דף הבית » תרופות סבתא » דרכי שתן – 9 תרופות סבתות אורגניות ובריאות

דרכי שתן – 9 תרופות סבתות אורגניות ובריאות

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום בכל חלק במערכת השתן, כולל הכליות, השופכה, שלפוחית השתן ושופכה.זהו מצב שכיח, ורוב ה- UTI נגרמים כתוצאה מחיידקים הנכנסים לדרכי השתן.תסמינים של UTI יכולים לכלול כאב או שריפה בעת שתן, צורך דחוף להשתין, ושתן מעונן או עקוב מדם.אם לא מטופלים, UTIs יכולים להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר.

הסעדים של סבתא אורגנית ובריאה עבור UTI

טיפול ב- UTI יכול להיעשות באמצעות אנטיביוטיקה שנקבע על ידי איש מקצוע בתחום הבריאות, אך ישנם גם כמה תרופות אורגניות ובריאות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של UTI.להלן תשעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית עבור UTI.ההערכה היא כי שתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור לשטוף חיידקים ולהפחית את הסיכון לזיהום.חשוב לציין כי לא מומלץ לשתות מיץ חמוציות שהוסיף סוכר, מכיוון שזה יכול להחמיר את המצב.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.זה נחשב להיות אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לערבב עם מים שייקחו דרך הפה.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת עבור UTI.הוספת כפית סודה לשתייה לכוס מים יכולה לעזור לאזן את רמות החומציות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של UTI.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.ניתן לקחת אותם בצורת כמוסות או להוסיף למזון.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו שורש שן הארי, סרפד ואורסי UVA יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.שתיית תה צמחים מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של UTI.

6.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום.אכילת שום על בסיס קבוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

7.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של UTI.יש להחיל את הדחיסה למשך 15-20 דקות, מספר פעמים ביום.

8.ויטמין C

על פי ההערכה, ויטמין C מסייע להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הסימפטומים של UTI.ניתן ליטול ויטמין C בצורה תוספה או שניתן למצוא בפירות הדר.

9.מים

שתיית מים רבים חיונית לשטיפת חיידקים ולהפחתת הסימפטומים של UTI.חשוב לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם אתם חווים תסמינים של UTI, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מאיש מקצוע בתחום הבריאות.

הסעדים של סבתא לבעיות בדרכי השתן

סבתות רבות העבירו תרופות לבית לבעיות בדרכי השתן, כמו דלקות שלפוחית השתן ואבני כליות, במשך דורות.אמנם אין תחליף לחיפוש ייעוץ רפואי מקצועי, אך רבים מהתרופות הפשוטות והטבעיות הללו יכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הקשורים לבעיות בדרכי השתן.להלן תשע תרופות סבתות אורגניות ובריאות שעשויות לעזור:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות כבר מזמן הוצג כתרופה ביתית לבעיות בדרכי השתן.האופי החומצי של מיץ חמוציות מקשה על החיידקים להיצמד בקירות דרכי השתן, מה שעלול להפחית את הסיכון לזיהום בדרכי השתן (UTI).חשוב לשתות מיץ חמוציות לא ממותק, מכיוון שנוסף סוכר עלול להחמיר את תסמיני ה- UTI.

2.סודה ומים לשתייה

ערבוב סודה לשתייה עם מים הוא תרופה ביתית פופולרית ל- UTIS.סודה לשתייה עוזרת להחזיר את pH של השתן והופכת אותו למורE קשה לחיידקים לצמוח.להכנת סודה לשתייה ומים, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים.שתו את התערובת כל שעתיים עד שתסמינים שוככים.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים נחשב כמסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים ל- UTI.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

4.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שנחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של עלי Uva Ursi מיובשים בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנחשב לסייע לשטוף חיידקים מחוץ לדרכי השתן.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת D-Mannose עם כוס מים ושתה אותה מספר פעמים ביום.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו משמש זה מכבר כתרופה ביתית לבעיות בדרכי השתן האחרות.השורש נחשב להרגיע את הממברנות הריריות של דרכי השתן, מה שעלול להפחית דלקת ואי נוחות.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.

7.תה סוס

תה ShoreSetail נחשב להפחית דלקת וגירוי בדרכי השתן ועוזר לשטוף את החיידקים.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של זנב סוס מיובש בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.

8.תה משי תירס

תה משי תירס מיוצר מגדילי המשי שנמצאים בתוך קליפות תירס.זה נחשב למשתן, מה שאומר שהוא עשוי לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של משי תירס מיובש בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.

9.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי-דלקתית שנחשבת לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.כדי ליצור תרופה, לרסק שתי שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 15 דקות, ואז מסננים את הנוזל ושותה אותו מספר פעמים ביום.

סיכום

סבתות העבירו תרופות לבית לבעיות בדרכי השתן במשך דורות.אמנם אין תחליף לחיפוש ייעוץ רפואי מקצועי, אך רבים מהתרופות הפשוטות והטבעיות הללו יכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הקשורים לבעיות בדרכי השתן.מיץ חמוציות, סודה לשתייה ומים, חומץ תפוחים, Uva Ursi, D-Mannose, שורש מרשמלו, תה סוס, תה משי תירס ושום הם כולם תרופות אורגניות ובריאות שעשויות לעזור.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לזיהום בדרכי השתן?

א: מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של UTIS.חשוב לשתות מיץ חמוציות לא ממותק, מכיוון שנוסף סוכר עלול להחמיר את תסמיני ה- UTI.תרופות ביתיות אחרות עבור UT

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן