דף הבית » תרופות סבתא » דלקת שיניים בחוכמה – 3 תרופות של סבתא אפקטיבית וסודית
ddcdadaa daddadddd ddddbded  daadaddaddaa dadc daddaad ddada

דלקת שיניים בחוכמה – 3 תרופות של סבתא אפקטיבית וסודית

מהי דלקת שיניים בחוכמה?

דלקת שיני בינה, המכונה גם פריקורוניטיס, נגרמת כתוצאה מזיהום של החניכיים סביב שיני החוכמה.זיהום זה יכול להיגרם על ידי חיידקים, פטריות או נגיף ויכול לגרום לכאב, נפיחות ונשימה רעה.במקרים מסוימים, זה יכול להיות מלווה גם בחום.חשוב לטפל בדלקת שיניים בחוכמה בהקדם האפשרי על מנת למנוע ממנה להפוך לנושא רציני יותר.

3 הסעדים של סבתא אפקטיבית וסודית לדלקת שיניים חוכמה

למרות שדלקת שיני בינה יכולה להיות חמורה, ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך מאות שנים שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן שלוש סעדים של סבתא סודית לדלקת שיניים בחוכמה.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בשטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע למשך דקה ואז לירוק אותה.חזור על זה 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים 1 טיפת שמן עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור 2-3 פעמים ביום.

3.דחיסת אלכוהול

אלכוהול יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בקומפרס אלכוהול, משרים כדור כותנה בשפשוף אלכוהול ומורחים אותו על האזור הנגוע למשך 10 דקות.חזור על זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

חשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של תרופות אלה.מי מלח עלולים לגרום לגירוי בעור, שמן עץ התה עלול לגרום לתגובות עור, ואלכוהול יכול לייבש את העור.עדיף לדלל תמיד את הסעדים הללו לפני השימוש בהם ולבדוק כמות קטנה על העור כדי לוודא שאין תגובה.

אם הסימפטומים של דלקת שיניים בחוכמה לא ישתפרו לאחר שניסו את הסעדים הללו, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.

תרופות צמחי מרפא הם אחד הטיפולים היעילים ביותר לדלקת שיניים בינה.רבים מהתרופות הללו הועברו דרך דורות של משפחות והם עדיין משמשים כיום.כמה מהתרופות הצמחיות הנפוצות ביותר לדלקת שיניים בינה כוללות: מרווה, קלנדולה, מנטה וקמומיל.

מרווה

מרווה הוא אחד העשבים הפופולריים ביותר לטיפול בדלקת בשיניים בינה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ומשכך כאבים המסייעות בהפחתת נפיחות וכאב.זה יכול לשמש כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה מרווה, הרתיחו כוס מים והוסיפו כפית עלי מרווה מיובשים.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

קלנדולה

קלנדולה הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקת שיניים בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת כאב ונפיחות.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה קלנדולה, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית פרחי קלנדולה מיובשים.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

PEPPERMINT

מנטה הוא עשב פופולרי לטיפול בדלקת בשיניים בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה מנטה, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית עלי מנטה מיובשים.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי לטיפול בדלקת בשיניים בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכין קמומיל טהא, מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית פרחי קמומיל מיובשים.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

הסעדים של סבתא לדלקת שיניים חוכמה

סבתות מעבירות תרופות לדלקת שיניים בינה במשך מאות שנים.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות: שום, אלכוהול וג’ינג’ר.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם תרופות צמחיות לאפקט נוסף.

שום

שום הוא תרופה פופולרית לדלקת שיני בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה שום, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית שום טחון.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

אלכוהול

אלכוהול

אלכוהול הוא תרופה פופולרית נוספת לדלקת שיניים בחוכמה.יש לו תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה אלכוהול, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית וודקה או ויסקי.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לדלקת שיניים בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לתה לתלול במשך חמש דקות לפני השתייה.

סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים לטיפול בדלקת שיניים בינה.כאשר משתמשים בו בשילוב עם תרופות צמחיות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לאנשים מסוימים.

שאלות נפוצות

מהי דלקת שיניים בחוכמה?

דלקת שיניים בינה היא דלקת ברקמת החניכיים סביב שיני החוכמה.זה יכול לגרום לנפיחות, כאב ואי נוחות.חשוב לפנות לטיפול בדלקת שיניים חוכמה בהקדם האפשרי, מכיוון שהוא יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר אם לא נותרו.

מהם הטיפולים הנפוצים לדלקת שיניים בחוכמה?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן