דף הבית » תרופות סבתא » האף של התינוק – – 5 הסעדים של סבתא מרגיעים זמינים בבית
ddda dadc ddaaddadda  ddadadddd dadc daddaad dedadddaddd d

האף של התינוק – – 5 הסעדים של סבתא מרגיעים זמינים בבית

מה גורם לאף הנזלת של התינוק?

האף של התינוק הוא אירוע נפוץ ויכול להיגרם על ידי מגוון דברים שונים.אלרגיות, הצטננות וזיהומים במערכת הנשימה העליונה יכולים כולם לתרום לאף של התינוק.הגורם השכיח ביותר הוא נגיף קר, שיכול להיות קשה במיוחד לתינוק להילחם בגלל מערכת החיסון הלא בוגרת שלהם.אלרגנים כמו אבק, אבקה ודיידת חיות מחמד יכולים גם לגרום לאף של התינוק.

5 הסעדים של סבתא מרגיעים זמינים בבית

כשמדובר בטיפול באף הנזלת של התינוק, יש המון תרופות מרגיעות זמינות בבית.בואו נסתכל על חמישה מהטובים ביותר.

1.טיפות מלח

טיפות מלח הן דרך נהדרת לשחרר ריר ולעזור לו להתנקז.כל מה שאתה צריך זה כמה טיפות של תמיסת מלח בכל נחיריים.אתה יכול לקנות טיפות מלח מבית מרקחת, או שאתה יכול להכין משלך על ידי ערבוב של 1/4 כפית מלח ב 8 גרם מים.

2.מכשיר אדים

מכשיר אדים נהדר לתינוקות עם נזלת, מכיוון שהוא עוזר לשמור על לחות באוויר ומונע מהריר להיות סמיך מדי.אתה יכול להשתמש במכונת אדים מגניבה של ערפל, או שאתה יכול לנסות מכשיר אדים ערפל חם אם לתינוק שלך יש חום.

3.Steam

קיטור יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על התינוק לנשום.אתה יכול להשתמש במאדה קיטור, או שאתה יכול להכין אמבט קיטור משלך על ידי הפעלת מקלחת חמה ולאפשר לחדר האמבטיה למלא בקיטור.

4.שואף האף

שואף לאף הוא דרך נהדרת להסיר ריר מהאף.אתה יכול לקנות אסירטור לאף חשמלי, או שתוכל להשתמש במזרק נורה כדי למצוץ את הריר.

5.מרק עוף

מרק עוף הוא דרך נהדרת להרגיע את האף של התינוק.החום של המרק יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על הניקוז.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה מטפל באף הנזלת של התינוק, חשוב לוודא שאתה משתמש במוצרים המיועדים במיוחד לתינוקות.מוצרים רבים המיועדים למבוגרים יכולים להיות חזקים מדי או מרגיזים עבור מעברי העור העדינים של התינוק ואף.

כיצד לטפל באף הנזלת של התינוק בבית

לא משנה מה הגורם לאף הנזלת של התינוק שלך, ישנם כמה תרופות שייתכן שסבתא שלך המליצה להרגיע את תסמיני התינוק שלך.להלן חמישה מהתרופות הנפוצות ביותר הקיימות בבית לאף של תינוק.

1.טיפות מלח ויניקה

ניתן להשתמש בטיפות מלח ומזרק נורה כדי לעזור לפנות את מעברי האף של תינוקך.טיפות מלח עוזרות לדלל ריר, מה שמקל על היניקה.מניחים שתיים עד שלוש טיפות מלח בכל נחיריים, מחכים מספר דקות ואז יניקו בעדינות את הריר עם מזרק הנורה.

2.Steam

שאיפת קיטור יכולה לעזור לפתוח את מעברי האף של תינוקך ולשחרר את הריר.מרתיחים מעט מים בסיר על הכיריים או במיקרוגל, ואז שופכים אותם לקערה.הניחו מגבת מעל ראשו של תינוקכם והקערה כדי שיוכלו לשאוף את הקיטור.וודא שהקערה לא חמה מדי לפני שתאפשר לתינוק שלך להתקרב אליו.

3.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול להיות כלי נהדר לעזור לאף הנזלת של התינוק שלך.מכשיר האדים עוזר להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור להרגיע את מעברי האף.הקפד להשתמש במים מזוקקים במכונת האדים ולעקוב אחר הוראות היצרן לניקוי ותחזוקה.

4.שואף האף

שאף לאף הוא מכשיר המשמש ליניקת ריר ממעברי האף של תינוקך.זה יכול להיות כלי נהדר להסרת ריר עבה או מיובש שקשה להסיר בעזרת מזרק נורה.הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן בעת השימוש ב- Aspirator Nasal.

5.הרם את הראש

העלאת הראש של תינוקך בזמן שהם ישנים יכולה לעזור להפחית את כמות הריר המצטברת במעברי האף שלהם.הניחו כרית או שתיים מתחת למזרן כדי להרים את ראש המיטה.זה יעזור להפחית את כמות הריר המצטבר בכםקטעי האף של התינוק.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל באף הנזלת של התינוק?

הדרך הטובה ביותר לטפל באף הנזלת של התינוק היא להשתמש בשילוב של טיפות מלח, יניקה, קיטור, מכשיר אדים, שואף לאף וגובה הראש.כל אחד מהתרופות הללו יכול לעזור להפחית את כמות הריר המצטברת במעברי האף של תינוקך ולעזור להרגיע את הסימפטומים שלהם.

מסקנה

אפים נזלים יכולים להיות לא נוחים לתינוקות ומתסכלים עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות זמינות בבית שייתכן שסבתא שלך המליצה לעזור להרגיע את תסמיני התינוק שלך.ניתן להשתמש בטיפות מלח ויניקה, קיטור, מכשיר אדים, שואף לאף וגובה הראש כדי לעזור להפחית את כמות הריר המצטברת במעברי האף של תינוקך.השתמש בתרופות אלה בשילוב כדי לעזור לטפל באף הנזלת של התינוק שלך.למידע נוסף, עיין ב הגדרת Wikipedia של נזלת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן