דף הבית » תרופות סבתא » דלקת פרקים – 12 תרופות לסבתא זמינות בבית והכנה מהירה

דלקת פרקים – 12 תרופות לסבתא זמינות בבית והכנה מהירה

דלקת פרקים: 12 תרופות לסבתא זמינות בבית
דלקת פרקים היא מצב מתיש.אבל, אין צורך להתייאש.יש כמה תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להקל על אי הנוחות.להלן 12 תרופות לסבתא שתוכלו להכין בקלות בבית.

H2 – קומפרסים חמים וקרים
ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי לסייע בהפחתת הכאב ולהפחתת הדלקת.ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי לסייע בשיפור זרימת הדם ולקידום הריפוי.ניתן להשתמש בקומפרסים קרים כדי להפחית את הנפיחות ולהקל על הכאב.דרך פשוטה לייצור קומפרסים היא למלא שני שקיות ניילון נפרדות במים חמים או קרים.מניחים את התיקים על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

H2 – תרופות צמחי מרפא
תרופות צמחיות הן אפשרות נהדרת לסייע בהקלה על תסמיני דלקת פרקים.עשבי תיבול כמו כורכום, ג’ינג’ר ושום הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות.אתה יכול להשתמש בצמחי מרפא אלה בתה, שייקים וסלטים.אתה יכול גם לקחת אותם בצורה תוספה.

H3 – טיפ ייחודי:
נסה להוסיף כמה טיפות שמן זית לשייקים או לתה שלך.שמן זית הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת.

H2 – פעילות גופנית
פעילות גופנית חיונית לניהול דלקת פרקים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה יכול גם לעזור בשיפור הניידות וטווח התנועה.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה נהדרים לסובלים מדלקת פרקים.

H2 – אמבט מלח אפסום
אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתיים עד ארבע כוסות מלח אפסום למי האמבט שלך ולהשרות למשך 15 עד 30 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמנים אתרים להקלה נוספת.

H2 – שמן דגים
שמן דגים הוא מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3.תוסף טבעי זה יכול לסייע בהפחתת דלקת וכאבי מפרקים.שמן דגים זמין בצורת תוסף או שתוכלו לאכול דגים כמו סלמון, טונה ומקרל.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לדלקת פרקים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.לשימוש, מערבבים כף אחת או שתיים של חומץ תפוחים עם מים או דבש ושתה פעמיים ביום.

H2 – דיאטה
אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מזונות כמו פירות, ירקות, אגוזים וזרעים עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולה לעזור להפחית דלקת.

H2 – תוספי מזון
ישנם מגוון תוספי מזון שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.תוספי מזון כמו גלוקוזאמין, כונדרויטין וכורכום יכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.

H2 – קרמים אקטואליים
שימוש בקרמים אקטואליים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ישנם מגוון קרמים ומשחות זמינים המכילים מרכיבים אנטי דלקתיים כמו מנטול, קמפור ואקליפטוס.

H2 – עיסוי
עיסוי יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.אתה יכול לקבל עיסוי ממטפל בעיסוי מקצועי או שאתה יכול לעשות זאת בעצמך.לעסות בעדינות את האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – דיקור סיני
דיקור סיני הוא דרך נהדרת להפחית את הכאב והדלקת.דיקופונקטוריסטים משתמשים במחטים דקיקות כדי לעורר את הגוף ולהפחתת כאב ודלקת.

H2 – חבילות חום וקרח
אריזות חום וקרח יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בחבילות חום כדי לשפר את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.ניתן להשתמש בחבילות קרח להפחתת דלקת וכאב.

סיכום
דלקת פרקים יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור.מתרופות צמחי מרפא ועד עיסויים, ישנן דרכים רבות לקבל הקלה מהכאב ודלקת דלקת פרקים.נסה כמה מהתרופות הסבתות הללו כדי למצוא את ההקלה הדרושה לך.

תרופות טבעיות לדלקת פרקים

לחיות עם דלקת פרקים יכולים להיות חוויה כואבת להפליא.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות העומדות לרשותם כדי להקל על הכאב והדלקת של דלקת פרקים.תרופות לסבתא הן דרך נהדרת לטפל בדלקת פרקים בבית ללא שימוש בתרופות או טיפולים יקרים.להלן שתים עשרה תרופות לסבתאכובע יכול לעזור להקל על הכאב והדלקת הקשורים לדלקת פרקים.

1.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.המגנזיום והסולפט במלח האפסום עוזרים להרגיע את המפרקים ולהפחית נפיחות.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות במשך עשרים דקות.

2.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית כאב ונפיחות במפרקים.להכנת דחיסת ג’ינג’ר, תלולים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך כעשר דקות.מסננים את הנוזל ומורחים את הדחיסה החמה על האזור המושפע.ניתן להשתמש בדחיסה זו מספר פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין עתיק ששימש במשך מאות שנים להפחתת כאב ודלקת.החומר הפעיל בכורכום הוא כורכומין, שהוא אנטי דלקת חזק.נטילת כפית אחת של אבקת כורכום מדי יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת פרקים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת פרקים.לשימוש, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך מצוינת להפחתת כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.Epsom Salt Soak

ספרי מלח אפסום הם דרך מצוינת להפחתת כאב ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.פשוט מערבבים שתי כוסות מלח אפסום עם שני ליטרים של מים חמים וספוגים למשך שלושים דקות.

7.דחיסה חמה וקרה

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים להיות יעילים מאוד להפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת פרקים.כדי ליצור קומפרס חם, יש להשרות מטלית במים חמים ומרחים על האזור המושפע.כדי ליצור קומפרס קר, יש להשרות מטלית במים קרים ומרחים על האזור הפגוע.להתחלף בין הדחוסים החמים והקור במשך עשרים דקות.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותה פעמיים ביום.

9.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.לשימוש, מרסקים שתי שיני שום ומערבבים עם כפית שמן זית אחד.החל את התערובת על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.

10.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא משכך כאבים טבעי ואנטי דלקתי שיכולים לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.לשימוש, תלולות שתי כפיות של קליפת ערבה לבנה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.קאיין פלפל Soak

קאיין פלפל ספרים הם דרך נהדרת להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפיות של פלפל קאיין עם שני ליטרים של מים חמים וספוג למשך שלושים דקות.

12.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית מצוינת לדלקת פרקים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל על האזור המושפע פעמיים ביום.

סיכום

מגורים עם דלקת פרקים יכולים להיות קשים, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות העומדות לרשותם כדי להקל על הכאב והדלקת הקשורים למצב.תרופות לסבתא הן דרך יעילה וזולה לטיפול בדלקת פרקים בבית.שתים -עשרה הסעדים שנדונו לעיל, החל מאמבטיות מלח אפסום ועד אלוורה, כל אלה יעילים להפחתת כאבים ודלקת הקשורים לדלקת פרקים.

שאלות נפוצות

ש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן