נכון

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולהתייעץ עם הרופא שלך אם יש לך שאלות או חששות.חשוב גם לפקח על ילדכם אחר סימנים של תגובה אלרגית או תגובה שלילית לכל אחד מהתרופות.

טיפ ייחודי ומועיל: אם ילדכם מתלונן על כאב גרון, תוכלו לנסות לתת להם ארטיק או גלידה.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולספק הקלה.

טיפים להפחתת הסיכון להצטננות אצל ילדים

הדרך הטובה ביותר למנוע הצטננות אצל ילדים היא לנקוט באמצעי מניעה כדי לוודא שהם לא נחשפים לחיידקים.להלן מספר טיפים להורים להפחתת הסיכון להצטננות אצל ילדים:

  • שטיפת יד רגילה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת התפשטות חיידקים.
  • למדו את ילדכם לכסות את הפה והאף שלהם כשהם משתעלים או מתעטשים.
  • הימנע ממגע הדוק עם אנשים חולים.
  • שימו לב לתזונה של ילדכם.וודא שהם אוכלים תזונה מאוזנת ומזינה.
  • וודא שילדך יקבל מספיק מנוחה וישנה.

6 הסעדים של סבתא מוסמכים המסייעים בשחזור

הצטננות אצל ילדים יכולה להיות חוויה לא נעימה עבור הורים וילדים כאחד.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים וסעדים שהיו אותנוED במשך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 6 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה:

1.מים חמים עם דבש

מים חמים עם דבש שימשו במשך מאות שנים להשפעותיו המרגיעות.זה יכול לעזור להקל על גרון כאב, להפחית את השיעול ולעזור לפנות את העומס.

2.טיפות אף מלח

טיפות אף מלח הן דרך נהדרת להעניק לחות במעברי האף היבשים ולעזור לשחרר ריר.הם מועילים במיוחד לתינוקות ופעוטות שהם צעירים מכדי להשתמש במזרק נורה.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לשחרר ריר ולהקל על העומס.מלאו קערה במים חמים והניחו את ראש ילדכם מעליו.מכסים את הקערה במגבת כדי ללכוד את הקיטור ולגרום לילדכם לנשום את הקיטור למשך 10-15 דקות.

4.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חשוב המסייע להגביר את מערכת החיסון.תוספי ויטמין C או מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים ואשכוליות, יכולים לעזור להפחית את משך הקור.

5.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות.הוא מכיל מגוון חומרים מזינים שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהקל על התסמינים.

6.תה ג’ינג’ר

לתה זנגביל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.זה יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.

6 הסעדים של סבתא מוסמכים אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על תסמיני הצטננות אצל ילדים.הם תרופות טבעיות ועדינות שיכולות לעזור להפחית את משך הצטננות ולספק הקלה מהתסמינים.על ההורים להתייעץ עם הרופא שלהם לפני שהם משתמשים באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר למנוע הצטננות בקרב ילדים?

א: הדרך הטובה ביותר למנוע הצטננות אצל ילדים היא לנקוט באמצעי מניעה כדי לוודא שהם לא נחשפים לחיידקים.שטיפת ידיים רגילה, מלמדת את ילדכם לכסות את הפה והאף שלהם כשהם משתעלים או מתעטשים, הימנעות ממגע הדוק עם אנשים החולים, שמים לב לתזונה של ילדכם, ומוודאים שהם מקבלים מספיק מנוחה ושינה הם כל הצעדים החשוביםהפחתת הסיכון להצטננות בילדים.

ש: האם תרופות ביתיות יכולות לעזור בהצטננות בקרב ילדים?

ת: כן, תרופות ביתיות יכולות להועיל בהקלה על תסמיני הצטננות אצל ילדים.חלק מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר כוללות מים חמים עם דבש, טיפות אף מלח, שאיפת אדים, ויטמין C, מרק עוף ותה ג’ינג’ר.

לסיכום, הצטננות אצל ילדים יכולה להיות חוויה לא נעימה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים וסעדים, כולל 6 סעדים של סבתא מוסמכים שיכולים לעזור להפחית את משך הקור ולספק הקלה מהתסמינים.על ההורים לנקוט אמצעי מניעה ולהתייעץ עם הרופא שלהם לפני שהם משתמשים באחד מהתרופות הללו. wikipedia.org הגדרת הצטננות בילדים – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן