דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת חום במהלך ההיריון – 19 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה

הפחתת חום במהלך ההיריון – 19 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה

כיצד להפחית חום במהלך ההיריון
הריון הוא תקופה של שמחה והתרגשות, אך זה יכול להיות גם זמן של דאגה ודאגה.אחד הבעיות הבריאותיות השכיחות ביותר במהלך ההיריון הוא חום.אמנם חום קל הוא תקין ובדרך כלל לא גורם לאזעקה, אך זה יכול להיות לא נוח ואפילו מסוכן אם הוא הולך וגובהו גבוה מדי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור להפחית את החום במהלך ההיריון.להלן 19 תרופות של סבתא על סמך ניסיון והכנה מהירה שיכולה לעזור לשמור על הטמפרטורה שלך בבדיקה.

תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להפחית חום במהלך ההיריון.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, קמומיל ומנטה יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מחום.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו 1-2 כוסות ביום.

קומפרס קר

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את החום במהלך ההיריון.כדי ליצור קומפרס קר, משרים בד במים קרים ולסחוב אותו.הניחו את הבד על המצח או על אזורים מושפעים אחרים למשך 15 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להניח שקית של ירקות קפואים או מגבת קרה ולחות על מצחך.

טיפ:

דרך קלה להכין דחיסה קרה היא למלא שקית ניילון עם כמה קוביות קרח ולעטוף אותו במגבת.זה יעזור לשמור על הדחיסה הקרה במקום ולספק הקלה מחום.

הידרציה

שהייה לחות היא חיונית במהלך ההיריון ויכולה גם לסייע בהפחתת החום.שתו שפע נוזלים כמו מים, מיץ ותה צמחים לאורך כל היום.הימנע ממשקאות וקפאין מסוכרים מכיוון שאלו יכולים להגביר את החום.

מנוחה

קבלת מנוחה רבה ושינה יכולה לעזור לגופך להילחם בזיהום ולהפחית חום.הקפד לקבל לפחות 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת תנומות קבועות לאורך היום.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשום כתרופה, מוחץ שן שום ומערבב אותו עם קצת דבש.צורכים תערובת זו מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף שום לארוחות שלך או לשתות תה שום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו 1-2 פעמים ביום.

אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים יכולה לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.הקפסאיצין במזונות חריפים מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית חום.נסה להוסיף כמה פלפלים חמים, פלפל קאיין או אבקת צ’ילי לארוחות.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ומנטה יכולים לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסיפו כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ושאיפו את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן לדחיסה קרה ולהניח אותו על המצח.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף ג’ינג’ר לארוחות שלך או להכין תה ג’ינג’ר.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים 1 כפית כורכום בכוס חלב חם ושותה אותו מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כורכום לארוחות שלך.

עלי נענע

עלי נענע יכולים לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.כדי להשתמש בעלים נענע, הרתיחו קומץ עלי נענע בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

מי קוקוס

מי קוקוס יכולים לעזור להפחית את החום במהלך ההיריון.מי קוקוס עשירים באלקטרוליטים ועוזרים לשמור על לחות גופכם.שתו 1-2 כוסות מי קוקוס לאורך כל היום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית חום במהלך ההיריון.לשימוש במיץ לימון, מערבבים 1 כף מיץ לימון טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו 1-2 טיםיום יום.

זרעי כוסברה

זרעי כוסברה יכולים

תרופות צמחיות להפחתת חום במהלך ההיריון

תרופות צמחיות יכולות להיות דרך מועילה ובטוחה להפחתת חום במהלך ההיריון.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים, אנטי-פסמודיים ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית חום.להלן כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר להפחתת חום במהלך ההיריון:

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי להפחתת חום במהלך ההיריון.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לחום.קמומיל יכול להיות משופע במים חמים ולתתות כתה או להשתמש בהם בדחיסה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב נוסף שניתן להשתמש בו להפחתת חום במהלך ההיריון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ועוויתות הקשורות לחום.זנגביל ניתן לבלום כתה או על ידי נטילת כמוסות או טבליות.

תרופות ביתיות להפחתת חום במהלך ההיריון

תרופות ביתיות הן לרוב בטוחות ויעילות להפחתת החום במהלך ההיריון.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר להפחתת חום במהלך ההיריון:

הידרציה

שהייה לחות חיונית להפחתת החום במהלך ההיריון.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להפחית חום ומניעת התייבשות.מים, תה צמחים ומשקאות ספורט יכולים כולם להועיל להתייבשות.

מנוחה

קבלת מנוחה רבה חשובה להפחתת החום במהלך ההיריון.לקחת זמן לנוח ולהירגע יכול לעזור להפחית חום ולמנוע תשישות.

סיכום

הפחתת חום במהלך ההיריון יכולה להיות אתגר, אך ישנם כמה תרופות בטוחות ויעילות שיש לקחת בחשבון.תרופות צמחיות כמו קמומיל וג’ינג’ר יכולות להועיל להפחתת דלקת ועוויתות הקשורות לחום.תרופות ביתיות כמו הידרציה ומנוחה חשובות גם להפחתת החום במהלך ההיריון.הבנת הסעדים השונים הקיימים ולקחת זמן לדבר עם הרופא שלך יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לבריאותך ולתינוקך. הפחתת חום במהלך ההיריון יכולה להיות תהליך קשה, אך עם המידע והתמיכה הנכונים, זה יכול להיותנעשה בבטחה וביעילות.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים הבטוחים ביותר להפחתת חום במהלך ההיריון?

הסעדים הבטוחים ביותר להפחתת חום במהלך ההיריון הם הידרציה ומנוחה.תרופות צמחיות כמו קמומיל וג’ינג’ר יכולות להועיל גם להפחתת דלקת ועוויתות הקשורות לחום.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן