דף הבית » תרופות סבתא » הל-11 ללא מרשם ותרופות סבתות חשובות

הל-11 ללא מרשם ותרופות סבתות חשובות

קסם קולינרי: 11 תרופות של סבתא ללא מרשם עם הל

הל, תבלין השייך למשפחת הג’ינג’ר, משמש לרוב במנות קולינריות לטעם המתוק והלוחם.אבל כוחותיו נמשכים הרבה מעבר לבישול.במשך מאות שנים, הלד שימש בתרופות מסורתיות ותרופות עממיות בתרבויות רבות, ולפי ההערכה הוא בעל מגוון תכונות ריפוי.במאמר זה נחקור 11 מהשימושים הנפוצים ביותר עבור הל וכיצד להשתמש בו בחיי היומיום שלך לבריאות ובריאות אופטימלית.

תכונות ריפוי של הל

על פי ההערכה, הל הוא תרופה טבעית יעילה בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות, האנטיביוטיקה, האנטי-פטרייתית והנוגדי חמצון.הוא עשיר גם בוויטמין C, אשלגן ומגנזיום, שכולם מועילים לגוף.חלק מהשימושים הנפוצים ביותר עבור הל הם לבעיות עיכול, עומס בחזה, נשימה רעה וכאבי גרון.אבל זה יכול להועיל גם לתנאים אחרים, כמו נדודי שינה, כאבי שרירים וכאבי ראש.

כיצד להשתמש הלד

ניתן להשתמש הלד במגוון דרכים, תלוי באפקט הרצוי.לדוגמה, ניתן להשתמש בקר להכנת תה, שניתן לצרוך אותו כדי להרגיע את הבטן המוטרדת או להקל על גודש בחזה.ניתן לערבב אותו גם עם דבש או לימון להכנת גרון לגרון, או לטחון ולהוסיף לאוכל ומשקאות לקבלת דחיפה טעימה.

H2 – הל לבעיות עיכול

הל לעתים קרובות הלד לטיפול בבעיות עיכול כמו קלקוליות, גזים ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית את החומציות בקיבה ולשפר את עיכול המזון.כדי להשתמש הלד לבעיות עיכול, ניתן לחבר אותו לתה ולצרוך שלוש פעמים ביום.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כפית הל לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות לפני השתייה.

H2 – הל לעומס החזה

הלד ידוע כתרופה טבעית יעילה לעומס החזה.זה יכול לעזור בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת בחזה.כדי להשתמש הלד לצורך גודש בחזה, מערבבים כפית אבקת הל עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.צרכו תערובת זו שלוש פעמים ביום עד שעומס החזה שכך.

H3 – הל לנשימה רעה

נשימה רעה יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו היגיינת שיניים לקויה, מזונות מסוימים ומצבים רפואיים.הל יכול לעזור להפחית נשימה רעה ולהרענן את הנשימה באופן טבעי.כדי להשתמש הלד לנשימה רעה, מערבבים כפית אבקת קר עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.צרכו תערובת זו שלוש פעמים ביום עד שהנשימה הרעה שככה.

טיפ: ניתן להוסיף הל גם לאוכל ומשקאות לקבלת דחיפה טעימה.נסה להוסיף אותו לשייקים בבוקר או לקפה שלך לקבלת פרץ טעם נוסף.

סיכום
הל הוא תבלין רב -תכליתי להפליא המשמש במשך מאות שנים בתרופות מסורתיות ותרופות עממיות.על פי ההערכה, יש למגוון תכונות ריפוי, כמו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטיביוטיקה, אנטי-פטרייתית ונוגדת חמצון.הוא עשיר גם בוויטמין C, אשלגן ומגנזיום.ניתן להשתמש הלד לטיפול בבעיות עיכול, גודש בחזה, נשימה גרועה וכאבי גרון, ויכול להועיל גם במצבים אחרים, כמו נדודי שינה, כאבי שרירים וכאבי ראש.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בלד כתרופה טבעית.

היתרונות של הל לסעדים של סבתא

הל הוא עשב עתיק ששימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות שונות.זה מזמן נערץ על תכונותיו הרפואיות והוא עדיין משמש כיום בתרבויות רבות כתרופה מסורתית.הל הוא עשב רב -תכליתי להפליא שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של מחלות, מבעיות עיכול ועד בעיות נשימה.במאמר זה נחקור את 11 ללא מרשם והסעדים החשובים של סבתא שניתן להשתמש בהם עם הל לטיפול במחלות נפוצות.

1.עזרה לעיכול טבעי

הל הוא תרופה טבעית נהדרת לדירותבעיות טיב.זה עוזר לעורר עיכול וניתן להשתמש בו לטיפול בקלקוליות, נפיחות וגז.ידוע גם כי הוא מסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה, מה שיכול לעזור להפחית את צרבת וריפלוקס חומצה.בנוסף, ניתן להשתמש הלד לטיפול בעצירות, מכיוון שהוא עוזר להרפות את השרירים במעיים ולקדם תנועות מעיים רגילות.

2.בעיות נשימה

הל הוא גם תרופה יעילה לבעיות נשימה.ידוע שהוא מסייע בפינוי גודש, להפחית את הריר ולהרגיע גרון מגורה.זה יכול לשמש גם לטיפול ברונכיטיס ואסטמה, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה.בנוסף, הל יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות, כמו עיטוש ועיניים מימיות.

3.מחלות עור

הל הוא תרופה טבעית מצוינת למחלות עור.זה יכול לעזור להפחית את אקנה, אקזמה ופסוריאזיס.ידוע שהוא גם חיטוי טבעי נהדר, שיכול לעזור בטיפול בחתכים ושריטות קלות.בנוסף, הל יכול לעזור להפחית את מראה הקמטים וכתמי הגיל, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לעור מזדקן.

4.חרדה והקלה במתח

הלד ידוע כתרופה טבעית יעילה לחרדה ולחץ.זה יכול לעזור להפחית את המתח ולקדם הרפיה.בנוסף, הל יכול לעזור בשיפור מצב הרוח ולהפחית את תחושות הדיכאון.זה יכול גם לעזור להפחית את נדודי שינה, מכיוון שיש לו השפעה מרגיעה על הגוף.

5.בריאות לב

הל נהדר גם לקידום בריאות הלב.זה יכול לעזור להפחית את לחץ הדם הגבוה ורמות הכולסטרול, כמו גם להפחית את הסיכון למחלות לב.בנוסף, הל יכול לעזור להפחית דלקת, מה שיכול לעזור להוריד את הסיכון לשבץ מוחי ובעיות לב וכלי דם אחרים.

6.בוסטר מערכת חיסון

הל הוא מגבר מצוין של מערכת החיסון.זה יכול לעזור להפחית דלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.בנוסף, הל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות ושפעת, מכיוון שהוא מצפה טבעי.זה יכול גם לעזור להפחית את העייפות ולהגביר את רמות האנרגיה.

7.הקלה על כאבים

הלד ידוע כתרופה טבעית יעילה להקלה בכאב.זה יכול לעזור להפחית דלקת, שיכולה לעזור להקל על כאבי מפרקים ושרירים.בנוסף, ניתן להשתמש הלד לטיפול בכאבי ראש, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית את המתח ולהרגיע את השרירים בראש ובצוואר.

מסקנה

הל הוא עשב רב -תכליתי להפליא שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של מחלות.מבעיות עיכול לבעיות נשימה, הלד יכול לשמש כתרופה טבעית יעילה כדי לסייע בקידום בריאות ורווחה טובים יותר.בנוסף, ניתן להשתמש בקר לטיפול במחלות עור, להפחתת חרדה ולרמות לחץ, לקדם בריאות הלב, להגביר את מערכת החיסון ולספק הקלה בכאב.

שאלות נפוצות

  • מה הלד? הל הוא עשב עתיק ששימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות שונות.
  • מהם היתרונות של הל?זה יכול לשמש גם לטיפול במחלות עור, הפחתת חרדה ורמות לחץ, לקדם בריאות הלב, להגביר את מערכת החיסון ולספק הקלה בכאב.

הל הוא עשב רב -תכליתי להפליא המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות שונות.זוהי תרופה טבעית עוצמתית שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון רחב של מחלות, מבעיות עיכול ועד בעיות נשימה.בנוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן