דף הבית » תרופות סבתא » דלקת קמפריה – 10 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ובית
ddcdadaa dadedadadd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddad

דלקת קמפריה – 10 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ובית

הדלקת החבורה האימה – מי לא היה לו?עור מגרד, אדום ולפעמים אפילו כואב הוא תופעת הלוואי האומללה של טיולי קמפינג.עם חודשי הקיץ שעלינו, חשוב מתמיד להיות חמושים בידע ובמיומנויות הנכונים למניעה וטיפול בחבילות.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות המועברות דרך הדורות שיכולים לעזור להקל על הגירוי.להלן 10 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ובית בבית חממה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.פשוט מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים לכוס מים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.התכונות החומציות של החומץ יסייעו להרוג חיידקים ולנטרל רעלים.

2.אמבטיות שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.לטיפול בדלקת חניון, טוחנים כוס שיבולת שועל לאבקה עדינה והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה למשך 15 דקות ואז טפח יבש במגבת רכה.

טיפ מועיל:

לקבלת הקלה נוספת, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבט שיבולת שועל.לבנדר ידוע בתכונות הריפוי שלה ויסייע בהפחתת הדלקת.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא ניקוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בדלקת חמלה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת במשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

4.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא קרם לחות טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בג’ל אלוורה לטיפול בדלקת קמפריטיס, פשוט החל את הג’ל על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בדלקת חניון, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים פושרים.

6.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בקומפרס קר, פשוט להשרות מגבת רכה במים קרים ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאר אותו למשך 15 דקות ואז הסר.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בדלקת חניון, פשוט מרחו שכבה דקה של השמן על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בדבש לטיפול בדלקת חניון, פשוט החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש במכשפה לוז לטיפול בדלקת חניון, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

10.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בשום לטיפול בדלקת חניון, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומורח את המשחה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

אמנם דלקת קמפריטיס יכולה להיות מעצבנת ולא נוחה, אך החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הגירוי.על ידי שימוש בסעדים המפורטים לעיל, תוכלו להפחית את אי הנוחות ולחזור ליהנות מטיולי הקמפינג בקיץ.

דלקת דלקת היא מצב הפוגע בחניכים רבים, והוא יכול לגרום למגוון של תסמינים לא נוחים.מזלבאופן כללי, ישנם תרופות ביתיות רבות הזמינות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך את הקמפינג למהנה יותר.להלן 10 מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר עבור דלקת קמפריטיס:

1.קבל המון מנוחה

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הסימפטומים של דלקת חמלה היא להשיג הרבה מנוחה.וודא שאתה מקבל מספיק שינה בכל לילה, וקח הפסקות במהלך היום להירגע.זה יעזור לגופך להתאושש מהקפדנות של הקמפינג ולהפחית את הסימפטומים שלך.

2.הישאר לחות

התייבשות היא גורם שכיח לאנשי דלקת, ולכן חשוב להישאר לחות בזמן הקמפינג.וודא שאתה שותה שפע נוזלים ואוכלים מזונות עשירים בתכולת מים.זה יעזור לשמור על גופך לתפקד כראוי ולהפחית את הסימפטומים של דלקת החמלה.

3.לאכול אוכל בריא

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חיונית להפחתת תסמיני הדלקת המנחה.וודא שאתה אוכל שפע של פירות וירקות, כמו גם חלבונים רזים ודגנים מלאים.זה יעזור לשמור על רמות האנרגיה שלך ולהפחית את הסימפטומים של דלקת החמלה.

4.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול עלולים להחמיר את הסימפטומים של דלקת חבלה.נסה להימנע מהם ככל האפשר בזמן הקמפינג, ואם אתה מחליט לשתות, וודא שזה מתמתן.

5.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית היא חלק חשוב בהפחתת הסימפטומים של דלקת חניון.נסה להיכנס לפעילות גופנית כלשהי בכל יום בזמן קמפינג, כמו הליכה, ריצה או אופניים.זה יעזור לשמור על פעילות גופך ולהפחית את תסמיני הדלקת החמלה.

6.קח אמבטיות חמות

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת החמלה.המים החמים יעזרו להרפות את השרירים שלך ולהפחית את המתח בגופך.וודאו שהמים אינם חמים מדי, והוסיפו כמה מלחי אפסום למים כדי לעזור להפחית את הדלקת.

7.השתמש בחבילות קרח

חבילות קרח יכולות לסייע בהפחתת דלקת ונפיחות, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הקמפריטיס.הניחו את חבילות הקרח על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.

8.קח משככי כאבים ללא מרשם

משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת החמלה.הקפד לעקוב אחר ההוראות על האריזה, ולעולם לא לקחת יותר מהמינון המומלץ.

9.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת החמלה.הוסף כמה טיפות של השמן האתרי לאמבטיה חמה או לעסות אותו לאזור הפגוע.

10.קבל עיסויים רגילים

קבלת עיסוי יכולה לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת המנה.טיפול בעיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים, להפחית את הדלקת ולהגדיל את זרימת הדם.נסה לקבל עיסוי לפחות פעם בשבוע בזמן הקמפינג.

מסקנה

דלקת חמלה היא מצב שכיח הפוגע בחניכים רבים, והוא יכול לגרום למגוון תסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך את הקמפינג למהנה יותר.אלה כוללים קבלת מנוחה רבה, להישאר לחות, לאכול אוכל בריא, הימנעות מקפאין ואלכוהול, פעילות גופנית באופן קבוע, נקיטת אמבטיות חמות, שימוש בחבילות קרח, נטילת משככי כאבים ללא מרשם, שימוש בשמנים אתרים וקבלת עיסויים קבועים.על ידי ביצוע תרופות ביתיות אלה, אתה אמור להיות מסוגל להפחית את הסימפטומים של דלקת חמלה וליהנות מטיול הקמפינג שלך.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להפחית את הסימפטומים של דלקת חמלה?

א: הדרך הטובה ביותר להפחית את הסימפטומים של דלקת חניון היא להשיג הרבה מנוחה, להישאר לחות, לאכול אוכל בריא, להימנע מקפאין ואלכוהול, להתעמל באופן קבוע, לקחת אמבטיות חמות, להשתמש בחבילות קרח, לקחת ללא מרשםמשככי כאבים, משתמשים בשמנים אתרים וקבלו עיסויים רגילים.

סיכום

דלקת קמפריטיס היא מצב הפוגע בחניכים רבים, וזה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן