דף הבית » תרופות סבתא » דלקת פרקים – 16 תרופות סבתות יעילות ומקובלות ברחבי העולם
ddcdadaa dadadaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa ddedadd

דלקת פרקים – 16 תרופות סבתות יעילות ומקובלות ברחבי העולם

דלקת פרקים – 16 תרופות סבתות יעילות ומקובלות ברחבי העולם
דלקת פרקים היא מצב שכיח המאופיין בכאבי מפרקים, קשיחות ודלקת.זה יכול להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים, כמו גיל, פציעה, גנטיקה או הפרעה אוטואימונית.זה יכול להיות מתיש, אך ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם כדי לנהל את המצב.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים רבים הסובלים מדלקת פרקים פונים לתרופות טבעיות להקלה.להלן 16 תרופות סבתות אפקטיביות ומקובלות מרחבי העולם לטיפול בדלקת פרקים.

כורכום

כורכום הוא תבלין צהוב-כתום ששימש ברפואה הודית וסינית מסורתית במשך מאות שנים.הוא מכיל כורכומין, מרכיב פעיל שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, להוסיף למזון או להכין אותם לתה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או לקחת אותו כתה.ניתן להוסיף אותו גם לאוכל.

טיפ:

לתינוק טעים, נסה להוסיף קצת ג’ינג’ר לשייק הבוקר שלך.

שמן דגים

שמן דגים הוא מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3, הידועות כמסייעות להפחתת הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או לצרוך אותו בצורה של דגים שומניים, כמו סלמון, טונה וסרדינים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לדלקת פרקים.הוא מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף או לדלל במים ולנקוט כמשקה.

שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להוסיף למזון או לקחת בצורה תוספה.

Boswellia

בוסווליה הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להכין אותו לתה.

תמצית זרעי סלרי

תמצית זרעי סלרי היא אנטי דלקתית טבעית שניתן לקחת בצורה תוספה או להוסיף למזון.

קינמון

קינמון הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3, הידועות כמסייעות להפחתת דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

תה ירוק

תה ירוק מכיל פוליפנולים, הידועים כמסייעים בהפחתת הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או מבשלת כתה.

קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא אנטי דלקתית טבעית שניתן לקחת בצורה תוספה או להכין אותם לתה.

שמן Borage

שמן בוראג ‘הוא מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 6, הידועות כמסייעות בהפחתת הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא אנטי דלקת טבעי שניתן ליטול בצורה תוספה או משמש כארומתרפיה.

שמן אתרי לבונה

שמן אתרי לבנות הוא אנטי דלקת טבעי שניתן ליטול בצורה תוספה או משמש כארומתרפיה.

שמן אתרי של לימוגראס

שמן אתרי של לימון הוא אנטי דלקת טבעי שניתן ליטול בצורה תוספה או משמש כארומתרפיה.

ניתן להשתמש ב -16 תרופות אלה לבד או בשילוב לטיפול בדלקת פרקים.הם יעילים, בטוחים ובדרך כלל מקובלים היטב על ידי הקהילה הרפואית.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו, במיוחד אם אתה נוטל תרופות.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון המשמש במשך מאות שנים ברפואה האיורוודית כתרופה טבעית לדלקת פרקים.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף, אשר בתורו עשוי להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.מחקרים הראו כי כורכום יכול להיות פינוק טבעי יעילNT לדלקת פרקים, כאשר חלק מהמטופלים דיווחו על ירידה בכאב ובנוקשות לאחר שלקחו אותו מדי יום במשך מספר שבועות.כדי להשתמש בכורכום כתרופה טבעית לדלקת פרקים, תוכלו לערבב אותו עם חלב חם או מים ולשתות אותו מדי יום.אתה יכול גם ליטול תוספי כורכום או למרוח משחה של שמן כורכום וזית לאזורים המושפעים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה ביתית פופולרית לדלקת פרקים המשמשת במשך מאות שנים.הוא מכיל קפסאיצין, שהוא תרכובת אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית כאבי פרקים וקשיחות.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה טבעית לדלקת פרקים, תוכלו לערבב אותו עם חלב חם או מים ולשתות אותו מדי יום.אתה יכול גם למרוח משחה של פלפל קאיין ושמן זית על האזורים המושפעים.הקפד לנקוט בזהירות בעת יישום פלפל קאיין, מכיוון שהוא יכול לגרום לתחושת שריפה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת לדלקת פרקים המשמשת במשך מאות שנים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה טבעית לדלקת פרקים, תוכלו לערבב אותו עם חלב חם או מים ולשתות אותו מדי יום.אתה יכול גם ליטול תוספי ג’ינג’ר או להחיל משחה של שמן זנגביל ושמן זית לאזורים המושפעים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לדלקת פרקים ששימשה במשך מאות שנים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה טבעית לדלקת פרקים, תוכלו לערבב אותו עם מים חמים ולשתות אותו מדי יום.אתה יכול גם ליטול תוספי חומץ תפוחים או למרוח משחה של חומץ תפוחים ושמן זית לאזורים הפגועים.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות הרבות לדלקת פרקים ששימשו במשך מאות שנים.הוכח כי כל אחד מהתרופות הללו יעיל בהפחתת כאבי מפרקים ונוקשות, ויכול להוות תוספת נהדרת לכל תוכנית טיפול בדלקת פרקים.אם אתה שוקל להשתמש באחד מהתרופות הטבעיות הללו לדלקת פרקים, הקפד לדבר תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לדלקת פרקים?

כמה תרופות טבעיות לדלקת פרקים כוללות כורכום, פלפל קאיין, ג’ינג’ר וחומץ תפוחים.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים להפחתת כאבי מפרקים ונוקשות, ויכולים להוות תוספת נהדרת לכל תוכנית טיפול בדלקת פרקים.

האם תרופות טבעיות לדלקת פרקים בטוחה?

תרופות טבעיות לדלקת פרקים יכולות להיות בטוחות, אך חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.כמה תרופות טבעיות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי אחרות, ולכן עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהן.

לסיכום, לסיכום, דלקת פרקים יכולה להיות מצב כואב ומתיש, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת כאבי פרקים וקשיחות.כורכום, פלפל קאיין, ג’ינג’ר וחומץ תפוחים הם כולם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים להפחתת כאבי מפרקים וקשיחות.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/arthritis" יעדךתרופות טבעיות עשויות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן