דף הבית » תרופות סבתא » הורדת הטריגליצרידים – 7 תרופות סבתות בריאות וחמות
dddaddaa dddadddcddadaddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddad

הורדת הטריגליצרידים – 7 תרופות סבתות בריאות וחמות

מה זה טריגליצריד?

טריגליצריד הוא סוג של שומן שנמצא באופן טבעי בגוף.זהו סוג השומן הנפוץ ביותר בגוף ומיוצר על ידי הכבד בתגובה לאכילת ארוחה המכילה שומן או סוכר.טריגליצרידים חשובים למתן אנרגיה לגוף, אך רמות גבוהות של טריגליצרידים יכולות להגביר את הסיכון למחלות לב, שבץ מוחי ובעיות בריאות אחרות.לכן, חשוב לדעת להוריד את הטריגליצרידים באופן טבעי.

7 הסעדים של סבתא בריאים וחמים להוריד טריגליצרידים

טריגליצרידים גבוהים יכולים להוות סיבה לדאגה, אך ישנן דרכים פשוטות וטבעיות רבות להוריד אותם.להלן 7 תרופות של סבתא בריאה וחמה שיעזרו לך להפחית את רמות הטריגליצריד שלך:

1.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להוריד את רמות הטריגליצרידים.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית, כמו הליכה מהירה, ריצה קלה, רכיבה על אופניים או שחייה, חמישה ימים בשבוע.מחקרים מצאו כי פעילות גופנית קבועה יכולה להפחית את הטריגליצרידים בעד 20%.

2.לאכול שומנים בריאים

אכילת שומנים בריאים יכולה גם לעזור להוריד את רמות הטריגליצרידים.שומנים בריאים כוללים שומנים בלתי רוויים (נמצאים בשמן זית, אבוקדו ואגוזים) ושומנים רב בלתי רוויים (נמצאים בדגים שומניים, זרעי פשתן ואגוזי מלך).הימנע משומנים רוויים ושומני טרנס, מכיוון שאלו יכולים להעלות את רמות הטריגליצרידים.

3.להגביל אוכל מסוכרים ומעודנים

מזונות מסוכרים ומעודנים, כמו לחם לבן, אורז לבן ומזון מעובד יכולים להעלות את רמות הטריגליצרידים.נסה להגביל את הצריכה שלך של מזונות אלה ולהתמקד באכילת דגנים מלאים ובפחמימות מורכבות במקום.

4.לרדת במשקל

אם אתה סובל מעודף משקל או שמנים, ירידה במשקל יכולה לעזור להוריד את רמות הטריגליצריד שלך.שואפים לרדת 5-10% ממשקל גופך אם אתה סובל מעודף משקל, מכיוון שזה יכול להפחית את רמות הטריגליצריד בעד 30%.

5.לאכול יותר סיבים

אכילת סיבים רבים יותר יכולה לעזור גם להוריד את רמות הטריגליצרידים.מכוון לפחות 25 גרם סיבים ליום ממזונות כמו פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים.

6.הגבל את צריכת האלכוהול

אלכוהול יכול להעלות את רמות הטריגליצרידים, ולכן חשוב להגביל את הצריכה שלך.לנשים לא צריכות להיות לא יותר ממשקה אחד ביום, בעוד שלגברים לא צריכים להיות יותר משני משקאות ביום.

7.הוסף עשבי תיבול ותבלינים

הוספת עשבי תיבול ותבלינים לארוחות שלך יכולה גם לעזור להוריד את רמות הטריגליצריד.ידוע כי כורכום, ג’ינג’ר, שום וקינמון ידועים כמשפיעים מועילים על רמות הטריגליצרידים.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה מועיל להפחתת הטריגליצרידים הוא לאכול ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום.אכילת מספר ארוחות קטנות יכולה לעזור לשמור על יציבות רמות הסוכר בדם, מה שבתורו יכול לעזור להפחית את רמות הטריגליצריד.

על ידי ביצוע 7 תרופות פשוטות וטבעיות אלה, אתה יכול לעזור להוריד את רמות הטריגליצרידים שלך ולהפחית את הסיכון שלך להתפתחות מחלות לב ובעיות בריאות אחרות.חשוב לציין כי שינויים באורח החיים בלבד עשויים לא להספיק בכדי להוריד את הטריגליצרידים, ולכן עדיף לדבר עם הרופא שלך אם אתה מודאג מרמות הטריגליצריד שלך.

חלק 2: הורדת טריגליצרידים עם תרופות טבעיות

לחיות אורח חיים בריא הוא המפתח להורדת הטריגליצרידים שלך.אם יש לך טריגליצרידים עשירים בדם, הוספת תרופות טבעיות לתזונה שלך יכולה לעזור להפחית את הרמות שלך ולהשאיר אותם תחת שליטה.להלן שבע תרופות טבעיות שסבתא שלך אולי השתמשה כדי לשמור על הטריגליצרידים שלה בבדיקה.

1.אכלו דיאטה עתירת סיבים

אכילת דיאטה עשירה בסיבים עשירים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להוריד את הטריגליצרידים שלך.סיבים עוזרים להאט את העיכול, שיכול לעזור במניעת ספיגת השומנים בתזונה.אכילת יותר פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להגדיל את צריכת הסיבים שלך.

2.הימנע משומני טרנס

שומני טרנס, הידועים גם בשנים מוקשים חלקית, נמצאים במזונות מעובדים רבים.שומנים אלה יכולים להגדיל את הטריגליצרידים שלך וצריכים Bנמנע במידת האפשר.חפש אפשרויות טרנסיות ללא שומן בעת קניית אוכל ארוז.

3.תרגיל באופן קבוע

תרגיל רגיל יכול לעזור להוריד את הטריגליצרידים שלך.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעוצמה בינונית בכל יום.זה יכול לכלול הליכה, ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים.

4.אכלו דגים פעמיים בשבוע

אכילת דגים פעמיים בשבוע היא דרך טובה נוספת להוריד את הטריגליצרידים שלך.דגים כמו סלמון, פורל ומקרל עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את הטריגליצרידים שלך.

5.הגבל את צריכת האלכוהול

הגבלת צריכת האלכוהול שלך יכולה גם לעזור להפחית את הטריגליצרידים שלך.אלכוהול יכול להעלות את הטריגליצרידים שלך, ולכן עדיף לשמור על צריכתך למשקה אחד ביום לנשים ושני משקאות ביום לגברים.

6.נסה תוספי מזון

אם אתה מחפש דרכים נוספות להוריד את הטריגליצרידים שלך, תוספי מזון מסוימים עשויים להיות מסוגלים לעזור.הוכח כי חומצות שומן אומגה 3, ניאצין ואורז שמרים אדומים מפחיתים את הטריגליצרידים.שוחח עם הרופא שלך לפני שלקחת תוספי מזון.

7.קבל הרבה שינה

יש שינה מספיק חיונית לבריאות טובה.מחקרים הראו כי אנשים שלא מקבלים מספיק שינה נוטים יותר לרמות גבוהות יותר של טריגליצרידים.מכוון ל 7-9 שעות שינה בכל לילה.

מסקנה

טריגליצרידים גבוהים יכולים להגביר את הסיכון שלך למחלות לב, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הרמות שלך.אכילת תזונה עשירה בסיבים סיבים, הימנעות משומני טרנס, פעילות גופנית באופן קבוע, אכילת דגים פעמיים בשבוע, הגבלת צריכת אלכוהול, ניסיון תוספי מזון והתקנת שינה רבים הם דרכים יעילות להוריד את הטריגליצרידים שלך.על ידי ביצוע שינויים אלה באורח החיים שלך, אתה יכול לעזור לשמור על הטריגליצרידים שלך בבדיקה.

שאלות נפוצות

מהם הטריגליצרידים?

טריגליצרידים הם סוג של שומן שנמצא בדם שלך.רמות גבוהות של טריגליצרידים יכולות להגביר את הסיכון שלך למחלות לב ושבץ מוחי.

מהם היתרונות הבריאותיים של חומצות שומן אומגה 3?

לחומצות שומן אומגה 3 יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל הפחתת דלקת, שיפור בריאות הלב והורדת הטריגליצרידים.

סיכום

טריגליצרידים גבוהים יכולים להגביר את הסיכון שלך למחלות לב, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הרמות שלך.אכילת תזונה עשירה בסיבים סיבים, הימנעות משומני טרנס, פעילות גופנית באופן קבוע, אכילת דגים פעמיים בשבוע, הגבלת צריכת אלכוהול, ניסיון תוספי מזון והתקנת שינה רבים הם דרכים יעילות להוריד את הטריגליצרידים שלך.הוספת תרופות טבעיות אלה לאורח החיים שלך יכולה לעזור לשמור על הטריגליצרידים שלך בבדיקה ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן