דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בשן חוכמה – 22 תרופות סבתות מצוינות ומקובלות ברחבי העולם
ddcdadaa ddadf dddbded  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa d

דלקת בשן חוכמה – 22 תרופות סבתות מצוינות ומקובלות ברחבי העולם

מה דלקת של שן בינה?

דלקת של שן חוכמה, המכונה גם פריקורוניטיס, היא מצב בו חניכיים המקיפות שן חוכמה שהתפרצה חלקית הופכות להיות מודלקות.זה יכול להיגרם על ידי חלקיקי מזון שנתקעים ברקמת החניכיים, זיהום חיידקי או היגיינת הפה לקויה.תסמינים של דלקת פריקורוניטיס כוללים כאבים, נפיחות, אדמומיות ולעיתים חום.המצב יכול להיות די לא נוח ועשוי לדרוש טיפול מקצועי.

22 הסעדים של סבתא לדלקת שן חוכמה

כאשר מתמודדים עם דלקת שן חוכמה, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.להלן 22 מהתרופות הביתיות הנפוצות והמקובלות ביותר שסבתות ברחבי העולם משתמשות במשך מאות שנים כדי לסייע בניהול אי הנוחות של דלקת הפריקורוניטיס.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים.כדי להשתמש בשטיפה של מי מלח, פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו כמה פעמים ביום.

2.שקיות תה

תה מכיל טאנינים, שהם אריסטים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בשקית תה, פשוט תלול בכוס מים חמים למשך חמש דקות, ואז הניח את שקית התה הלח ישירות על האזור הפגוע.

3.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את הכאב.כדי להשתמש בחבילת קרח, פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד והניחו אותה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

4.ציפורן שום

השום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום, פשוט מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין המכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

6.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט קח כפית שמן קוקוס מומס ומורח אותו ישירות על האזור המושפע.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו כמה פעמים ביום.

8.שמן ציפורן

בשמן ציפורן יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את הכאב.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

9.Myrrh

ל- MYRRH יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש ב- Myrrh, פשוט מערבבים כפית של אבקת מירר עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

10.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

11.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב המכיל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש ב- Goldenseal, פשוט מערבבים כפית אבקת גולדנסיל עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

12.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים כף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו כמה פעמים ביום.

13.מיץ בצל

למיץ בצל יש אנטיזתכונות PTIC ואנטי דלקתיות ש

תסמינים של דלקת שיניים חוכמה

דלקת שיני בינה היא בעיה נפוצה שעומדים בפני אנשים רבים.התסמינים יכולים לנוע בין קלה לחמורה.סימנים ותסמינים שכיחים של דלקת שיניים חוכמה כוללים כאב, נפיחות ואודם בחניכיים סביב השן הפגועה.תסמינים אחרים עשויים לכלול קושי לעיסה, קשיחות לסת, נשימה רעה וטעם עבירה בפה.במקרים מסוימים, שן החוכמה עשויה אפילו להידבק, מה שעלול להוביל לסיבוכים חמורים יותר.

הסעדים של סבתא לדלקת שיניים חוכמה

במשך מאות שנים, סבתות ברחבי העולם שיתפו את חוכמותיהן ותרופותיהן לטיפול בדלקת שיניים חוכמה.תרופות ביתיות אלה הועברו לאורך דורות ועדיין משמשות כיום.להלן 22 תרופות סבתות מצוינות ומקובלות לדלקת שיניים חוכמה:

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח שטיפת מי מלח היא תרופה ביתית פשוטה ויעילה לדלקת שיניים בינה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.יש לשטוף את הפה שלך עם פיתרון זה מספר פעמים ביום עד שבוע.

2.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה ביתית מצוינת לדלקת שיניים בינה.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כפית מלח.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי חזקות שהופכות אותו לתרופה ביתית יעילה לדלקת שיניים בינה.לדלל כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח שמן עץ התה המדולל ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

4.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא משכך כאבים טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בינה.פשוט מרחו כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס או שמן זית ולמרוח את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

5.כורכום

ל

כורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שהופכות אותו לתרופה ביתית יעילה לדלקת שיניים בינה.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בינה.מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח חומץ תפוחים מדולל ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

7.בצל

בצל יש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שהופכות אותו לתרופה ביתית יעילה לדלקת שיניים בינה.פשוט פורסים בצל והניחו את הפרוסות ישירות על האזור הפגוע.השאירו את הפרוסות לכמה דקות ואז שטפו את הפה שלך במים חמים אחר כך.

8.מלפפון

למלפפון יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שהופכות אותו לתרופה ביתית יעילה לדלקת שיניים בינה.פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות ישירות על האזור הפגוע.השאירו את הפרוסות לכמה דקות ואז שטפו את הפה שלך במים חמים אחר כך.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בינה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה עם כוס וואט חםr ולהשתמש בו כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח משחה של סודה לשתייה ומים ישירות על האזור הפגוע.

10.תה מנטה

תה מנטה יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות שהופכות אותו לתרופה ביתית יעילה לדלקת שיניים בינה.פשוט תלול מנטה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן