דף הבית » תרופות סבתא » ריח רע מהנרתיק – 23 תרופות ביתיות זמינות בבית ומבוסס על מרכיבים טבעיים
dadd dada deddadadaadda  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaddaa d

ריח רע מהנרתיק – 23 תרופות ביתיות זמינות בבית ומבוסס על מרכיבים טבעיים

נרתיק מסריח: 23 תרופות ביתיות שיעזרו

קיום נרתיק מסריח יכול להיות מביך ולא נוח.ריחות לא נעימים מהנרתיק יכולים להתרחש בגלל חוסר איזון של חיידקים טובים ורעים, שינויים בהורמונים, או בגלל מצבים רפואיים מסוימים כמו נרתיק חיידקי.למרבה המזל, יש הרבה תרופות ביתיות שיעזרו.

להלן 23 תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית ולמנוע נרתיק מסריח.

1. חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שהופכות אותו לתרופה טבעית נהדרת להיפטר מריחות הנרתיק הלא נעימים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2. יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נוספת להיפטר מנרתיק מסריח.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.כדי להשתמש בו, יש למרוח יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור ותן לו לשבת כרבע שעה לפני שטיפתו במים חמים.

3. שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור המושפע.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף אותו במים חמים.

4. שום

שום הוא תרופה טבעית נגד פטריות.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותו לכוס מים חמים.השתמש בתערובת זו כדי לשטוף את האזור ולתת לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים.

5. סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לאזן את רמות החומציות בנרתיק, מה שיכול לעזור להפחית ריחות לא נעימים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.

טיפ ייחודי ומועיל: אם אתה משתמש באחד מהתרופות הביתיות שהוזכרו לעיל, הקפד לשטוף את האזור במים רגילים אחר כך.

6. אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד פטריות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים ושטפו את האזור.תן לזה לשבת כמה דקות לפני ששוטף אותו במים.

7. מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע כמסייע בהפחתת ריחות הנרתיק הלא נעימים.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס מיץ חמוציות עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.

8. חומץ לבן

חומץ לבן יכול לעזור להפחית ריח לא נעים מהנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כף חומץ לבן עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.תן לזה לשבת כמה דקות לפני ששוטף אותו במים.

9. מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית ריחות לא נעימים מהנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים חמים ושטפו את האזור.תן לזה לשבת כמה דקות לפני ששוטף אותו במים.

10. לוז מכשפה

לוז מכשפה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף לוז מכשפה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שטיפתו במים.

חלק 2: תרופות טבעיות לריח נרתיק גרוע

ריח נרתיק רע (BVO) הוא מצב מביך ולא נוח שיכול להיגרם על ידי גורמים שונים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית ולבטל ריח זה.טיפולים טבעיים אלה מבוססים על מרכיבים הזמינים בקלות בבית, וניתן להשתמש בהם לטיפול בגורמים הבסיסיים של BVO.להלן רשימה של 23 תרופות ביתיות לריח נרתיק רע שתוכלו לנסות.

1.יוגורט

יוגורט הוא מקור מצוין לפרוביוטיקה, המסייע להחזיר את האיזון הרגיל של החיידקים בנרתיק.זה יכול לעזור להפחית את הריח הנגרם על ידי BVO.אתה יכול לצרוך כוס יוגורט רגיל כל יום או להחיל אותה ישירות על הנרתיק.

2.שום

שום הוא חומר אנטיביוטי ואנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים הגורמת ל- BVO.אתה יכול לצרוך שום בתזונה שלך או להחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

3.סיידר תפוחיםחומץ

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הריח הנגרם על ידי BVO.אתה יכול להוסיף כמה כפות של חומץ תפוחים לאמבט ולהשרות למשך 15 דקות, או למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים הגורמת ל- BVO.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה למי האמבט שלך ולהשרות למשך 15 דקות, או שתוכל למרוח אותם ישירות על האזור המושפע.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים הגורמת ל- BVO.אתה יכול להוסיף כמה כפות סודה לשתייה לאמבטיה ולהשרות למשך 15 דקות, או למרוח אותה ישירות על האזור המושפע.

6.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- BVO.אתה יכול לשתות כוס מיץ חמוציות כל יום, או למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.

7.חומץ לבן

חומץ לבן הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי פטרייתי שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים הגורמת ל- BVO.אתה יכול להוסיף כמה כפות חומץ לבן לאמבטיה ולהשרות למשך 15 דקות, או למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.

8.אלוורה

אלוורה היא אנטי-חיטוי טבעית ואנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- BVO.אתה יכול להחיל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים הגורמת ל- BVO.אתה יכול למרוח מיץ לימון ישירות על האזור הפגוע, או להוסיף כמה טיפות למי האמבט שלך ולהשרות למשך 15 דקות.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- BVO.אתה יכול ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.

תרופות ביתיות אחרות

בנוסף לעשרת הסעדים הביתיים הללו, ישנם עוד כמה תרופות שתוכלו לנסות להפחית ריח נרתיק רע.אלה כוללים צריכת סיבים רבים יותר, שימוש בבידה או ניקוי במים לאחר שתן, הימנעות מבגדים מתאימים, החלפת בגדים לעיתים קרובות, הימנעות מלהטיל וצריכת ויטמין C. יותר C.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל למנוע ריח נרתיק רע?

ת: כדי למנוע ריח נרתיק רע, עליך להימנע מלהטיל, ללבוש בגדים רופפים, לנקות את אזור איברי המין שלך לאחר שתן, ולצרוך יותר סיבים וויטמין C. עליך להחליף גם את הבגדים שלך לעיתים קרובות ולהימנע משימוש במוצרים ריחניים.

מסקנה

ריח נרתיק רע הוא מצב מביך ולא נוח שיכול להיגרם על ידי גורמים שונים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית ולבטל ריח זה.תרופות אלה כוללות יוגורט, שום, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, סודה לשתייה, מיץ חמוציות, חומץ לבן, אלוורה, מיץ לימון ולוז מכשפה.בנוסף, אתה יכול למנוע רע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן