דף הבית » תרופות סבתא » דלקת נרתיק – 7 תרופות סבתות אמינות המומלצות על ידי מומחים

דלקת נרתיק – 7 תרופות סבתות אמינות המומלצות על ידי מומחים

דלקת הנרתיק היא דלקת שכיחה של הנרתיק הנגרם כתוצאה מזיהום, גירוי או אלרגיה.זה יכול לגרום לתסמינים לא נעימים כמו גירוד, שריפה, כאב ופריקה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת הנרתיק.במאמר זה נבחן שבע תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים לטיפול בדלקת הנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בדלקת הנרתיק.נחשב לסייע באיזון pH של הנרתיק ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים והשתמש בתמיסה כ- Douche או כדי לנגב את האזור.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה פופולרית נוספת לדלקת הנרתיק.הוא מכיל חיידקים בריאים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק ולהפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק.אתה יכול לאכול יוגורט כדי לעזור להפחית דלקת, או שתוכל להחיל אותה ישירות על הנרתיק.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש ביוגורט כתרופה, הקפידו לקנות יוגורט רגיל ולא ממותק עם תרבויות פעילות חיות.יוגורט ממותק עשוי להכיל סוכר נוסף, מה שעלול להחמיר תסמינים של דלקת הנרתיק.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לדלקת הנרתיק.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לאכול שום כדי לעזור להפחית דלקת.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לדלקת הנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה כפות מים ומורחים אותם ישירות על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לדלקת הנרתיק.זה אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי, והוא עוזר להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.כדי להשתמש בו, יש למרוח שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית ואנטיבקטריאלית טבעית, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לדלקת הנרתיק.כדי להשתמש בו, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית ואנטי דלקתית, מה שהופך אותה לתרופה נהדרת לדלקת הנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה בשתי כוסות מים והשתמשו בתמיסה כ- Douche או כדי לנגב את האזור.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לשמור על היגיינה טובה ולראות רופא אם הסימפטומים שלכם לא ישתפרו או אם הם מחמירים.על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הנרתיק ולשמור על עצמך בריא.

התרופות של סבתא לדלקת הנרתיק

דלקת הנרתיק היא דלקת בנרתיק ולעתים קרובות מלווה בגירוד, שריפה ופריקה.אמנם קיימים טיפולים מודרניים רבים, אך סבתות המליצו על תרופות ביתיות במשך מאות שנים.להלן 7 תרופות סבתות אמינות המומלצות על ידי מומחים לטיפול בדלקת הנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית למחלות רבות, כולל דלקת הנרתיק.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להפחית תסמינים של דלקת הנרתיק.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כוס אחת של החומץ עם שתי כוסות מים חמים והשתמשו כמתחם או אמבטיה.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.כדי להשתמש ביוגורט, החל כמה כפות של יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

תרופות צמחי מרפא לדלקת נרתיק

תרופות צמחי מרפא יכולות להיות דרך נהדרת לטיפול בדלקת הנרתיק באופן טבעי.להלן כמה עשבי תיבול המומלצים על ידי מומחים לטיפול בדלקת הנרתיק.

קלנדולה

קלנדולה בעלת תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית תסמינים של דלקת הנרתיק.כדי להשתמש קלנדולה, תלול כפית אחת של פרחי קלנדולה מיובשים בכוס רתיחה אחתמים למשך 15 דקות.מסננים ושימוש כמתחם או אמבטיה.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנטיפטרייות.כדי להשתמש בקמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים ושימוש כמתחם או אמבטיה.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

מסקנה

סבתות המליצו על תרופות ביתיות במשך מאות שנים, ותרופות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לטפל באופן טבעי בנרתיק.חומץ תפוחים, יוגורט, קלנדולה וקמומיל הם כולם עשבי תיבול ותרופות ביתיות המומלצות על ידי מומחים לטיפול בדלקת הנרתיק.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

מה זה דלקת הנרתיק?

דלקת הנרתיק היא דלקת בנרתיק ולעתים קרובות מלווה בגירוד, שריפה ופריקה.

מהן הסעדים של סבתא לטיפול בדלקת הנרתיק?

חומץ תפוחים, יוגורט, קלנדולה וקמומיל הם כולם עשבי תיבול ותרופות ביתיות המומלצות על ידי מומחים לטיפול בדלקת הנרתיק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן